Fruit goed voor u?

Ik weet het niet, geloof niet meer in gezond eten.
Maar lekker is het wel!

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Fruit goed voor u?

  1. reinejragolo zegt:

    Ik zou het niet gokken om de pit door te slikken.

  2. Appelvrouw zegt:

    Wat zou er gebeuren denk je?
    Volgens mij heb ik de pit wel eens opengemaakt en daarin zit nog een heerlijk pitje.
    Of vergis ik me?

  3. reinejragolo zegt:

    De pit kan een ontsteking aan de appendix veroorzaken.

  4. fulpsvalstar zegt:

    Hoe kan een appeltje
    een perzik eten???????????

  5. cornutus zegt:

    Ziet er lekker uit. En wie maalt erom of het gezond is?

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Dan krijg je dus een soort appelelixer.

    @ Fulpsvalstar,
    Fulps, ik heb gehoord dat je nooit je eigen soort moet eten. Dan krijg je inteelt.
    Daarom kan ik een perzik eten.

    @ Cornutus,
    Zo is het toch? ze kunnen nog sappiger zijn, in de zomer.

  7. HDJ Vidajo zegt:

    Nectarine vind ik lekkerder, maar is deze minder gezond?

  8. Je bent tenslotte wat je eet.
    Als je dagelijks het varkensvoer van Mac spek eet begin je vanzelf te knorren en na een jaar of 5 lacht je hartchirurg zich te barsten om jou dichtgeslibberde bloedvatjes.

    Met een perzik is niks mis hoor.
    Bijt er eens in
    sap langs de kin 🙂

  9. Appelvrouw zegt:

    @ HdJ,
    Necarines en perziken zijn niet zo gezond.
    Al die vitamine C en wie weet wat nog meer, dat spoel je er gewoon weer uit.

    @ Henk,
    Hartchirurg? 😦
    Ik hoop dat ze van mij afblijven.

    Iemand met smetvrees zal niet zo gauw bijten in een perzik.
    Wat moet ik met dat sap op mijn kin, ik heb geen huisdier die het er aflikt.

  10. Colorado zegt:

    Fruit is goed: Vooral Appel (taart) Jammie

  11. selma zegt:

    Het is een hartje.
    Heppu trouwens een andere kop aangeschaft?
    Ik kan ook geen weekje weggaan of er gebeuren de vreselijkste dingen!

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Colorado,
    Via taart eet een appel heel wat makkelijker weg. Perentaart is trouwens ook lekker!
    En bananenpannenkoeken en aardbeien soezen en pruimen op sap.

    @ Selma,
    Sorry Selma, ik ben wat gegroeid. En maakte toen een zelfportret.
    Ik word er niet mooier op, dat weet ik.

  13. kitty zegt:

    Abrikozenpitten zijn een kankerwerekd middel bij uitstek!
    een beetje bitter maar wel lekker 🙂
    http://www.abrikozenpitten.nl/

    ik neem een banaantje want dat heb ik in huis 🙂

  14. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    Alles is kankerverwekkend.
    Wie weet wat er in dat banaantje zit…

  15. kitty zegt:

    ik bedoelde juist kankerwerend!
    lees de schakel aub.

  16. Appelvrouw zegt:

    Sorry Kitty,
    Ah, werend, dat is net iets anders.

    bij het openen van die schakel was ik gauw weer weg.
    Dat verdraag ik niet zo goed.

Geef een reactie

