Duitsland-Nederland

Duitse Fans:

Wint Duitsland de gouden bal?

Of toch Nederland?

Aan de fans zal het niet liggen.

Of moeten we het doen met een orange?

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Duitsland-Nederland

  1. reinejragolo zegt:

    Die barbiepoppen worden zo levensecht dat ik er zonder bril hitsig van wordt.

  2. Letterzetter zegt:

    Wauw, dat fietshelmpje!!! Wat een stroomlijn… Wunderbar!
    Mijn dag kan niet meer stuk, dank je!

  3. kitty zegt:

    Je hebt je weer lekker uitgeleefd Appelvrouw.
    De Nederlanders kunnen als troostprijs een appeltje van oranje nemen πŸ˜‰

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Zet je bril maar gauw weer op want hitsigheid is alleen maar lastig.
    Barbies hebben er trouwens zelf ook erg last van.

    @ Letterzetter,
    Mooi he. En dan die spiegeltjes, mannen die graag naar borsten kijken zien nu eindelijk zichzelf.

    @ Kitty,
    Ik had iets te weinig tijd en ik ben in slechte doen, dat zie ik dan zelf wel terug in de foto’s met rare foutjes en onscherpte, meer zat er vandaag voor mij niet in. En ik maak er ook geen punt van, word er toch niet betaalt of beloond.
    De troostprijs is voor mij ook wel genoeg, zelfs als ie mini is.

  5. EJW zegt:

    Alle reden voor de Duitse barbies om feest te vieren
    Die ene met die gebreide jurk valt behoorlijk uit de toon. Het was 30 graden of zoiets.

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    oranje gebreide jurkjes zijn luchtig.

  7. EJW zegt:

    Oh, dat wist ik niet. Ik draag alleen spijkerbroeken

  8. goodknight zegt:

    …tis bij jou een echte oranje-camping…

  9. cornutus zegt:

    Ik vind die Duitse poppetjes iets sjieker. Ik kies voor Duitsland!

  10. Je foto’s van de barbies worden steeds beter Appelvrouw. Heb je de kleertjes zelf gemaakt ?

  11. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Oeioei, als je nu maar geen ruzie met Selma krijgt over je spijkerbroekendracht.

    @ Goodknight,
    Ja, nog erger dan daar in Polen.
    Maar vandaag was het gelukkig weer groen.
    Ik ga ook pas weer naar huis als de oranje vlaggetjes weg zijn.

    @ Cornutus,
    πŸ™‚

    @ Henk,
    Dankje. Liggend op de grond doet wonderen, dat weet jij zelf ook heel goed,
    als ik tenminste zelf nog scherp kan kijken.
    Alleen de kleertjes van de eerste foto, die Duitse met het gele bandje op haar hoofd en enkels heb ik zelf gemaakt.
    Dat rode is een pignoir, nog niet eens afgewerkt bij de mouwen, en achter bij elkaar gebonden, niet opgelet tijdens het maken van de foto maar nu zie ik het wel. Maar het ging om de boodschap πŸ™‚
    Die rare pop met geel jurkje en gouden bal heb ik wel iets bijgewerkt met kleertjes, zoals het rood en zwart, de kleuren van de Duitse vlag, al weet ik de volgorde niet…
    De rest van de kleertjes heb ik niet zelf gemaakt. Ik heb teveel kleertjes gekocht voor… de zwarte kamer, rode kamer, witte kamer en de gemengde kamer, voor bij de dokter (ook laten maken) en andere spelletjes, en voor de mode, en nu voor oranje. Tja, en dan zit je daarna met al dat spul opgescheept. Daar had ik dan vooraf niet over nagedacht. Dus het moet nog maar eens in andere settings gebruikt worden.
    Spelen met poppen is toch iets anders dan wat ik altijd dacht: het is een leer proces. Leren kleurcombinaties, en hoe je sjiek kunt kleden. NIet dat je er veel aan hebt.

  12. Selma zegt:

    Prachtige plaatjes, vooral de 1 voor laatste.
    Maar sodemieter lekker op met foebol!!

  13. Appelvrouw zegt:

    Selma,
    dat voetbal is gauw genoeg afgelopen, nog maar 3 dagen en dan gaan alle Nederlanders naar huis, en steken ze eerst alle auto’s en tenten van het winnende land in brand.

Geef een reactie

