Hap. Ik heb je!

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Hap. Ik heb je!

  1. fulpsvalstar zegt:

    Jemig appeltje, kennelijk heeft dit enge beest het hoofd van deze blote dame als voorafje ingeslikt en is nu aan het hoofdgerecht begonnen.
    Nou ja, smakelijk eten dan maar.

  2. olijfje zegt:

    Wat mooi: krokodil in de regen.

  3. olijfje zegt:

    griezelig mooi, bedoel ik.

  4. Tja, zo’n vrouw zonder hoofd heeft dan ook geen schijn van kans meer. 😆

  5. Smakelijk Schnappy!

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Fulps,
    Er heeft in ieder geval een flinke worsteling plaatstgevonden.
    Zo’n hoofdje is ook een prima voorgerecht.

    @ Olijfje,
    Je moet altijd oppassen, waar je ook bent.

    @ Babbelegoegje,
    Ja, blije krokodil. Of arme vrouw.

    @ Kitty,
    Veel lekkers lijkt me er niet aan te zitten, maar ik ben misschien bevooroordeeld.

  7. Een kieskeurige kroko ?
    Zo te zien heeft deze lekkerbek alleen oog voor vlees, kleding smaakt natuurlijk ook nergens naar 🙂

  8. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    He, zitten we bij elkaar te reageren op hetzelfde tijdstip.

    Iedere kroko zou net zo kieskeurig moeten zijn als ik. Je eet het touw van de rollade tenslotte ook niet.

  9. francois15 zegt:

    Quelle horreur

  10. reinejragolo zegt:

    Wat ben jij gierig dan je een onthoofde barbie ter consumptie levert.
    Wat heb je voor die krok betaald?

  11. Apiedapie zegt:

    Ja, dit is toch wel een heftig plaatje. Ik kijk er maar niet te lang naar.

  12. EJW zegt:

    Ze schijnt het best lekker te vinden als ik die erectie tussen haar armen bekijk.

  13. assyke zegt:

    aan de kringen in het water te zien, is de krokodil
    zelf ook nog een baby
    en babies moeten ook eten…

  14. Appelvrouw zegt:

    @ Francois,
    Echt iets om lekker op te slapen.

    @ Reine,
    Ik sta bekend als krent.
    Dus ik heb de krok niet betaald maar achter gelaten.
    (ManB begon te klagen over de “rommel” die ik als jutter (of hamster) mee naar huis neem)

    @ Apie,
    En je moet nog slapen neem ik aan.
    Je hebt gelijk.

    @ EJW,
    Dan moet ik je een illusie armer maken.
    Ik heb een paar keer een man opgegeten en euh… toen kreeg ie ook een erectie en volgens mij niet omdat ie het lekker vond maar uit angst.
    Sindsdien doe ik dat niet meer.

    @ Assyke,
    Ik kan me van jou wel voorstellen dat je aan babies denkt 🙂
    In mij zou dat nooit opkomen.

Geef een reactie

