Prinsjesdag

Zoals bij een zwangerschap vol verwachting op wat komen gaat.

En morgen?

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Prinsjesdag

  1. reinejragolo zegt:

    Jeetjemekreeltje, waar is Ken?

  2. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Ken heeft zijn plicht gedaan door kindertjes te verwekken en is toen opgegeten.

  3. reinejragolo zegt:

    Dan koop ik een nieuwe Ken voor je.

  4. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    aahh.
    Als ie maar oud en verschrompeld is en vooral niet saai, daar houden mijn barbies niet van.

  5. reinejragolo zegt:

    Dat kan ik je niet leveren. Eventueel wel de kromme herder uit de kerststal.

  6. Appelvrouw zegt:

    Oei. krom? Dat is uit de tijd.
    Kun je wel verantwoorden aan de andere herders en schaapjes dat de kromme mishandelt gaat worden bij barbies? Die meisjes zijn altijd niet even zachtzinnig met mannen.

  7. reinejragolo zegt:

    Wat ben je weer bezorgd, lief poppenmoedertje.

  8. goodknight zegt:

    …op deze dag kan je er een op ’n wit paard verwachten…

  9. Grappig hé ….. Op de koetsenroute, duizenden zwaaiende mensen naar een koningin die ons vertelt dat we moeten inleveren aan koopkracht terwijl ze zelf niets inlevert 🙂 ach ja …… je bent koningin en je wilt wat.

    Je foto vertoond een indrukwekkende geboorte via eenuhhh … keizersnede ?

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Haha, ik mishandel mijn kindertjes hoor. Zonder problemen breek ik hun nek, hang ze op aan een touw, hak voetjes af.

    @ Goodknight,
    Oei. Vergeten daar naar uit te kijken.

    @ Henk,
    Ik heb werkelijk geen idee of zij inlevert.
    Wel zag ik haar hoedje en jurk.
    Vroeg me af of ik hallucineerde. Ze kan zo opvliegen!

    De geboorte van een koekje van eigen deeg,
    deze pop heeft gewoon een luikje in haar buik, wel zo handig.

Geef een reactie

