Waar zal ik het weekend naar toe gaan?

ManB had aanbieding treinkaartje voor het weekend, lekker goedkoop voor een dagje weg.
Maar hij is een thuismuis en nu wil hij niet meer, “jij mag het kaartje hebben” zei hij goedmoedig.
Mooi he, nu mag ik een dagje weg met de trein!
Zaterdag of zondag mag ik reizen. Dit weekend moet het gebeuren want volgend weekend ben ik even op stap met HteD.
Fiets moet mee in de trein.
Waar zal ik eens naar toe gaan?
Harlingen, Delfzijl, Roodeschool, Usquert wellicht, of een uurtje in Utrecht en koffie drinken met Reine.
Of zal ik naar Vlissingen reizen, en dan weer terug?
Of maar gewoon Zwolle, een overzichtelijke afstand.

1990, op de spartamet.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Waar zal ik het weekend naar toe gaan?

  1. Lastige vraag, maar onder de grond van dat tunneltje vermoed ik een oud spoor dat de ns kwijt is geraakt door de hevige val van herfstbladeren in de jaren tachtig. Ik zou daarom naar Den Haag gaan en in alle partijbussen kamervragen werpen over het verduisteren van spoorwegen, die ooit met ‘ons’ geld aangelegd zijn. Zo’n burgerinitiatief is weer eens wat anders dan een dagje uit zonder een maatschappelijk doel, waar je zelf het meeste plezier aan hebt.

  2. francois15 zegt:

    Ga maar naar Utrecht naar k.Reintje Appelvrouw want hij is volgens mij een beetje eenzaam. Ik hoor althans nooit meer iets van hem. Misschien is hij wel depri of anderszins, ik bedoel maar

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Artafterallart,
    Dat is een diepe.
    De maatschappij, dat ben jij.
    Ik dus. En waar ik plezier aan heb, heeft de maatschappij ook plezier aan.

    @ Francois,
    Misschien is hij pinksterbloemen aan het plukken.
    Er ligt dus een belangrijke taak voor me.
    Ik weet alleen niet hoe ik hem kan vinden.
    Utrecht is groot, ik ken alleen de Maliebaan en de wittevrouwensingel.

  4. aaah het tunneltje in het Engelse werk. 2 weken geleden daar nog een fotoshootje gedaan met kleindochter

  5. Appelvrouw zegt:

    Henk, dat herinner ik me, door jouw foto herinnerde ik me deze van mezelf. Maar moest er even naar zoeken. Tunneltje is nog niets veranderd!

  6. EJW zegt:

    Keuze genoeg. Tja..ik zou het zo gauw niet weten. Je kunt ook lekker in de tuin blijven met dit weer maar dat is dan weer zonde van het kaartje. Leuke foto, het was toen ook lekker weer zo te zien
    fijne pinkster

  7. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Keuzes bij mogelijkheden aanpassen, en dan zijn er niet veel keuzes, maar toch weer teveel om te uit te voeren. Misschien ga ik een dagje naar de dierentuin (laat ik mijn dieren een dagje uit).
    Ik weet het nog steeds niet.
    Bedankt voor de pinksterwensen, jij ook fijn iets.

  8. Apiedapie zegt:

    Ik zou met kaartje in de hand wat rondjes om het huis fietsen, moe maar voldaan thuiskomen, en dan lekker in de tuin gaan zitten. Dat kaartje is voor de gelukkige vinder.

  9. Appelvrouw zegt:

    Apie, dat is een heel goed idee! Helemaal rond het huis lukt hier, maar ik woon vlakbij een rotonde, dat is ook wel een mooi rondje.

Geef een reactie

