Versier uw vrouw us een keer

Het is zondag, rustdag. De zon schijnt, ik heb twee snelle fietsjongens naast me liggen, buiten hoor, in een kruiptentje. Ik hou me rustig om hun rust voor de volgende fietstocht niet te verstoren, maar die kerkklokken luidden al om 8 uur!
Een moskee is er niets bij…

Daarom heb ik een vervolg op mijn voorgaande blog over de sluier.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Versier uw vrouw us een keer

  1. Aad Verbaast zegt:

    “Ragdunne nylon charmeuse”, kom er nog maar eens om. Aangezien het vandaag toch geen lekker fietsweer gaat worden (regen!) misschien een idee om met die snelle fietsjongens een dagje te gaan knutselen en naaien met wat oude vitrage. Kan het toch nog een leuke dag worden op de camping lijkt me zo. Of is dat te doorzichtig gesteld?

  2. Letterzetter zegt:

    Grmbl… ik heb geen guldens meer…

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Oude vitrage heb ik wel voor de ramen hangen, maar dat is iets te kort, vind ik, mijn voorkeur gaat uit naar het meest rechter mode (Marlene) daar pas ik tenminste goed onder, maar dan iets minder doorzichtig. Alleen voel ik er weinig voor om met die jongens te gaan naaien.
    Knutselen zou wel een optie zijn.

    @ Letterzetter,
    Zit het je weer niet mee. Maar misschien is de tip van Aad wel wat, naaien van vitrage.

  4. dickblogt zegt:

    een vonkje was al genoeg…

  5. Appelvrouw zegt:

    Dick,
    Om “haar” te doen smelten?

  6. Is versieren niet net zoiets als een nieuw auto kopen ? Als je er voor het eerst inzit is het echt kicken maar ach ….. wat went het allemaal snel …. en wat wordt alles saai … en voor je ’t weet wil je weer een nieuwe auto, wetende dat die al ne zo snel gaat vervelen, zucht
    Versieren is eenmalig ….. basta !!!! 🙂

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Selma, ik weet het niet. Dan moet ik eerst gaan speuren naar het blad waar het uitkomt, en ik weet niet welk blad, maar ik heb er maar 4 oude dus veel zoekwerk zal het niet zijn… alleen waar liggen die bladen. Niet hier in mijn caravan.

    @ Henk,
    Een nieuwe auto vergelijken met je vrouw?
    Ik denk zelf dat een nieuwe auto dan functioneler is, tegenwoordig dan.
    Maar die auto kun je pimpen, en een vrouw ook. Of dat laatste helpt betwijfel ik, maar ik heb geen vrouw 🙂

  8. EJW zegt:

    Dit zijn mooie sluiers Het komt volgens mij uit zo’n oude Wehkamp catalogus waar je toen ook die zgn gezichtsmassagestaven kon bestellen.

  9. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Eh gat, die keiharde gezichtsmassagestaven!

    Deze afbeelding/reclame komt volgens mij uit “Gandalf.
    http://verzameloord.blogspot.nl/p/gandalf-tijdschrift.html

    Deze hieronder heb ik.

  10. EJW zegt:

    Grappig, die linken. Komt uit de tijd dat er nog haar op zat

  11. Selma zegt:

    Dat zit er nog altijd op, dat is voor velen juist het probleem.

  12. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Zo kan de mens evolueren! maar op mijn benen groeit het haar nog wel gewoon door als ik er niets aan doe, en de rest ook.

    @ Selma,
    Ik zie het probleem niet.

  13. Selma zegt:

    Het is ook geen probleem voor appeltjes,
    meer voor pruimen

  14. Appelvrouw zegt:

    🙂
    Laatst zag ik een vrouw met haar onder haar oksel.
    Een hele dikke bos.
    Wat mooi was dat!

Geef een reactie

