Vieze poten in de ring

Misschien dat iemand hem hier achterliet omdat ze met de hele familie op wintersportvakantie gingen.

Mocht je hier je beest in herkennen, haal hem dan op uit het natuurgebied.
Want ik heb hem niet meegenomen, hij had vieze poten!
Anders komt ie op de kruiwagen terecht. Dat is toch ook zielig?

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Vieze poten in de ring

  1. selmasalo zegt:

    Wil je wel een beetje beleefd zijn tegen Ganesha, de vriendelijke olifantgod?! Je had hem mee moeten nemen, schoonmaken, verzorgen, een ereplaatsje geven: hij lag zomaar op jouw weg, om je geluk te brengen. En jij hebt ‘m genegeerd omdat hij zogenaamd vieze pootjes had!? Ik zou maar gauw terug gaan om hem op te halen. Hij wacht op je…

  2. reinejragolo zegt:

    Appelvrouw heeft de olifant weer gewoon thuis bij de verzameling Barbies gezet hoor.
    Ik heb nog geen blogger ontmoet die zo verslingerd aan knuffels is als Appelvrouw.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Selma,
    ai.
    Wat weet je toch veel. Heb het geluk laten liggen! En nu is ie verregend en is zijn vacht ook vies.

    @ Reine
    mwah, barbies hebben ook warmte nodig. Maar ik heb niets met knuffels, je kunt er niets mee.
    Ze nodigen niet uit tot misbruik.

  4. reinejragolo zegt:

    Appelvrouw, laat ik nou bijna schrijven dat ik je over de knie wil leggen.

  5. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    hmmmm. En moet ik dat meewerken of tegenspartelen?
    Laten we duidelijke afspraken maken.

  6. reinejragolo zegt:

    Appelvrouw, je moet natuurlijk flink tegenspartelen.
    Dan heb ik er ook nog iets aan.

  7. Appelvrouw zegt:

    LOL.
    Duidelijke afspraken maken het leven zoveel makkelijker.
    k Hoop voor je dat je sterke handen hebt.
    Met die gedachten ga ik slapen om morgen weer normaal wakker te worden.
    Wie weet kan ik dan weer praten!

  8. reinejragolo zegt:

    Welterusten Appelvrouw
    Droom maar lekker van de lieve Ganesha.

  9. kitty zegt:

    een olifant die van lampionnen houdt.
    daar zal toch wel iemand van houden?

  10. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    oh, dat is een lampion? Ik had werkelijk geen idee, vond het wel een fascinerend geval.
    Wie zou er nu in het afgelegen stuk gelopen hebben met een lampion? Misschien wel droeve mensen die geen geld meer hadden om hun olifant te voeren en besloten hem dan maar achter te laten.

  11. francois15 zegt:

    Het lijkt mij geen echte olifant Appelvrouw. Meer een kleine snuitfant die niet kan vliegen, of zie ik dat nu verkeerd?

  12. Appelvrouw zegt:

    Francois,
    Nee, vliegen kan ie echt niet, ook al is hij nog zo klein. Dat heb je goed gezien.
    Een snuitfant, dat zal het wel zijn.

  13. Redstar zegt:

    Had deze grijze knuffelvriend lucifers bij?

  14. Appelvrouw zegt:

    Nee, maar wel een aansteker.
    Wat is er dan met lucifers?

  15. O gelukkig, een lampion, ik zag er een bloederige klem in.

  16. Appelvrouw zegt:

    Babbelegoegje,
    maar na lang denken over de opmerking van redstar over lucifers zie ik er nu een vuurring in.

  17. Colorado zegt:

    Misschien even de 144 red een dier bellen?

    Bart

Geef een reactie

