Eendofiliteit

Soms kom je ze wel eens tegen,
toch ik durf er niets van te zeggen,
sluit mijn lenzen,
ik heb het wel gezien
maar ik praat er niet over.
Ik wil nergens mee te maken hebben!

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Eendofiliteit

  1. broekstukken zegt:

    Dit moet je melden bij het centrum voor plastiekenkleverigheid-inhet-donkereriet,
    Tel: 0800-12456

  2. Selma zegt:

    Alles is Liefde

  3. fulpsvalstar zegt:

    Nou nee, bij het linkse spook vermoed ik vraadzucht, misschien gaat de liefde door de maag.

  4. fulpsvalstar zegt:

    Foei foei! vraatzucht.

  5. Selma zegt:

    Maar Fulps, Vraad bestaat! Dus zucht naar vraad ook:
    http://nos.nl/artikel/364839-vraad-eens-over-waarnemers-syrie.html

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    Ik bemoei me nergens mee.
    Er zijn toch al genoeg eendjes.

    @ Selma,
    Ja, alles?

    @ Fulps,
    Alles is liefde, zei Selma al, dus opeten van wat je gebruikt hebt…
    is niet ongebruikelijk als we denken aan spinnen.

    @ Selma,
    bedankt voor het meedenken.

  7. Ook ik hou van eendjes

  8. EJW zegt:

    Als het bij een aai over de bol blijft is er niks aan de hand

  9. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Dat zal ik niet verder vertellen.

    @ EJW,
    Maar daar begint het mee.
    Ik heb nog op de foto vastgelegd dat hij het eendje oppakt en… nou ja, die foto laat ik niet zien want dat gelooft toch niemand.

  10. joost tibosch sr zegt:

    Wat een geluk dat eendofiel en wespofiel plastic zich altijd kan beheersen! Dat moet aan de goede voorlichting liggen! (Alleen moeten wij natuurlijk weer niet overal plastic voor gaan gebruiken..want dan kan het nog uit de hand lopen!)

  11. Appelvrouw zegt:

    Plasticfielen zijn er op gemaakt zich te beheersen.
    We zijn ook al van rubber gaan maken zodat niet alles plastic is. Het komt wel goed.

Geef een reactie

