welige tiering

Het oranje klokje in volle glorie.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op welige tiering

  1. De welige tiering zou je hier op meerdere manieren kunnen opvatten maar ik denk dat het hier om het klaproosje op de sluier gaat …….. toch ?

  2. Appelvrouw zegt:

    Ja, Henk, maar dat is geen klaproosje maar een oranje klokje (en knopje)

  3. Letterzetter zegt:

    Oooohhh… wat mooi oranje! Waar is mijn bril… Aaaah…
    Zeg Appelvrouw, je doet toch niet aan voodoo ofzo, met oranje knopspelden…?
    Of is het daar gewoon koud?

  4. Appelvrouw zegt:

    Letterzetter,
    voodoo? nee hoor, ze heeft gewoon wat mooie knopjes, dat hoort bij oranjeklokjes.
    Alles beter dan gekleide knopjes.

  5. reinejragolo zegt:

    Nog even en Mattel maakt ook Barbies die besneden kunnen worden.

  6. Appelvrouw zegt:

    Reine, Mattel gaat met de tijd mee, ze hebben al Islamitische barbies (fulla) en barbies met kanker, of in ieder geval met een kaal hoofd, speciaal voor kankerpatienten.
    Een barbie in de rolstoel, maar zij is leniger dan menig andere barbie. Dus haar handicap zit hem niet in het bewegingsapparaat.
    Een gebrandmerkte barbie is er al, en die besneden barbie heb ik inmiddels ook.
    De Islamitische nog niet. Maar wat niet is…

  7. EJW zegt:

    Mooi, die rode knopjes op de pronte borstjes

  8. kitty zegt:

    Heb je een variatie op Frau Antje verzonnen? 😉
    Ze zou bv. maatjes haring in het buitenalnd kunnen severen? kan best een hit worden.

  9. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    staat mooi he. Ze was oefenobject, klein beetje “mislukt” maar HteD bedoelde het goed, wreed als ie is ging ie eerst met de achterkant van een spijker… om te brandmerken.
    En toen moest er toch een knopje op, maar nu wisten we tenminste hoe het niet moet maar eenvoudig door een knopspeld in het vuur te verhitten en dan steek je hem er zo in.
    Daarna heeft ie een andere besneden.
    De volgende keer kan ik het zelf.

    @ Kitty,
    Waarom nou weer in het buitenland, ik ben voorstander van eigen land eerst.

  10. Volgens mij zijn dat wel glasknopspelden …….. auw!

  11. EJW zegt:

    Wat je ook met ze uithaald, Die Barbies blijven lachen

  12. Appelvrouw zegt:

    Karin,
    hehehe… er zijn mensen die dat wel kunnen waarderen (ik prik mij wel eens per ongeluk in mijn vinger tijdens het naaien, maar dat is iets anders)

    EJW,
    Ja, die meiden sporen gewoon niet!

  13. kitty zegt:

    Nee hoor!
    Wij hoeven helemaal niet aangespoord te worden om maatjes te eten maar de buitenladers wel.
    Hoe kom je nou aan die kreet van het Vlaams Blok als je zo noordelijk woont?

  14. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    oh, je schreef _in_ het buitenland. En ik wil alleen nog in Nederland blijven.
    Ik bedoel het niet zoals het Vlaams blok, ik bedoel alleen maar dat ik in Nederland blijf, eigen land eerst, omdat veel mensen de weg in Spanje kennen maar niet weten waar Leermens ligt. Of hoe prachtig Groningen en Friesland zijn. Nouj is dat niet erg, want dan blijft het hier wel lekker rustig, en daarom blijf ik in eigen land.
    Uitstapje naar Denemarken heeft me nog eens laten zien dat ik hier beter uit de voeten kan, letterlijk.

Geef een reactie

