Blootloper, nudist, naturist, roker, naaktventer, gesluierde.

Er zijn rookvrije naturisten campings vertelde mijn nieuwe buurvrouw toen ik haar vroeg of ze misschien wel aan de andere kant van haar caravan wilde roken (plek zat!).
Een rookvrije camping lijkt me echt fijn. Maar wat nou als je altijd gekleed blijft op een naturisten camping? Mag dat?
En wanneer is het in Nederland warm genoeg dat je alsmaar kleerloos wilt lopen?

Huisdieren zijn helaas weer wel toegestaan op die naturistencampings. Lig je lekker in het gras, komt er een aangelijnde kruislikker langs.
Gatver.
Met dat blote gedoe heb ik niets, bloot moet functioneel zijn, dus alleen als ik onder de douche stap. Het gezegde: ‘kleren maken de man’, is niet voor niets bedacht. Dat er zoveel klerenwinkels zijn duidt toch op behoefte aan verfraaiing van ons naakte lijf.
Ik trek veilig een jurkje aan. En als het aan mij ligt dragen de vrouwen op nudistencampings mooie sluiers.
Dan ziet de wereld er toch veel mooier uit dan bloot!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Blootloper, nudist, naturist, roker, naaktventer, gesluierde.

  1. sprakeloosid zegt:

    Maar we willen wel de naakte waarheid

  2. Appelvrouw zegt:

    Alleen een tipje van de sluier is toch ook genoeg?

  3. Letterzetter zegt:

    Zie ik daar een heel klein donker broekje onder? Of is het pure Groningse natuur?

  4. sprakeloosid zegt:

    wetenschappelijk gezien niet

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Wit zal het in ieder geval niet zijn, áls het er is.
    Het is op een Groningse nudistencamping gemaakt, niet te verwarren met een naturistencamping!

    @ Sprakeloos,
    Dan moeten we met de billen bloot.

  6. EJW zegt:

    Rook trekt zich niks aan van grenzen. Ik had een kennis die zich ook ergerde aan de rook die in haar tuin kwam vanuit de buren. Die pafte gewoon door. Toen zette ze een ventilator in haar tuin die de rook terugblies.

  7. appelvrouw zegt:

    Hielp het?
    Ik word thuis ’s morgens om half 7 altijd wakker van rooklucht. Een buurman laat dan zijn hond uit op het minigrasveldje voor mijn achterdeur (1/3 meter) en dan kan hij meteen roken.
    Rookmelders heb ik dus niet in huis, ik meld het zelf wel.

  8. Op een naaktcamping pas ik me gewoon aan de kledingvoorschriften aan ….. met of zonder kruislikkers.

  9. Selma zegt:

    Blootroker, toendist, natuurwast, naaktligger, gedsie.
    Sluierventer, dat vind ik wat, of beter: sluiervent.

  10. Anoniem zegt:

    Sluier met uv filter dan wel. Dat is functioneel.

  11. Lehti Paul zegt:

    Je hebt gelijk. Veel mooier zo met sluier. Is je wel eens opgevallen dat vrouwen met hoofddoek vrijwel zonder uitzondering onthaard, geverfd en strak in de lak zitten? Het is dan ook een hardnekkig misverstand, dat naturisme bedoeld om schoonheid te tonen. Het tegendeel, zou ik haast willen zeggen. Ik ken vrouwen die juist uit de kleren gingen nadat bijvoorbeeld hun borst was geamputeerd. Niks geen gedoe met je beter voordoen dan je bent, gewoon, de naakte waarheid.
    En ik ben vóór hond-, rook- en kleervrije campings. Met een sluier natuurlijk, want ik vind het hier in Groningen maar koud. 😉

  12. Appelvrouw zegt:

    Lethi Paul,
    Het is mij inderdaad opgevallen dat vrouwen met sluier en hoofddoekje altijd een dikke zwarte rand om de ogen hebben, of ze onthaard zijn weet ik niet, hun benen heb ik nooit gezien.
    Daar lijk je gelijk in te hebben, dat naturisme eerder de andere kant van schoonheid laat zien. Naturel?
    Oh, ik weet niet hoe het elders is, maar kleren vind ik altijd wel lekker tegen de kou.

Geef een reactie

