Op de step naar m’n moeder

Het zit niet altijd mee, dat weet ik wel, soms is dat erg vervelend, en soms komt het goed uit.
Ik besloot op de step naar mijn moeder te gaan.
Een paar jaar geleden kreeg ik te horen dat ze hier in Zuid woont in een verpleeghuis, dement. Dat komt dus goed uit.
Maar de band zit vast in het zaagsel.

Tekenend voor de tijd?
Ik moest het uitrekenen, het is 37 jaar geleden dat ik haar zag.
Van mij mogen daar nog wel 30 jaren bij.

Vanmiddag ga ik maar eens lekker fietsen naar mooiere oorden.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Op de step naar m’n moeder

  1. EJW zegt:

    Je hebt gelijk. Het is mooi weer en niet te warm. Lekker om een stukje door de natuur te fietsen

  2. Als kind heb ik wat afgestept maar ik neem aan dat jij zo’n moderne hebt met van die grote wielen šŸ™‚

  3. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Het stukje werd 33 km. Maar daar heb ik wel de hele middag over gedaan en trapondersteuning erbij.

    @ Henk,
    Uiteraard heb ik een moderne, een kickbike (kickbike.nl) ik heb er zelfs twee maar er wil nooit iemand met me steppen. Vroems en ik hebben heel wat lol gehad op de step, hij had er zelf ook een. En vriendin en ik hebben ook wat gek gedaan, zij op hoge hakken steppend. Knap he.
    Jarenlang ging ik iedere dag, vaak een km of 10. Maar de klad is er in gekomen sinds Vroems ziek werd en daarna was ik een jaar uitgeput. Nu ben ik me mentaal aan het voorbereiden…

  4. kitty zegt:

    Nu is het de beste tijd ervoor. Nog niet de te warm en de natuur erg mooi.:)

Geef een reactie

