Bye Bye!

En nu maar hopen dat die vreselijke oranje vlaggetjes oplossen, hier plenst het tenminste hevig.
Het is toch wel wateroplosbaar plastic?

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Bye Bye!

  1. Letterzetter zegt:

    Oeps… met de billen bloot, net als die foebollers. Alleen is dit leuker
    om te zien!

  2. kitty zegt:

    Berg ze liever op tot het volgende WK anders moet die zooi dan weer opnieuw geproduceerd worden!

  3. Bart zegt:

    Hier in de straat lost het oranje gevlagger ook al snel op.
    De gekte is weer voorbij, voor twee jaar…

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Jazeker, met de billen bloot, van zulke grote ego’s (dat las ik op internet) zakt je broek ter plekke af.
    Inderdaad, liever de blote kont van een barbie dan van een voetballer.

    @ Kitty,
    Goede tip.
    Over een maandje of 2 kan oranje ook weer gedragen worden zonder bijsmaak.

    @ Bart,
    Bij mij in de straat hingen ze nog van 2 jaar terug!
    Dat is op zich natuurlijk wel duurzaam, maar bewijst dat ze niet water oplosbaar zijn 😦

  5. Glaswerk zegt:

    Mevrouw van de Boomstam, hingen er dan ergens oranje vlaggetjes?

  6. Appelvrouw zegt:

    Ja, Glaswerk, die hingen in sommige straten. In volksbuurten het meest om de verbondenheid te tonen. Of ze nu weg zijn weet ik niet, ik zit heerlijk op een natuurcamping, met een paar mensen naast me die een rood-wit-blauw vlaggetje op de caravan hebben, zodat we weten dat we Nederlands met elkaar kunnen spreken.

  7. joost tibosch sr zegt:

    Ik vond dat “(laat ons niet) in ons hempie staan” van dat oude liedje eigenlijk veel erger dan in je blote billen staan. Zo modern ben ik in al die jaren geworden!

  8. Appelvrouw zegt:

    Joost, daar zeg je wat, zo burger je in in moderne uitspraken.

Geef een reactie

