Droomt u daar wel eens van?

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Droomt u daar wel eens van?

  1. assyke zegt:

    ja, elke dag
    niet van de rolstoel
    maar wel van zand, gras en wat eenzaamheid:)

  2. een dagcamping is best leuk maar slapen doe ik ’t liefst in mijn eigen vertrouwde nestje 🙂

  3. Appelvrouw zegt:

    @Assyke,
    Rolstoel is best lekker hoor, je kunt er eindeloos ver mee de natuur in, als je een wandelaar achter je hebt tenminste.

    @ Henk,
    Dit was op een natuurcamping, ook voor de nacht. Lekker stil! Geen muziek, geen kinderen, geen geblér, geen ge ren, geen stroom (dat kon nog toen ik geen E-fiets had), en geen warm water, zelfs geen privé hokje om je met koud water te douchen, wel een open hok met koud water uit een slang. Moest je je badpak aanhouden, echt iets voor mij! Met badpak aan word je niet zo koud.

  4. Appelvrouw zegt:

    Francois,
    U bent een verstandig man.
    Tot vorig jaar droomde ik hier ook nooit van. Maar wonen in een stad met mensen die steeds in je territorium komen met auto’s en muziek en ballen die ik steeds in de tuin krijg, doet mij er steeds vaker naar verlangen,

  5. assyke zegt:

    mag ik vragen waarom het zo erg is om ballen in de tuin te krijgen?
    dit vraag ik omdat…:))

  6. fulpsvalstar zegt:

    Ballen in de tuin……daar trek ik me geen……van aan.

  7. rikus zegt:

    Mijn dromen blijven geheim

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Assyke,
    omdat ik die ballen niet in de boom mag hangen. En de kinderen gewoon over het hek klimmen.
    Ik hou van mijn territorium, vind het erg onbeleefd dat ze het keer op keer weer doen.
    Vind het ook onzinnig dat hier op het trottoir gebald moet worden terwijl er direcht achter hun huis een groot grasveld is hoeven ze alleen de tuindeur open te doen. Is gewoon te ver weg denk ik, of niet interessant. Net als het speelveld 30 meter hier vandaan, schuin tegenover hun huis, pa en moe hebben er gwoon uitzicht op, die zitten altijd op straat, maar ik zal dat gedrag nooit begrijpen. Ik zit zelf liever niet in het zicht.

    @ Fulps,
    Ik zou ze ook liever laten liggen, maar dan klimmen ze over het hek, nooit komen ze het aan de deur vragen. Zelf zou ik niet willen dat mijn kinderen keer op keer de bal in de buren van de tuin schopten.
    Het zal wel te maken hebben met dat ik niet in de stad ben opgegroeid en genoeg ruimte had.
    Stadsmensen eisen ook de ruimte van de buren als vanzelfsprekendheid.
    Het zal er nog van komen dat een grote bijtende hond neem en die in de tuin plaats en dan een bordje op de schutting: betreden op eigen risico.

    @ Rikus,
    Geheimen zijn zinloos als je ze niet deelt.

  9. Ik krijg er nachtmerries van, ik wil niet wegggg! 😥 zolang mijn oude hond nog leeft en niet mee kan. Doe mij de ballen dan maar.

  10. Appelvrouw zegt:

    Babbelegoegje,
    En een oude hond neem je niet meer mee, die laat je rustig in zijn vertrouwde omgeving.
    Tot anderhalf jaar geleden wilde ik ook nooit weg, vakantie vond ik vervelend en zinloos. Dezelfde avonturen kon ik thuis en in mijn omgeving ervaren, en zelfs met comfort!
    Maar een paar dagen weg, vind ik wel fijn nu, een week mag ook nog, maar niet veel langer.
    Ik weet nooit wat ik moet doen als het langer duurt, dan raak ik uitgeput en thuis moet ik ook altijd een week herstellen van alle indrukken, ongemakken en overbelasting. Een vliegvakantie is ook zo iets verschrikkelijks, voor k op Schiphol ben ben ik geradbraakt. Ik ben er dan ook nooit aan begonnen.
    Misschien moet ik toch die hond nemen, heb ik een excuus om thuis te blijven én geen ballen in de tuin.

Geef een reactie

