Wat vrouwen zoal dragen (en laten hangen)

Wat vrouwen zoal dragen en laten hangen tijdens vakantie.

Dit is mijn magere score van twee weken.
Soms fietste ik rond het terrein, camera in het mandje.
Ik geloof wel dat het een ziekte van me is, zo stiekem mogelijk een foto maken, als ze weg zijn of gezamelijk de afwas deden bij het sanitair gebouw.
Dan keek ik zelfs wat voor maat het is!

Van een op het oog een gewone huis/tuin en kampeer mevrouw van 62 jaar, met maatje 75B.

Een tijgervrouw, vermoed ik. 69 jaar, en maatje 75C.

Dit euh… is mijn eigen ondergoed en ik ben 53 jaar, en vertel mijn maat maar niet.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Wat vrouwen zoal dragen (en laten hangen)

  1. Akke Fietje Liedje

    Toon Hermans

    De moraal
    in mensenharten smeulen stille vuren
    maar aan de buitenkant zie je geen fluit
    de wildste bloemen bloeien langs de muren
    en helden zien er niet als helden uit
    miss striptease met ’n parel in d’r navel
    breit eenzaam wollen wanten in d’r flat
    en Akke met zijn uitgestreken snavel
    spreidt in de koeiestal z’n hemelbed

    …………daar moest ik aan denken

  2. olijfje zegt:

    Ik vind was aan de lijn vaak zo ontroerend, mooie foto-serie weer.

  3. Aad Verbaast zegt:

    Nu maar hopen dat op die camping niemand de vuile was buiten hangt.

  4. wel sexy bh’s voor 62 jaar 🙂

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Hennie,
    Zo kunnen we ons verkijken.

    @ Olijfje,
    Hm, ik alleen als het ouderwetse onderbroeken zijn. Handdoeken en theedoeken ontroeren mij niet. Jou wel?

    @ Aad,
    Ik kan ook niet zien of dit vuil is, misschien hangt het wel te luchten.

    @ Kitty,
    Viel mij ook op, was een leuke vrouw.
    Een ras Amsterdamse die liep ook in korte jurkjes met spaghetti bandjes.
    Spierwit was ze.
    Ze beloofde me dat ze uit zou kijken naar een mooie man voor me die de spinnen kwam verjagen.

    Maar vind je het ondergoed van die 69 jarige niet ook sexy?
    Die tijgerbh en doorzichtig kanten broekje?

  6. reinejragolo zegt:

    Met zulk ondergoed zul wel snel als degelijk worden aangemerkt.

  7. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    ik bén degelijk.

  8. Wie wel eens een blaasontsteking heeft gehad hijst zich niet meer zo snel in een reetveter. Degelijk maar verstandig ondergoed

  9. reinejragolo zegt:

    Appelvrouw, prima dat je degelijk bent maar degelijke mensen zijn helaas een beetje saai.

  10. Appelvrouw zegt:

    Henk, precies.
    En daarnaast vind ik het een prettiger gevoel als ik goed afgesloten ben dan wanneer ik een luchtig niemandalletje draag, alsof je iets wilt. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat ik voor mezelf zoiets zou dragen omdat het zo lekker zit.
    Hoe vaak loop je nou rond in je ondergoed dat een ander het kan zien?

    @ Reine,
    Heb jij wel eens een mevrouw onder haar jurk bekeken naar haar ondergoed?
    Ik vraag me af wat het uitmaakt wat voor ondergoed je draagt. Als je het maar lekker vind zitten.
    Ondergoed is niet voor niets uitgevonden volgens mij.
    Waarom zou ik in een pikant bhtje en slipje naar een feestje gaan? Om niet degelijk te zijn?
    Zoiets pikants misstaat me, ik voel me er verschrikkelijk lelijk en onzeker in.
    Voor zo ver ik weet ben ik nog nooit op mijn ondergoed beoordeeld of veroordeeld, als het de heren niet bevalt trekken ze het me wel uit. En dan ben ik net zoals die vrouw in haar pikante setje.
    Nou ja… niet echt want dat is pas saai!

  11. goodknight zegt:

    …’n appeltje schillen kan heel opwindend zijn en is zeker niet saai…

  12. Appelvrouw zegt:

    Goodknight,
    met het juiste mes is schillen een bijzondere bezigheid. Je mag zelfs wensen uiten tijdens het schillen.Maar je weet nooit of ze in vervulling zullen gaan.

  13. Het is geen geschikt setje :~
    maar ik zal de mond houden; draag enkel ondergoed en geen lingerie 😉

  14. Appelvrouw zegt:

    Welk setje is niet geschikt?
    Ondergoed zit veel fijner, daar kan ik je groot gelijk in geven.

  15. Theo zegt:

    Geef mij ook maar degelijk en warm ondergoed.

Geef een reactie

