Zin in een feestje. Kom je ook?

Zin in feest?
Wel, hoe meer mensen, hoe minder ik.
Dus ja,
ik kom!
Een intiem feestje, zei hij.
Wij tweetjes?
Nee dat niet. Maar een beetje besloten, gezellig gewoon. Je blijft toch slapen?

Een beetje besloten… en ik blijf slapen.
Ik zet mijn feesthoedje vast op.
Wat zal ik meenemen? Mijn slaapzak?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Zin in een feestje. Kom je ook?

  1. Aad Verbaast zegt:

    Vroeger bij schoolreisjes werd altijd aanbevolen dat je “goed humeur” moest meenemen.

  2. kitty zegt:

    Slaapzak kan wel praktisch zijn.:)
    Een cadeau ook.
    Misschien hebben ze een trampoline?

  3. reinejragolo zegt:

    Ik ga altijd vroeg slapen. Anders ben ik de volgende dag niet fit.

  4. cornutus zegt:

    Je neemt jezelf toch al mee? Een groter cadeau kan men zich niet wensen. Veel plezier toegewenst!

  5. een vliegenmepper, om wild om je heen te slaan…

  6. Ja, ze gaat duidelijk de uitdaging aan. (zo te zien op de foto)

  7. Deze femme fatale op de foto is heel wat van plan 🙂

  8. ejwblog zegt:

    Je bent er zo te zien klaar voor.

  9. seomezeor zegt:

    Prachtige foto, beetje flowerpower-sfeertje………..

  10. Apiedapie zegt:

    Uiteraard voorbehoudsmiddelen. Niet naar de bekende weg vragen, appelvrouw. Een hele doos.

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Dat heb ik altijd al.

    @ Kitty,
    Aan cadeaus doe ik niet.
    En er was wel een soort van trampoline, in mijn hoofd.

    @ Reine,
    Ik ook. Maar soms maak ik een uitzondering.

    @ Cornutus,
    Dat is zo, ik ben het grootste cadeau wat men zich kan wensen… (maar nu moet ik weer zien dat ik bescheiden word)

    @ Ingrid,
    Je moet een vooruitziende blik gehad hebben.

    @ Babbelegoegje,
    🙂
    Ik hoef dat tegenwoordig niet meer te doen, dat is heel handig.

    @ Henk,
    Het gekke is dat ik niets van plan was,
    maar al die anderen… zucht.

    @ EJW,
    Helemaal klaar mee!

    @ Seomezeor,
    Dankje.

    @ Apiedapie,
    🙂 Mijn mond is het grootste voorbehoedsmiddel.

Geef een reactie

