Naar de haaien! (18+)

Vanmorgen om 8 uur trof ik dit gruwelijke tafereel aan!
Het is niet voor tere zieltjes.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Naar de haaien! (18+)

  1. Bart zegt:

    Oeiiiiiiii….is dat toch nog schrikken..ja, je hád gewaarschuwd, dat is waar…….. 🙂

  2. reinejragolo zegt:

    Gelukkig dat die beesten niet in de Kromme Rijn voorkomen.

  3. Marc Kooij zegt:

    daar ken ik een liedje over:

    ik voerde mijn lief aan de haaien
    ik bracht haar een bos rode rozen
    ik gaf haar een plaat van Frank Boeijen
    en zong lie-lie-lie-lie-lieve Linda
    ik wil alles met je doen

  4. Aad Verbaast zegt:

    Risico zit er altijd in als een stelletje haaibaaien naakt gaan zwemmen.

  5. fulpsvalstar zegt:

    Oefff! dat gaat me nachtmerries bezorgen of misschien………….daghitjes??????

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Bart,
    Dat krijg je er van, 18+ zijn is ook niet alles.
    Ik zal de volgende keer ook de kijkwijzer er weer bij zetten.

    @ Reine,
    Ongetwijfeld ook niet in de oude gracht.

    @ Aad,
    En dan ga je naar de haaien, zo is het, domme meisjes.

    @ Fulps,
    Een daghitje lijkt me rustiger.

  7. Appelvrouw zegt:

    Marc,
    Dat liedje heb je zelf gemaakt? Op de yukelille?
    Ik vind het erg mooi.

  8. Je waarschuwing is overbodig appelvrouw. Je hebt alle tere zieltjes reeds lang geleden weggejaagd

  9. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Oh, nu begrijp ik het.
    Nou ja, harde zielen passen me ook beter.

  10. cornutus zegt:

    Gruwelijk!

  11. Appelvrouw zegt:

    Cornutus,
    als je nu maar kunt slapen.
    Drink anders maar een glas melk en denk aan die lieve koeien op stal die iedere dag maar weer melk geven.

  12. kitty zegt:

    Ja ze zwemmen tegenwoordig dichbij. Komt door de golfstroom zeggen ze…..

  13. Een regelrechte remake van “Jaws”!

  14. Marc Kooij zegt:

    eh ja, komt uit een liedje van mij.
    binnenkort een clipje

  15. Appelvrouw zegt:

    @ Beeldsprekers,
    En dat viel niet mee, want ze dreven weg.

    @ Marc,
    Ik kijk er naar uit!

  16. fulpsvalstar zegt:

    Bij de “dongel” ontbreekt een reactieruimte.

  17. Appelvrouw zegt:

    heb m opnieuw geplaatst, zal de macht van kpn wel zijn dat ze niet willen dat anderen er op reageren, maar nu staat de optie er wel

  18. Leon zegt:

    Hij kon niet kiezen.

  19. Appelvrouw zegt:

    Hij zou ze allemaal!

Geef een reactie

