Vakantiewerk -Groningen (uit in eigen land)

Is het een mooie zonnige warme dag, moet ik van alles doen!
Eerst maar die oranje troep opruimen en de was doen.

De kinderen in de boom gezet omdat ze vervelend blijven.

Een gele kwikstaart om zeep geholpen.

De hond in bad gedaan.

Fietsen opgeruimd.

Ook nog de bloemetjes buiten gezet.

En als laatste het bier koud gezet.

Je snapt zeker wel dat ik nu hard toe ben aan een slaapbeurt!
Welterusten.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uit in Eigen Land en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Vakantiewerk -Groningen (uit in eigen land)

  1. fulpsvalstar zegt:

    Jaja, toen de hertog Jan kwam varen………………………

  2. Appelvrouw zegt:

    Fulps,
    google zegt het volgende hierover:

    Hij is in Den Bosch gekommen, al in de nacht en niemand zag’t,
    En op de Sint Jan geklommen, daar ging hij staan op wacht!
    Harba lorifa zong de Hertog, Harba lorifa
    En op de Sint Jan geklommen, daar staat hij dag en nacht!

    Dan laat ik hem ook maar staan.

  3. reinejragolo zegt:

    Aan de waslijn te zien ga je ons nog een enorme berg naakte barbies tonen.

  4. Letterzetter zegt:

    Keuringsdienst van Waarde had de afgelopen week een uitzending
    over bier (tijdens foebol geloof ik). Hertog Jan en Bavaria kwamen
    uitgebreid in beeld, de brouwers stelden dat alle pils vrijwel hetzelfde
    smaakt, maar beiden konden ze hun eigen merken onderscheiden
    door proeven. Ik drink niet vaak bier, maar HJ vind ik wel lekker.
    Dus dank je wel, ik had m’n beeldscherm al afgelikt ;-).

  5. Lest best ……… oftewel, de onderste is een smakelijke foto

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Nee, dat ga ik niet doen, je zou weer eens van streek kunnen raken en dat wil ik je niet aandoen.

    @ Letterzetter,
    ik zou mijn eigen brouwsel ook herkennen, zelfs blind.
    Ik proef wel verschil, al ben ik geen bierdrinker, wel een fijnproever.

    @ Henk,
    Oh, ik heb te weinig blikjes, anders zou ik een bierfeestje kunnen geven.

  7. Selma zegt:

    Een slaapbeurt, door wie, en hoe?
    Die gele kwik, mag ik daar de coördinaten van, dan kan ik hem rapporteren (serieus).

  8. Appelvrouw zegt:

    Selma, slaapbeurt is hetzelfde als een spreekbeurt, dat doe je zelf. Slapen in bed.
    Ik slaap al vanaf mijn 27e overdag een uur, dat is noodzaak, geen voorkeur, het heet niet voor niets een schoonheidsslaapje, of hazen… ohnee, dat is wat anders.

    Ik kan je niet meer helpen aan de coördinaten van de vogel, hij ligt er niet meer, gisteravond nog terug gegaan omdat ik beter wilde bekijken en misschien vanaf een andere positie op de foto te zetten. Maar een vogelspotter… moet hem hebben meegenomen.
    Als ik er weer een zie zal ik hem in een zakje meenemen dan kun je je vragen stellen.

  9. EJW zegt:

    Het campingleven is een druk leven. Gelukkig zijn er de goudgele rakkers en je slaapbeurt.
    Hoop dat je niet vergeten bent je kinders uit de boom te halen. Dat zal wel niet anders hadden ze wel een keel opgezet.

  10. Appelvrouw zegt:

    @EJW,
    ik heb ze de keel gesnoerd!
    Maar vergeten kan ik ze niet, de boom staat recht voor de uitgang van de tent.
    Ze zitten er nog.

Geef een reactie

