Komt een man bij de dokter… (niet voor tere zieltjes) 18+

Na een paar doktersverhalen te hebben gelezen kreeg ik toch een weeïg gevoel.
Het idee dat er zo’n verpleegster voor je klaarstaat… en je naar de behandeltafel brengt…

brr, je moet er toch niet aan denken dat je dan op de tafel ligt en de arts je onderzoekt en meteen maar behandelt, zoals op onderstaande foto.Bah! Daar krijgt toch iedere man een nachtmerrie van?

Deze foto voeg ik alsnog toe, een dagje later, ter verduidelijking want sommige lezers zien dingen die er niet zijn…


* Foto 1, Verpleegstersuniform gemaakt door Bijtje Bezig.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Komt een man bij de dokter… (niet voor tere zieltjes) 18+

  1. Letterzetter zegt:

    Waar is dat ziekenhuis??? Kan ik er direct terecht??

  2. kitty zegt:

    Wat een harde behandeltafel! Inderdaad een nachtmerrie zo 😦

  3. Volgens mij is de patiënt al overleden.. 🙄 Hoewel, dat rechterhandje van hem, die stiekemerd. In het eggie zien de patienten er ook niet altijd zo uit. 😯 De behandeltafels trouwens ook niet.:lol:

  4. Aad Verbaast zegt:

    Zit dat in het basispakket?

  5. Ik ken mannen die zichzelf in rijen van 2 op zou stellen……

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    er is een heel lange wachtlijst.
    Maar weet wel wat je zegt! (zie toegevoegde foto)

    @ Kitty,
    Er waren tijden dat ze niet veel anders hadden.
    Het moet ook niet leuk zijn.

    @ Babbelegoegje,
    Zijn handje…niet alles is wat het lijkt… zie toegevoegde foto.
    In het echt is het altijd anders.

    @ Aad,
    nee, je moet er wel Noord Garant 3 voor hebben.

    @ Karin,
    LOL.
    Zie nog toegevoegde foto of ze het nu nog steeds willen.

  7. mennoG zegt:

    Moet heel frustrerend zijn zonder hand…. 😉

  8. Appelvrouw zegt:

    Menno,
    Laten we het positief bekijken:
    hij krijgt een betere!

  9. Appelvrouw zegt:

    Frank, je reactie is op een rare plaats gekomen, op de about pagina, ik weet niet hoe dat komt.
    Bij deze plak ik je reactie hieronder.

    “Persoonlijk zou ik zo’n onderzoek niet erg vinden in dit geval zou ik zeggen ik ben beschikbaar voor de wetenschap”

    Maar de wetenschap heeft inmiddels een wachtlijst, nee, een aanname stop.

  10. Zijn ze soms van alles aan het amputeren?

  11. Appelvrouw zegt:

    Fulps,
    als vrouwen eenmaal bezig zijn doen ze het grondig. Dat weet je misschien al.

  12. Selma zegt:

    Zo’n kale man. Bah. Type Frits Wester, maar dan met sportschoolhormonen.
    Mag de volgende scene zijn dat ze hem dood maken?

  13. reinejragolo zegt:

    Als de dokter na een dagje nog steeds het derde been aan het sturen is kunnen er wel eens anabolen in het spel zijn.

  14. Appelvrouw zegt:

    @ Selma,
    Ja die scene mag de volgende zijn. Dat moet je wel fantaseren, ik heb hem nog niet gemaakt en de opstelling opnieuw maken is nu even onmogelijk.

    @ Reine,
    🙂

  15. EJW zegt:

    Ik haat ziekenhuizen. En erin te liggen vind ik helemaal verschrikkelijk. Heb als kind al zo geleden
    Een leuke verpleegster heb ik nooit gehad. Eén kan ik me nog goed herinneren, zuster Sterk was haar toepasselijke naam. Ze vond het heerlijk een klismaspuit hardhandig in te brengen. Ben achteraf benieuwd hoe haar seksleven was.

  16. ramireziblog zegt:

    Een béétje eng en erg grappig, die foto’s…

  17. Apie zegt:

    Heel erg, ik hoop dat hij zich wel laat verdoven. Dan voelt hij niets!

  18. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    DAt is een nog ergere nachtmerrie!
    Klisma, hoe bedenken ze het.
    En als je kind bent is het nog erder als zusters STreng of STerk aan je bed staan, en aan je lichaam komen.
    Ik heb het gezien in het ziekenhuis bij Vroems, hoe mensen behandeld werden. Vaak wel denigrerend als het om bepaalde behandelingen ging.
    Een vrouw die een klisma kreeg, werd goed uitgefoeterd omdat ze haar ontlasting in bed al kwijtraakte. Ja hoores, die dames stopten zelf het klisma er in!
    WAt zal ik voor jou op de foto zetten? iets met vandalisme in de trein naar Apeldoorn?

    @ Ramirezi,
    Een heel klein beetje eng is ook fijn.

    @ Apie,
    Hij heeft toch niets te willen?

    @ Selma,
    🙂
    Zulke mannen kunnen roepen wat ze willen, ik heb er een paar en dat is genoeg. Die vallen, zoals jij al schrijft, onder de noemer impotent plastic, zeker Ken. Bah wat een doetje.

  19. @ Babbelegoegje,
    Zijn handje…niet alles is wat het lijkt… zie toegevoegde foto.
    In het echt is het altijd anders.

    nou, ik vind dat vingertje aan die hand wel een pulkvingertje… of is het een prothese of ander hulpstukje..
    Maar ik zeg verder maar niets meer… 🙄

  20. Appelvrouw zegt:

    Babbelegoegje, dat is zijn geamputeerde hand toen hij in pulkstand stond.

Geef een reactie

