Soms word ik zo blij

Soms word ik zo blij van al die positieve berichten in de krant.
Tot ik ze gelezen heb.

-De doopsgezinde gaat thuis en daklozen een keer in de maand een gratis maaltijd aanbieden. Niet om ze te bekeren maar voor hen die het moeilijk hebben een maaltijd in een veilige omgeving te bieden.
De eters mogen de achteringang van het klooster nemen aan de butjesstraat.

-UMCG gaat hersenonderzoek doen met magnetische velden met als doel de communicatie van de hersenen te verbeteren. Magnetische velden zijn veilig, kunnen pijnstillend en antidepressief werken.

-Snoepafvalgooiers naar Halt.
Jongeren die snoepafval op straat gooien en betrapt worden krijgen geen boete meer van 60 euro (tot ze 16 zijn, daarna kost een kauwgumpapiertje in het gras algauw 120 euro)
omdat hun ouders die meestal betalen, maar worden doorgestuurd naar bureau Halt.
Dat jongeren de schuld krijgen van zoveel afval doet mij goed, zij hebben tenslotte de toekomst en hoe meer ze nu opruimen hoe schoner hun toekomst.

-Mannen, ga met klachten naar een mannenkliniek.
Steeds meer mannen krijgen te maken met erectiestoornissen.
Wat niet af tot uw vrouw klaagt, maar ga naar de mannenkliniek. Alles wordt vergoed door uw ziektekostenverzekeraar.

-Blij met uw borsten!
Voor mooiere borsten zonder cosmetische chirurgie.
25% van vrouwen is ontevreden over hun borsten. Dat percentage valt mij erg mee.
Je smeert een ferme klodder uierzalf op je borsten, masseert ze goed (mijn mening is dat je dat moet laten doen!) en ze trekken strak, je kunt er zelfs een halve cupmaat meer borst van krijgen!

Ik vind het natuurlijk prachtig dat er zoveel aangeboden wordt en dat er zoveel kan, en dat we ons niet meer kunnen verschuilen achter een klacht, er is immers wel iets aan te doen!
Alleen hebben ze weer niets voor mij.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Soms word ik zo blij

  1. simonkorving zegt:

    Blijheid met een zwart randje.

  2. reinejragolo zegt:

    Prijs je gelukkig dat je tevreden bent.

  3. galmier zegt:

    De heer Stieltjes, ambtenaar derde klas, notulist van het College van Burgemeester en Wethouders heeft in de wandelgangen vernomen van een lekkende Rehwinkel dat er waarschijnlijk medio 2014 een oplaadpaal voor fietsers en scootmobielen komt voor de Harmonie in de Oude Kijk in ’t Jatstraat. Het lek wordt nader onderzocht.

  4. benjamín zegt:

    Als ze niets voor jou hebben dan komt dat misschien omdat je al heel veel, om niet te zeggen al alles hebt wat je hart begeert.

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Simon,
    Dat zwarte randje voor het accent.

    @ Reine,
    ik prijs me gelukkig, ik heb niets nodig, ik prijs me gelukkig…

    @ Bejamín,
    Mijn hart niet zo groot, daar zal het door komen 🙂

  6. fulpsvalstar zegt:

    Appeltje, ik vertel je een geheimenis, niet verder vertellen maarrrrrrr…………..de doopsgezinden hebben geen kloosters en een doopsgezinde kerk heet geen “kerk” maar “Vermaning” en als je nou verdere uitleg wilt dan…………..mijn naam is haas en ik weet van niets.

  7. grappig …… ik smeer echt uiercreme op mijn gehele lijf behalve op m’n borsten. De creme werkt verzachtend voor mijn snel geiriteerde huidje.

  8. Appelvrouw zegt:

    Fulps,
    Oei, ik zal het niet verder vertellen, maar wel even de krant er op na slaan.

    Ik zie het.
    Ik heb het uit mijn hoofd overgeschreven, en mijn hoofd maakt wel eens een eigen verhaal.
    Vooral omdat ik zo slecht lees.
    Ze zijn gevestigd aan de boteringestraat, de achteringang is aan ’t Klooster, die bereikbaar is via de butjesstraat.
    Zucht.
    Maar ik zal je geheim bewaren.

  9. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    🙂
    Daar ga je dan omheen? Hoe doe je dat op je rug?

    Het is anders heel vet smeersel. Bij mij trekt dat niet in de huid, het blijft er gewoon op en het doet niets. Ik ben dan ook een beetje een olifant.

  10. Selma zegt:

    Iets teveel informatie bij elkaar.
    Kan het niet meer volgen. Ben aan het compuminderen, en kijk ik dan toch eens op internet… dan krijg ik een compilatie van ellende over me heen bij iemand die ik als eenvoudig rustpunt beschouwde, Appeltje dat niet ver van de boomstam etc.
    Ik kruip maar weer terug in mijn computerloze hol hoor.
    Of moet ik een mening geven, zoals uw andere reaganten/

  11. Appelvrouw zegt:

    Selma,
    Voor zelfbevrediging moet je niet bij mij zijn.

  12. Aad Verbaast zegt:

    Het zijn de kleine dingen die het hem (moeten) doen, Appelvrouw. Ik was maar wat blij toen ik mijn bonuskaart gewoon helemaal gratis kreeg. Dat was nog eens heel goed nieuws.

  13. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    Heb je voor die gratis bonuskaart niet eerst al je privé gegevens prijs moeten geven?
    Tegenwoordig moet je zelfs bij facebook, en voor de gammapas je hele doopceel lichten. Dat is niet gratis. tien nullen accepteren ze al niet meer als telefoonnr. er met een echt nummer ingevuld worden. Daar word ik dan niet blij van, dus dan geen facebook en gammapas.

Geef een reactie

