Vlees etende meisjes

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

28 reacties op Vlees etende meisjes

  1. Aad Verbaast zegt:

    Hebben ze het allemaal overleefd?

  2. Appelvrouw zegt:

    Ze liggen nu te herkauwen na een paar weken grazen.

  3. francois15 zegt:

    Vleesetende meisjes, tjonge…. en ze zien er zo aardig uit ๐Ÿ˜‰

    Sta jij op de laatste foto Appelvrouw?

  4. ejwblog zegt:

    Die bovenste zit werkelijk ongegeneerd te eten

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Francois,
    nee ik sta niet op de foto. UIt deze serie heb ik mezelf wel eens online gehad.
    Mannen vergissen zich nogal eens in lieve meisjes.

    @ EJW,
    Lekker he, zo hoort het.

  6. Spuit11 zegt:

    Waar kauwt die eerste op, vaat- zakdoekje?
    Vleesetende meisjes ben ik ontgroeid maar vleesetende vrouwen wwwrrraaauuuwww!!!
    Kun je me zo toevoegen!

  7. Ik weet niet of je zo behoort te eten maar het is wel de eerste foto die me boeit ๐Ÿ™‚ Het ziet eruit als een gezellige schranspartij en zou best een spiesje mee willen eten

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Spuit11,
    Nou ik prefereer vlees etende jonge meisjes, en mannen ๐Ÿ™‚

    @ Henk,
    Ik zou maar wat graag iets over deze meisjes vertellen. Maar dat zou niet diskreet zijn.
    Zelfs niet na 36 jaar. We zaten in een kindertehuis en hadden een bbq.

  9. Spuit11 zegt:

    dat krijg je als je jong en onbedorven bent, ook dat is voorbij!
    Vlees- of vegetarier…vleeseter!!

    Man of Vrouw…afhankelijk van wat ik met haar/hem wil doen!

  10. Spuit11 zegt:

    Ik lees net dat het meisjes uit het tehuis zijn, ik als meisje uit het tehuis zou dit niet prettig vinden.
    maar ja, wie ben ik?

  11. fulpsvalstar zegt:

    Dat was het plunderen van de vleespotten van Egypte.

  12. Appelvrouw zegt:

    Spuit 11,
    Er is niets bijzonders aan tehuismeisjes, onze achtergrond maakt niet dat het tehuisleven iets fouts is, het was niet onze fout, tenminste niet in de tehuizen waar ik zat.

    @ Fulps,
    Die kans is heel groot.

  13. reinejragolo zegt:

    Zit je ons dus lekker te maken voor een bbq bij de borrel?

  14. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    ohjazeker.
    eerste week van mei heb ik een forellen en kalfjes bbq.
    Helaas mag je niet komen, we zijn al met 8 mensen en doen er 4 dagen over.

  15. Spuit11 zegt:

    We verschillen van mening, net vandaag proberen uit te leggen aan groep 5.
    Wat is een feit en wat is een mening?

  16. Appelvrouw zegt:

    Spuit11,
    Ik lees geen onderbouwde mening die mij een ander inzicht kan geven.

  17. reinejragolo zegt:

    Kalfjes? Wat zielig.

  18. Appelvrouw zegt:

    Reine, daar weten ze niets van hoor, ze zijn dan al dood.

  19. Spuit11 zegt:

    Nee dat is waar, is ook niet mijn sterke kant maar ik zal er eens over denken en het je laten weten.
    Denk inderdaad niet dat we in het zelfde soort tehuizen zaten. Ik was er wel degelijk een slecht meisje.

  20. Ik houd ook van warm vlees, meer eigenlijk ๐Ÿ˜‰

  21. Appelvrouw zegt:

    @ Spuit11,
    en zo te lezen ben je er ook wel trots op ๐Ÿ™‚
    Ik zat in tehuizen voor gedumte kinderen, foute ouders dus.

    @ Simon,
    Ik zeg niets.

  22. maaszicht zegt:

    die BBQ was vast niet het meest interessante om te onthouden….wel prachtige foto’s omdat er een geheim verscholen ligt

  23. Appelvrouw zegt:

    Maaszicht,
    Toch wel iets om te onthouden, ik weet niet waarom, apart sfeertje denk ik.Er zijn veel leuke herinneringen aan die tijd. Het grootste geheim was misschien wel dat wij daar de directeur op aten ๐Ÿ™‚

  24. cornutus zegt:

    Inderdaad lekker ongegeneerde eetfoto’s. Zoals het hoort!

  25. Spuit11 zegt:

    Dan lees je niet goed.

  26. Appelvrouw zegt:

    Je zegt wel regelmatig dat je uit een tehuis komt en geen lieverdje was. Vandaar dat je die indruk wekt daar trots op te zijn.

  27. Spuit11 zegt:

    Oh, waar dan? Regelmatig nog wel.

  28. Appelvrouw zegt:

    Lees en je weet.

Geef een reactie

