Support

Ze staan klaar hoor, met vuvuzela’s, bal, en aanmoedigende gedachten.
Als “we” dan toch vanavond niet winnen komt dat omdat ik de twee rechter kledingsetjes niet goed genaaid he, wat een gepriegel voor stijfe artrose vingers. Maar ik ben er toch trots op.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Support

  1. Doe jij nou ook al mee met die massahysterie ?
    ze hebben trouwens verloren 🙂
    De pakjes wel ontzettend leuk gemaakt, knap hoor

  2. Letterzetter zegt:

    Wauw!! Als die van Persie, Huntelaar en Robben deze meiden konden zien,
    zouden ze er de één na de andere in knallen!

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Om er bij te horen doe ik ook met de massahysterie.
    Hier bij HteD is het heel gezellig, een heleboel aardige buurmannen kwamen hier tv kijken, en als troostmeisje (sorry voor het foute woord) heb ik ze koffie gegeven en de meisjes mooi voor ze aangekleed, toen lachten ze weer.
    Voor mijn 27e knutselde ik graag, maar toen kreeg ik heel erge pijn in mijn handen. Kon toen jaren zelfs mijn haren niet goed kammen. En alle leuke hobbies, zoals tekenen en gitaarspelen en breien, vielen stuk voor stuk in korte tijd af.
    Knutselen ontwen je denk ik ook, dat fijne werk lukt me niet goed. Misschien een kwestie van oefenen.
    Het middelste setje vind ik het best geslaagd. Maar ik hou ook wel spottende mooi, een beetje zoals ik zelf, driekwart broeken, en dan schoenen met een heel dikke zool, alsof je op stelten loopt, net zo dat de aantrekkelijkheid er af is.
    Ook met een mooie rok, en dan dat soort schoenen. Of een strakke korte rok en harige benen… ik heb natuurlijk voor mijn meisjes ook wel gekkigheid, maar ik kan niet alles tegelijk plaatsen.
    Het is trouwens ook niet knap, eerder maakte ik mijn eigen kleren.
    Veel kinderkleertjes gemaakt en broeken voor vrienden, zelfs jassen. Ik ben dan wel geen coupeuze, maar gewoon een naaister.

    @ Letterzetter,
    Ja knallen tegen de paal zeker, zulke meisjes leiden alleen maar af.

  4. sprakeloosid zegt:

    Wat een calvinistische schuldbeleving, als ze niet winnen dan is het jou schuld????? Ze moesten zich kapot schamen door niet te winnen met zulk een huisvlijt.

  5. jokezelf zegt:

    Jij doet dus ook mee aan #voetbalvrouwing maar dan voroal voor wat betreft het oranje?
    http://www.vrouwonline.nl/gossip/loep/21246/voetbalvrouwing-de-nieuwe-trend

  6. jantiena63 zegt:

    Ik heb helemaal niets met voetbal maar vind de pakjes erg leuk gemaakt, en als het voetbal niets word dan hebben we de olympische spelen nog.

  7. EJW zegt:

    Leuke meisjes met iets te dunne beentjes maar dat oranje haalt het weer op
    Ik zie ze liever dan onze voetballers gisteravond die er niks van bakten

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Sprakeloos,
    Dát noem ik nog eens support!
    Ik geef ze een nieuwe kans en zal nog wat huisvlijt tonen.

    Joke,
    Ik doe graag mee, zoals ik al eerder antwoordde, om er bij te horen 🙂

    “Een grote zonnebril, een mooie duckface, een goedgevulde decolleté en zaadvragende ogen”
    Zonnebril en zaadvragende ogen? Past die combinatie wel, kun je ogen door een zonnebril zien?
    Bedoelen ze soms zaadvragende monden i.v.m. duckstand?

    @ Jantina,
    Ik heb ook helemaal niets met voetbal, van mij mag oranje zo snel mogelijk uitgeschakeld worden, het kan me niets schelen.
    Maar het is wel een leuke manier om even anders “creatief” bezig te zijn.
    Ik wilde toch al een tijdje proberen wat ik zelf aan barbiekleertjes kan maken, heb al wel een tijdje geleden wat lingerie gemaakt die niet slecht viel. En een hoofdkap, het beginstadium van een burka…

    Olympische spelen?
    Wanneer is dat?

    @ EJW,
    de meest rechter barbie is volgens mij een anorexia-voorbeeld (zo moet het dus niet!), vandaar die dunne beentjes en armpjes.
    Vind je de middelste vuvuzela niet mooi? (is een oranje gespoten wapen!)

  9. maaszicht zegt:

    wat een arbeid! keurig! het heeft zeker niet aan jouw toewijding gelegen!

  10. Appelvrouw zegt:

    Maaszicht,
    dankje.
    Maar was het maar zo makkelijk om mijn eigen kleren zo te maken.
    Kartelschaar erbij en je hebt een makkelijke zoom. Als het niet goed aansluit gewoon een speld in de rug. Het middelste pakje is het enige die goed paste zonder aanpassen met spelden.

Geef een reactie

