Intiem feestje op schrikkeldag

Na het eten zaten gastheervriend en ik te wachten op de andere feestgasten.
We aten schwartzwalder kersentaart en dronken sterke koffie met likeur.
Half 10. Nog was er niemand.
“Zal ik je masseren?” vroeg gastheervriend.
Dat leek me heerlijk, lekker op de massagetafel relaxen onder zijn verrukkelijke aandacht.
Hij stalde de tafel uit in de kamer.
Maar net toen ik me wilde uitkleden reed er een taxi het erf op.
Gastheervriend vond dat de massagetafel wel kon blijven staan, wie weet wat er nog gebeurt.

Een kwartier later was er nog steeds niemand binnen gekomen. Ik ging kijken.
Er lag een heel dikke vrouw op de grond en er stond een andere naast.
Ohgod. Dacht ik, die vrouw heeft zeker een hartaanval gehad.
Maar het was een hypo, zei die andere vrouw. We brachten haar ondersteunend naar binnen.
Ze waggelde zo erg dat ik me afvroeg of dat wel een hypo was. Ze deed me denken aan Koos als hij stomdronken was. Maar daar kon je desondanks nog vreselijk mee lachen.
Een van de twee vrouwen had flink gedronken, de walm geurde door de koele buitenlucht.
Ze had de hele dag niet gegeten, zei ze met moeite de woorden uitsprekend.
Ik zette sterke koffie en smeerde brood, maar ze werd misselijk voor ik het klaar had.
Bij de deur gaf ik haar nog even een flinke zet zodat ze buiten de boel onder kotste.
Ze viel en bleef liggen. De andere vrouw vroeg me te helpen de overbeschonken dame weer op te tillen.
Ik antwoordde vrij koud: “Mijn lichaam is niet gemaakt om dronken mensen te tillen.”
Ik dacht aan de keren dat ik Koos aan mijn middel had hangen, maar dat was anders van hem hield ik. Die keer dat hij 2 hoog van de brandtrap viel omdat hij over de leuning wilde glijden, en ik hem op mijn rug ophees, we samen op de grond vielen, dolverliefd lachte hij dat hij de hele nacht zo onder mij wilde blijven liggen, en als hij wakker werd zou hij me de hemel in…
Toen hij wakker werd had ik hem al in bed gesleurd, was er een kater en ik kreeg alweer die beloofde hemel niet te zien. Toch hield ik van hem, hij was de eerste bij wie ik dat gevoel had. 21 was ik, nog zo heerlijk onwetend, en zo verschrikkelijk onzeker want ik was niet goed in bed. Nog steeds niet trouwens, maar nu kan het me niets schelen.
En Koos is een heel ander verhaal.

Er arriveerde nog een echtpaar voor het feestje.
De man leek me niet al te nuchter en over de vrouw zal ik het nog maar niet hebben. Hadden die mensen zich thuis soms ingedronken?
Het duurde een half uur voor de taxi weer kwam om de overbeschonken dame en de andere vrouw thuis te brengen.
Overbeschonken dame sliep nog steeds buiten op de grond en werd niet wakker van de vriendelijke stem van de andere vrouw.
Ik sloeg haar ruw in het gezicht: “wakker worden, je hebt lang genoeg geslapen, naar huis.”
Wat was ik hard tegen haar. Maar ja, overbeschonken mensen zuigen je leeg alsof je de wodkafles bent. Het zijn net honden, als je ze slaat likken ze dankbaar je hand.

Bij gastheervriend zijn feestjes altijd erg leuk en kunnen tot ver in de nacht toppunten van lach en saamhorigheid geven. Ik was nieuwsgierig wat dit, zo heel andere feestje, brengen zou.
Gastheervriend had zich van het hele gebeuren gedistantieerd.
“Borrel?” vroeg hij. En ik dronk het tweede glaasje likeur die avond. Kon mij het schelen, we hadden toch een feestje.
Het echtpaar zat tegenover ons aan tafel.
De vrouw hing achterover, druipend naar gastheervriend lonkend, die er geen aandacht aan besteedde. De man probeerde boven haar gesprek uit te komen en zij maakte minachtende opmerkingen over zijn mannelijkheid.
Wat vermakelijk, ik probeerde hun relatie te analyseren.
“Appeltje, wil jij wel sex met mij?” dat vroeg de man plots.
Spottend keek ik hem aan, dacht hij dat ik zo simpel ben? Een vent die niet eens kan uitdagen en aftasten of ik te verleiden ben dat is niks in bed, of er naast.
“Nee.”
Ik dacht aan vriendin, hoe we hier kostelijk om zouden lachen, ze had er eigenlijk bij moeten zijn! Morgen bel ik haar meteen, nam ik me voor.
De man dramde nog wat door hoe goed hij wel met de mond was.
“Dan doe je dat toch bij je vrouw, ze zit naast je. Ik ben er niet in geïnteresseerd, als ik sex met een man heb, dan wil een vent die zijn mond houdt.”
Gastheervriend vond dat er wel genoeg drank gevloeid was naar verkeerde plaatsen, en belde een taxi voor ze, dan konden ze op tijd naar bed, zei hij.
Maar die taxi liet maar op zich wachten. De vrouw zuchtte dat ze liever wilde blijven slapen en zakte nog verder onderuit met haar benen iets van elkaar en haar hoofd achterover. “Oohhh,” zuchtte ze nog eens alsof iemand iets met haar deed wat haar verrukte.
Hoe eenvoudig kan het zijn als je de juiste hormonencombinatie hebt.
En de man begreep maar niet waarom ik zo’n kouwe kikker was, ik kon hem toch wel een kans geven?
Ik lachte hem spottend uit: “je vrouw verlangt hevig, verspil je energie niet aan mij, ik ben er niet voor in.” Dat geloofde hij niet, als ik hem maar zijn gang liet gaan. Hij had altijd vrouwen klaargekregen.
Alsjeblieft, mag ik een beetje mindplay!
Zijn vrouw sprong er bovenop. Dat hij na zijn beroerte toch geen man meer was daar in zijn broek en mij het hoofd op hol probeerde te brengen met niets. “Welke vrouw heeft nog wat aan jou.”
Ik schrok van die grove opmerking, werd helemaal stil van binnen.
Geslagen liep hij naar buiten.
Toch had ik een beetje met hem te doen door die opmerking van haar.
Maar nu die vrouw nog zien weg te krijgen. Ze konden best lopen, het was maar 4 km.
Zelf zou ik ze op straat gezet hebben maar gastheervriend was misschien wel net zo nieuwsgierig naar wat er nog ging komen als ik.
“Als jij en ik zouden vrijen zou het zacht en teder zijn,” beweerde ze terwijl ze me aankeek.
Jij houdt van heel zacht, dat zie ik zo.”
Gastheervriend en ik keken elkaar aan, glimlachend.
“Dronkenmans ogen zien niet meer zo helder,” diende ik haar van repliek.
“Het zou heel lekker zijn als wij samen zouden vrijen, helemaal bloot op de bank.”
Ze werd er nog opgewondener van, haar blik dwaalde weg de donkere hoek van de kamer in.
Oh… Je hebt de massagetafel al klaar staan, ik heb wel zin in een massage van jou.”
Haar ogen zwollen op zoals waarschijnlijk alles van haar lichaam opzwol. Ze hing erbij als een dweil, zo’n allang niet uitgespoelde waar het vet tussen je vingers perst als je hem uitwringt.
“Waarom doen we het niet!” Ze drong het me haast op.
Een vrouw is nog erger om je van los te maken dan een man.
Gelukkig kwam de taxi zodat ik haar niet hoefde te slaan en ze me dan zou gaan likken als een hond.
Het was al 3 uur in de nacht. Ze kon niet op haar benen staan. We sleepten haar naar de taxi.
De chauffeur zei dat hij genoeg dronken mensen had gehad want op zo’n schrikkeldag doen mensen vreemde dingen, zij kon er nog wel bij, de achterbank zat onder de kots. Hoe kon die arme man rijden in zo’n stinkende auto!

Er sijpelde pies onder de wcdeur uit. Een van de twee had naast de pot gepiest. Ik pakte emmer en dweil. Tot mijn grote walging zag ik dat het nog erger was, de pot en de wandtegels zaten tot borsthoogte onder de kots.
Midden in de nacht stond ik die vuiligheid te boenen en dacht aan de taxi chauffeur, hoe zou hij dat uit zijn auto moeten verwijderen zo laat in de nacht?
Ik had het tenminste weer klaar voordat het aankoekte.
“Nog een borreltje?”vroeg gastheervriend. En we dronken er nog een op de goede afloop.
Het was weer een heel avontuur waar we erg moe van geworden zijn. Zulke spontane reacties maken we anders nooit mee.
Alleen erg jammer dat ik een verrukkelijke massage van gastheervriend misliep.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Intiem feestje op schrikkeldag

  1. Vermakelijk verhaal, vermakelijk geschreven.
    In de ene hand je pen, in de andere de vliegenmepper.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Wat een verhaal zeg. Gelukkig is het maar één keer in de vier jaar schrikkelavond.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Ingrid,
    Zo is het wel, tijdens zo’n gebeurtenis zie ik er ook meteen wel een verhaal in terwijl ik met man en macht probeer dergelijke types van mijn lijf te houden.

    @ Aad,
    Ja, gelukkig wel, maar als ik iets dergelijks weer meemaak ga ik direct naar bed met de deur op slot. zoiets hoef je maar een keer mee te maken.

  4. rikus zegt:

    Wat drank niet allemaal kapot kan maken

  5. reinejragolo zegt:

    Die massage mag voor mij achterwege worden gelaten.
    Ik smeer me zonodig wel in met tijgerbalsum.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Rikus,
    Zolang ze niet aan mij komen maken ze zichzelf maar kapot.
    Voor een keer is het wel grappig om te zien hoe mensen “genieten” van drank. Maar ik heb het niet zo op mensen die zonder drank chagrijnig of ouwe zeuren zijn.
    Ik heb eens een blogger ontmoet. Werd pas leuk toen ie flink gedronken had. Dat is toch erg!
    Of het lag aan mij, dat kan natuurlijk ook, dat mensen bij mij drank nodig hebben 🙂

    @ Reine,
    Oh, jippie. Geen massage voor jou. Ik ben zelf wel lichamelijk ingesteld dus ben dol op aanraken, althans… van de juiste personen. Anderen kunnen me afstoten. Maar een massage werkt heerlijk ontspannen. Tijgerbalsem, ja dat is vast wel iets voor jou. Wat dacht je van toco tholin? Een vingertipje en je staat in brand.

  7. Apiedapie zegt:

    Wow, wat lief van je dat jij die kots gaat staan opdweilen in de wc van je vriend. Ik snap alleen niet waarom hij je niet alsnog gemasseerd heeft, te moe, of was de stemming er niet meer na (begrijpelijk)?

  8. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie,
    Als ik bij hem logeer steek ik wel eens aan handje uit. Het was niet lief, het moest gewoon gebeuren.
    Om 4 uur in de ochtend had ik echt geen zin meer in een massage, daar hadden we het niet eens meer over. En de volgende dag waren we belabberd van de nachtelijke indrukken en het late naar bed gaan.

  9. ejwblog zegt:

    Heb genoten van het verhaal, beeldend geschreven.
    Beschaving is een dunne laag dat verdwijnt met teveel drank.
    Wel lekker om over te schrijven. Keurige mensen zijn oninteressant

  10. reinejragolo zegt:

    Appelvrouw, dat ik zelf niet wil zegt niet dat ik zelf nooit wil masseren.
    Met name vrouwen vinden dat heel erg fijn ook wanneer ze geen spierpijn hebben.

  11. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Ik ben zelf heel keurig!
    (dankje)

    @ Reine,
    Oh?

  12. kitty zegt:

    gastheervriend moet wel eens wat kritischer uitnodigen de volgende keer. 😦

Geef een reactie

