Dagje naar de keukenhof

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Dagje naar de keukenhof

  1. Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me heel mooi om m’n camera er eens op alle mogelijke manieren op los te laten. Je hebt je vast wel vermaakt Appelvrouw

  2. Appelvrouw zegt:

    Henk, het is volksverlakkerij. Ik zal nooit naar de keukenhof gaan, zou niet weten hoe ik daar tond moet lopen.
    Maar het klonk toch wel aardig vond ik…
    Of mag ik niet liegen soms? Ik lieg heel veel, dat is ingebakken in mijn karakter. Politici doen het ook, dat hoort zo. En ik doe het vooral om mezelf niet te zijn, maar dat valt niet mee hoor, jezelf niet zijn als je bent wie je bent.

  3. fulpsvalstar zegt:

    Ik geloof dat er niets mis mee is om te zijn wie jij bent.

  4. Ga jij nu maar gewoon naar de Appelhof

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Fulps,
    Als iedereen maar zo was als ik dan was het leven niet eenvoudig, ik voel me vaak een kameleon.
    Maar voordeel is dat ik niet rechtlijnig ben, wat vandaag groen is, kan morgen best paars zijn, dat vind ik heel gewoon. Ik zal ook niet jaar in jaar uit bruin brood met kaas eten, of aan dezelfde kant van de tafel gaan zitten. Dat is voor anderen erg verwarrend.

    @ Simen,
    Oh, een camping! Maar helaas, groepsaccomodatie, een jongeren camping.
    Dat klinkt veel te mooi, Appelhof voor jongeren!
    Ben bang dat ik beter naar Appelbergen kan gaan, hier bij Zuidlaren.

Geef een reactie

