Schutters op mars

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Schutters op mars

  1. ottovo zegt:

    drie ‘dingen’ drie ‘woorden’
    leuk gedaan, appelvrpouw

  2. selma zegt:

    Vondst?
    Zo zo! Mijn fantasie draait op volle toeren…
    (ook als het gecomponeerd is πŸ˜‰ )

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Ottovo,
    Er ligt nog een peukje bij.

    @ Selma,
    Ja, zo lag het er. Ik ga onderweg mijn onderbroek niet in de berm gooien voor een blikje bier en een mars.

  4. selma zegt:

    Er schijnen tegenwoordig meisjes te zijn die het daarvoor doen,
    las ik in niet te noemen bladen, die een net meisje alleen ij de kapper mag lezen…

  5. Appelvrouw zegt:

    Selma,
    Volgens mij horen we zoiets zelfs op het journaal. En een gedragen broekje levert nu eenmaal geld op, er zijn altijd wel liefhebbers voor.

  6. reinejragolo zegt:

    Vind je het goed dat ik deze ronde even oversla?

  7. reinejragolo zegt:

    OK, ik wil mijn onderbroek ook wel op de foto zetten maar dan kunnen die wikkel en dat blik er niet meer bij.

  8. ottovo zegt:

    als categorisch nietroker heb ik dat verdrongen;-))

  9. ottovo zegt:

    … maar wel heb ik het daarvΓ³Γ³r nog even naar mijn eigen blogje verplaatst, met een aantal andere

  10. kitty zegt:

    je ziet waar de extra energie voor nodig was…..en een sigaretje erna.

  11. Peter zegt:

    Ja, dit is een heel mooi stilleven. Drie keer een lege verpakking, drie keer al het lekkers weg.
    Zelf vind ik de combinatie mars en bier niet zo bijzonder en ervaring met de inhoud van een slipje in combinatie met mars of bier heb ik in het geheel niet.

    Drie stille getuigen………… maar waarvan πŸ™‚

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Ai, nu moet ik fantaseren waarom:
    hij is zo mooi,
    steekt teveel af,
    hij is te groot.
    Drie opties.
    Bij de laatste kun je de andere spullen er ook bovenop leggen.
    Maar ik zal je blog in de gaten houden en zien of je na het fotograferen hem ook plaatst.

    @ Ottovo,
    Kan ik me heel goed voorstellen, ik had hem ook liever niet gezien, onder dezelfde categorie vallend, maar ja, je kunt de kunst niet dwingen.

    @ Kitty,
    Dat laatste vind ik een afknapper, maar ja, ik was er niet bij gelukkig.

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Peter,
    Je kunt ook zeggen dat de mars bij het broekje hoort en de peuk bij het blikje.
    Dat getuigt wat makkelijker,
    al weten we niet waarvan.

  14. reinejragolo zegt:

    Appelvrouw,
    Met 15 graden vorst draag ik mijn lange onderbroek van de koninklijke landmacht.
    Niets bijzonders dus.

  15. francois15 zegt:

    Onderbroekenlol op Mars

  16. Energiek
    doch licht beschonken
    doorgevlogen naar de Maan

    Groet van Ragfijn

  17. Hans Teeuwen was here πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

  18. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Oh, wat een domper. Had iets spannends verwacht.
    Ik draag (ook) lange wollen.
    Zit lekker.

    @ Francois,
    Zo iets ja.

    @ Ragfijn,
    .
    met een
    groet

    @ Henk,
    Ja, daar was ie, maar ik plaats de link niet! Je weet misschien nog wel hoe ik er over denk,

  19. Johan HvD zegt:

    Wel, Appelvrouwe, wellicht hebben de schutters op mars voor schut gestaan vanwege het slipje dat zij er hebben gemaakt. Vandaar een laatste peuk…

    Ge zou het schuttersstuk kunnen inlijsten en ten toon stellen in het Groninger Museum.

  20. Glaswerk zegt:

    @Appelvrouw: Het gras lijkt me hoognodig aan een maaibeurt toe.

  21. Redstar zegt:

    Interessant. Vond je deze spullen allemaal bij elkaar?
    Daar kan een mense een leuk verhaal bij verzinnen.

  22. Appelvrouw zegt:

    @ Johan,
    Viespeuken bedoel je?

    Het was vorig jaar, in Friesland. Ben bang dat het dan niet in het Groninger museum terecht kan komen. Maar het zal er ook wel niet meer liggen om het nog op te halen.

    @ Glaswerk,
    Maar het is nog niet twee kontjes hoog.

    @ Redstar,
    Ja, maar het kan natuurlijk zijn dat er een fotograaf voor mij was, die het er zo had opgesteld. Geen idee, maar dan moet er nog wel ergens een foto van zijn, op internet misschien wel.
    Ook ik vond het op zich al een heel verhaal, veel verhalen zelfs, die al begonnen bij de vraag die jij stelt. En waarom, hoe verder. Het was in een natuurgebied.

Geef een reactie

