Waar droomt Cindy van?

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Waar droomt Cindy van?

  1. broekstukken zegt:

    een tompoes

  2. joost tibosch sr zegt:

    Het blijdft maar doorgaan met die generaties of ze nu van plastic zijn of nier!

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Broekstukken,
    ah, breng me niet in verleiding! Eerder kocht ik ze wel eens bij de hema. Dat mag van mezelf niet meer want ik vind ze ook lekker. Dus droom ik er ook van, net als Sindy.

    @ Joost,
    Wij vrouwen zijn niet zo moeilijk, wat we vroeger mooi vinden kan er nu ook nog mee door.
    Als kind heb ik nooit met poppen gespeeld, ik had er zelfs een hekel aan, maar ik had ze ook niet.
    Nu hebben vrouwen van mijn leeftijd weer zin in spelen met poppen. Kinderen de deur uit en al die vrije tijd!
    Op de site flickr.com staan pagina’s vol van dit soort.

  4. Ook Boy George speelt met poppen Appelvrouw …….. en dat is toch een echte man 🙂 Niks mis mee dus.

  5. Appelvrouw zegt:

    Henk, Boy George? Wie is dat… zal het wel googlen later.
    En wat te denken van Mark Hogancamp http://www.marwencol.com/ (docu/film is een aanrader!)
    Nadat hij mishandelt is en uit coma kwam is hij zijn geheugen kwijt, niets meer terug te krijgen. Geen geld meer voor therapie.
    En toen maakte hij langzaamaan zijn wereld Marwencol. Op straat gevonden door een fotograaf toen hij zijn jeep uitliet. Die heeft zijn wereld wat meer mogelijkheden gegeven, ook financieel.
    Heel boeiend, en ontroerend.
    Ik zag het vorige week voor het eerst en ga het zeker nog eens bekijken.

  6. EJW zegt:

    Ik speelde als kind één keer met een pop. Het was een vrouwtje maar kon geen gleufje ontdekken Ja, ik was al vroeg nieuwsgierig. Toen mijn vader binnenkwam schrok hij. Toen ben ik maar weer gauw met de Dinky toys gaan spelen.

  7. ramireziblog zegt:

    De boodschappenlijst…

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Je was echt een ondeugend jongetje.
    Ik begrijp wel dat barbie geen gleufje hebben, jongetjes moeten leren dat een lijfje veel meer heeft om mee te spelen dan alleen een gleufje. als ze de tijd nemen ontdekken ze spelenderwijs dat er heel veel te beleven valt. Maar ja, er zijn jongetjes die niet het geduld hebben om verder te zoeken, zij zullen nooit het gleufje vinden.

    ik heb een tijdje geleden twee poppen op een bed gelegd, met de benen omhoog, maar ook zij hebben geen gleufje om ze met elkaar te verbinden (of te laten spelen). Daar moet ik nog wel iets op bedenken want ik heb het niet zo op spelletjes met meisjes, lang zoeken naar iets wat er toch niet is heeft weinig zin.
    Zulke obscene 18+ plaatjes mag ik hier niet laten zien want het is aanstootgevend.
    Vandaar de onschuldige sindy.

  9. Appelvrouw zegt:

    Ramirezi,
    ohja, het mini appeltje van AH.

  10. francois15 zegt:

    Wat een schattig gehaakt kleedje Appelvrouw

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Francois,
    Je he, handwerk uit de goede oude tijd.
    hebben?

  12. francois15 zegt:

    Bedankt voor het aanbod Appelvrouw. Haken is interessant maar ik brei liever: http://francoisvk.wordpress.com/2011/04/25/0497-%E2%80%93-de-kredietcrisis-voor-dummies/

  13. Appelvrouw zegt:

    Francois,
    De crisis was toen denk ik niet groot genoeg want het breien is nog niet geheel in de mode.
    Maar wie weet gaat het nu wel die kant op.
    Je ziet dat ik ook rekening met je gehouden heb, de pop draagt een gebreide jurk.

Geef een reactie

