Onderweg

Sommige attributen heb ik onderweg gevonden en daar gebruikt.

Wat hebben wij het dan toch goed hier, we rijden met de auto naar de winkel, laden hem vol en rijden terug over verharde wegen, en regels waar iedereen zich aan houdt.

De band lag op het strand van het aekermeer.
Zo begint een heuse thriller.

Het tractortje stond daar zo klaar voor de foto.

Ik ben de pop vergeten mee terug te nemen. Maar hij/zij ziet er zo opgewekt uit dat ze vast een beter leven krijgt dan bij mij.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Onderweg

  1. Letterzetter zegt:

    Schitterend!
    O, de waterpop… (foto 4)
    Ken je ‘De geboorte van Venus’ van Botticelli?’
    Die kunnen ze beter vervangen door deze schoonheid!

  2. knutselsmurf zegt:

    Is dat niet zielig :
    We zien op televisie kinderen die niks hebben, behalve elkaar, een afgedankte autoband en een plas water. Ze zien er gelukkig uit. Dus kopen we bij de Blokker een plastic namaak autoband voor onze eigen kinderen, want die vervelen zich altijd.

  3. reinejragolo zegt:

    Ik neem aan dat je die sigarettepeuken wel hebt opgeruimd.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Wat was de wereld vroeger toch erotisch.
    Maar ik zou toch eerder aan de geboorte van Jezus denken dan aan Venus, bij mijn pop.

    @ Knutselsmurf,
    Dat is een nog sterker voorbeeld. En dan laten ze het hier nog liggen ook!
    Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom kinderen zich vervelen, vermoedelijk zijn dat alleen stadskinderen, maar ik heb er nooit onderzoek naar gedaan.

    @ Reine,
    Oh zeker! Alles was trouwens weg vandaan, behalve de pop!
    Die stond in de berg zand waar het tractortje had gestaan, te kijken naar het meer.

  5. Eeerste aflevering van “Boer zoekt kind”

  6. EJW zegt:

    Is nummer 5 nou ingegraven of heb je die onthoofd.

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    of kind zoekt boer.

    @ EJW,
    gewoon onthoofd. Die koppies zijn prachtig bruikbaar, de rest niet.

  8. kitty zegt:

    Auto?
    Ik sleep alles met mijn vierwielige boodschappenkar heen en weer.
    Niks auto.

  9. Appelvrouw zegt:

    Kitty, “we” moet je ruim zien.
    Ik doe ook alles met de fiets die 4 fietstassen en een mandje heeft.

  10. broekstukken zegt:

    Je kan dus ook nog een mandje op je hoofd zetten. Of gaat dat op de fiets niet?

  11. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    Jawel dat kan wel,als ik hem maar met de holle kant naar beneden doe.
    En zorg dat ik dan toch nog genoeg zie.

Geef een reactie

