2000 km

2000 kilometer lang zat ik naar dit embleem te kijken.
Een week lang.

Gelukkig was er op een ochtend om half 7 nog mist zodat ik af en toe ook wat anders zag.
Vergat ik het bijna vast te leggen, maar nog net gelukt om 7 uur voor het helemaal oploste

en ik het embleem weer voor ogen kreeg.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op 2000 km

  1. reinejragolo zegt:

    Het is maar goed dat je vanuit een rijdende auto niet aan het embleem kunt komen. Dan moet je ook nog naar een loeiend embleem luisteren.

  2. Route 66, Appelvrouwtje? 😕
    😉

  3. ramireziblog zegt:

    Ja hoor, ik zie ‘m…

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Als ik er aan kon komen had ik hem wel achterin gegooid zodat ik het koolzaad langs de kant van de weg goed kon bekijken.

    @ Babbelegoegje,
    Zou goed kunnen 🙂

    @ Rami,
    Goed zo, dan mankeert er niets aan je ogen.

  5. Jij had er veel voor over om koninginnedag te ontvluchten.

  6. Appelvrouw zegt:

    Henk, praat me er niet van, er was een andere koningin, nog erger dan de onze want deze ging over mijn eten!

  7. EJW zegt:

    Lijkt me niet prettig om 2000km lang tegen een ster aan te kijken.
    Welkom terug

  8. reinejragolo zegt:

    Sorry maar het was misleidend om te zeggen dat ik het appeltje zou vernietigen.
    Ik heb hem een ereplaats in het winkeltje gegeven. Hij is niet meer te koop.

  9. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    dat is ook niet prettig, vooral omdat ik geen sterrenkijker ben, hou meer van groen en geel.
    Ik ben ook blij weer thuis te zijn, je weet maar nooit wat je kan overkomen met al die verschillende chauffeurs.

    @ Reine,
    Je vraagt er om dat ik je een keer ferm over mijn knie leg en je appels en peren laat zien waar je nog nooit van geproefd hebt (en dat ook niet mag).

  10. De mist is mooier!
    Rijdt wel comfortabel; kenmerk van het embleem 😉

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Mist op het water en weilanden, vind ik ook mooi, maar op de weg niet.
    Zo’n embleem auto zit voor mij niet comfortabeler dan een citroën, het hangt maar af hoe versleten de stoelen zijn. Of het rijden comfortabeler gaat dan in een bmw of jaquar weet ik niet. Achter het stuur kan ik toch niet meer, vond destijds een opel corsa en volvo 440 lekker rijden.
    Zo’n ster embleem ver voorop de auto ging mij na verloop van kilometers storen.
    Heb altijd het gevoel dat het zoveel auto is (grote bak).

  12. Doorgezakte stoelen zijn in iedere auto niet comfortabel. 😦
    Geen idee wat lekker rijdt. We hebben geen rijbewijs(geen interesse in die vervuilers)

  13. Appelvrouw zegt:

    Kitty, de bus vervuilt ook.
    Als je lichamelijk beperkt bent is een auto wel erg prettig voor je mobiliteit.
    Tegenwoordig kom ik niet meer in aanmerking voor gehandicaptenvervoer, had ik maar niet moeten verhuizen en trouwen met een man met auto.
    Ik vind het wel jammer dat ik niet meer kan rijden, nu moet ik gehaald en gebracht worden, dat is dubbele afstand. Hier woon ik 300 meter van de bushalte. Als ik met de trein wil moet ik op station ook nog eens een heel eind lopen vanaf de bus, die stopt aan het einde van de bushaltes.
    Aangekomen op station waar ik moet zijn heb ik weer een probleem: hoe kom ik bij degene waar ik naar toe ga. Openbaarvervoer is vooral geschikt voor mensen die goed kunnen lopen en staan.

Geef een reactie

