Ik stop er mee

Ik hou er helemaal mee op, ik heb het helemaal gehad.
Basta.
Bekijk het maar, ik ga weg!
Ik stop ermee!
Al die jaren bloggen heeft me een hoop tijd gekost,
en dan moest ik jullie ook nog lezen en een reactie achter laten.
Al die tijd had ik geen mogelijkheid voor leuke avonturen.
Doodmoe ben ik van dat bloggen.
Ik doe het niet meer.

Maar eerst geef ik nog een feestje
en dan stop ik er mee
tot morgen.
TabΓ©.
Ik vertrek.

Wie weet kom ik dan nog een heerlijke avontuurlijke man tegen onderweg.

Maar daar vertel ik dan mooi niets over want daar heb ik dan geen tijd meer voor.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Ik stop er mee

  1. olijfje zegt:

    Appelvrouw, nee, niet stoppen… jij bent de enige blogger die ik volg en straks heb ik niets leuks meer in mijn mailbox…. hoe moet dat nou.

    Maar ik geef je groot gelijk: het is buiten in het bos veel leuker dan in blogland en doen is ook lekkerder dan denken. Veel plezier.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Misschien nog even de verkiezingen afwachten? πŸ˜‰

  3. knutselsmurf zegt:

    Je kan ook een grote boze wolf tegenkomen onderweg, maarja, als die je opeet kun je zowiezo niet meer bloggen.

  4. Bart zegt:

    Wij vinden het helemaal niet leuk, dat je gaat stoppen, Appelvrouw, maar je moet natuurlijk altijd je hart volgen, dat is waar…
    Mooie avonturen dan maar toegewenst, en als je spijt krijgt, kom je maar weer gauw hier terug!

  5. reinejragolo zegt:

    Als je dan toch gaat stoppen dan kan ik wel op adem komen.
    ik wens je leuke avonturen toe net als de vele avonturen waarvan ik al heb genoten.

  6. Letterzetter zegt:

    Zo te zien gaat meneer Trol zijn neus achterna, ik geloof dat we blij mogen zijn dat-ie niet verkouden is… Mevrouw Appeltrol lijkt me echt zo’n vrouw die effe een blokkie om gaat om de buurt even lekker op stelten te zetten!
    Prachtige foto’s, ik zou er niet aan moeten denken die te moeten missen…

  7. EJW zegt:

    Dat doe je niet hoor! Anders heb ik nog een Appeltje met je te schillen.

  8. cornutus zegt:

    Wat krijgen we nou? Ga je stoppen? Dat vind ik jammer. Aan de andere kant vind ik het ook wel moedig. Je kunt immers niet eeuwen blijven schrijven, er komt altijd een moment om te stoppen.
    Hoe het ook zij: bedankt voor je fine verhalen en al je leuke foto’s!

    Mooie fotoserie trouwens!

  9. Asjemenou !!!!

  10. Appelvrouw zegt:

    Beste mensen, bedankt voor jullie leuke reacties. Daar ben ik erg blij mee.
    Maar ik heb me duidelijk niet goed geformuleerd.
    Ik schreef: ik stop er mee tot morgen.
    En morgen is vandaag. Nu ben ik er weer. Ik moest eerst dat afscheidsfeestje met jullie nog houden.
    Een eventuele volgende keer zal ik duidelijker omschrijven wat ik bedoel.

  11. solidianne zegt:

    πŸ™‚ wist ‘t

  12. Bart zegt:

    Ha, gelukkig niet goed gelezen,dus! πŸ™‚
    Dus meteen al weer: welkom terug, Appelvrouw!

  13. Nee toch?
    “Basta. Bekijk het maar, ik ga weg! ” klonk wel erg overtuigend. 😦
    Maar gelukkig, je begint ook alweer.

  14. reinejragolo zegt:

    Misschien kan de grote boze wolf het raadsel oplossen?

  15. Pingback: Afscheidsfeestje met bloggers op de camping. | Appelvrouw

  16. Leon zegt:

    Haha, soms is het handig als je de posts wat later leest. Gelukkig maar. Blijf! Je bent de enige die ik echt volg (afgezien van mezelf natuurlijk …).

Geef een reactie

