Mijn schoenen staan klaar

Vanavond ga ik uit.

.

.

Dit is geen reclame.
Wel iets om te lezen (en te weten).

.

.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Mijn schoenen staan klaar

  1. fulpsvalstar zegt:

    Ik heb de link gelezen, ik blijf toch maar donor.
    Die schoenen……………..niet doen, slecht voor de voeten en de rest van het lijf.

  2. benjamín zegt:

    Erg chic. Ik hoop dat je niet gaat dansen.

  3. kitty zegt:

    Dankjewel voor de support Appelvrouw! 🙂

  4. galmiers zegt:

    Ik zou ook graag gaan omdat ik mij zorgen maak
    en omdat ik altijd graag Heleen Dupuis hoor spreken.
    Zij zal ongetwijfeld vallen voor je pi kante slofjes.

  5. Tja .. wie of wat moet je nog geloven hé. Ik blijf nog effe gewoon donor hoor

  6. EJW zegt:

    Die dansen voor geen meter. Heb je er ook bijbehorende nylons bij gezocht?.

  7. reinejragolo zegt:

    Natuurlijk zijn orgaandonoren niet dood.
    Een lijk kan geen bruikbare organen meer leveren.

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Fulps,
    Het is slechter voor die schoenen dan voor mij.

    @ Benjamin,
    Nee, wees gerust, dansen kan ik niet.

    @ Kitty,
    Graag gedaan.

    @ Galmiers,
    Als Heleen Dupuis maar niet struikelt en mijn voeten likt, vind ik het prima.

    @ Henk,
    Dat is goed, blijf jij maar donor,
    ik hoef mijn mening ook niet te herzien.

    @ EJW,
    Ik dans zelf ook (voor) geen meter.
    Nylons en ik?
    Dat is nog erger dan water en vuur.

    @ Reine,
    Het gaat erom dat duidelijk is vastgesteld wanneer iemand hersendood is.
    Dat is omstreden (onduidelijk), zo begrijp ik het.

  9. Rufus zegt:

    Erg mooie schoenen. ‘En als het 23:59 uur is, wat dan?’ [denkt de prins]

  10. Appelvrouw zegt:

    Rufus,
    Het compliment zal ik aan de schoenen doorgeven.
    Als het 23.59 is, moet de prins heel snel naar huis, bedtijd.

  11. Leuke muiltjes!
    Ik doneer tijdens leven, al liters bloed/plasma, dat vind ik genoeg. Mijn organen hou ik na mijn dood (en bij leven) liever zelf.

  12. Appelvrouw zegt:

    Dankje voor het compliment, Beeldsprekers,
    Je doet dus al goed.
    Ik menstrueer ook iedere maand heel wat bloed. Vind ik ook wel genoeg.

Geef een reactie

