Kwam iedereen die ik graag mag nu maar hier

Wat valt er nog toe te voegen
aan een zaal
met teveel stoelen
voor mij alleen.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Kwam iedereen die ik graag mag nu maar hier

  1. Wllm Kalb zegt:

    Loop er voorbij en zoek een andere plek op, met meer mensen, met minder lege stoelen.

  2. reinejragolo zegt:

    Is wel geschikt voor de borrel.

  3. Heerlijke plek voor een goed boek. Laat je extra verwennen met een heerlijke, dampende kop of een soepel glas.

  4. een authentieke
    surpriseparty laat levens-
    lang op zich wachten ๐Ÿ˜‰

  5. Aad Verbaast zegt:

    Ach, al die “mee-eters”.

  6. francois15 zegt:

    Hoe is de hap-hap daar?

  7. In m’n eentje uit eten doe ik niet, dan hap ik liever even een harinkje aan de viskar ๐Ÿ™‚

  8. Appelvrouw zegt:

    Wllm,
    Je kunt niet overal aan voorbij lopen.

    @ Reine,
    Hahah… jij ook met je borrel!
    Jammer dat ik niet lekker op de stoelen zit, zoals overal.
    Daar zal geen borrel tegen helpen.

    @ Indrid,
    Ja een lekker rustige plek. Echt iets voor mij.
    Op zich is dat al verwennen, hoef ik niets bij.
    Maar toen bedacht ik me ineens dat het zo leuk zou zijn als eens lekker kon lachen met anderen.

    @ Artafterallart,
    Surpriseparties zijn ook niet zo aan mij besteeds. Tenzij ik zeker weet dat het lachemensen zijn. Als ik maar weer weg kan zonder dat iemand het merkt.

    @ Aad,
    Ja, zeg dat. Eten is het lekkerst helemaal alleen, zonder krant, tv, pc of mens. Heerlijk rustig met jezelf eten. Dat is verrukkelijk.

    @ Fracois,
    Verrukkelijk. Het is ver weg hoor, Rosegarden, in Hoogezand aan de kerkstraat.
    Als ik daar kom haal ik altijd een portie eten. En ik ben kieskeurig, dus dat wil wat zeggen over hoe heerlijk het daar is.

    @ Henk,
    Ik ga ook niet uit eten alleen, ook niet zo lief niet met anderen.
    Eten vind ik niet sociaal, ik proef mijn eten niet als er anderen bij zijn.
    Mijn regime is ook: niet praten onder het eten, geen tv krant of pc.
    Eten zult gij proeven en laten smaken. Ik kan tenminste maar 1 ding tegelijkertijd.
    Dat harinkje bij de kar is ook een prima manier om alleen te eten.

  9. reinejragolo zegt:

    Verrukkelijk zei je Appelvrouw.
    Dan ga ik daar eens eten als ik in Drouwen werk.

  10. Colorado zegt:

    Ben je in iedergeval snel aan de beurt, weinig wachtende voor u ๐Ÿ™‚

  11. rikus zegt:

    Mag het ook zijn ieder die jouw graag mag?

  12. kitty zegt:

    Ja, doe dan maar het thuismenu voor jezelf.
    Wij gingen al sushi eten.

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Oh, dan rij je ca 35 km voor een hapje eten.
    Is persoonlijk natuurlijk, maar het staat goed bekend.
    Het is dat ik er 18 voor moet rijden, anders ging ik met je mee.

    @ Colorado,
    Op bepaalde tijdstippen klopt dat wel.
    Maar je hoeft nooit lang te wachten in wok restaurants.
    (voor zover ik weet, want ik ga alleen met de fam. van ManB, en dat is hooguit eens per jaar)

    @ Rikus,
    Euh, dan wordt het druk, want iedereen mag mij graag:-)

    @ Kitty,
    Ik schep wel een keer extra op.

  14. ejwblog zegt:

    Alleen eet ik daar liever niet. Je verzuipt in die ruimte.
    Maar met zijn tweeen eet ik daar graag. Heb een hekel aan anderen bij een intiem dineetje

  15. Redstar zegt:

    Ik heb daar nooit een probleem mee, maar je mag me uit eten nemen hoor ๐Ÿ˜‰

  16. Appelvrouw zegt:

    @ ejw,
    Ohja, een intiem etentje… dat vind ik ook heerlijk, met mezelf is het echt intiem. Lekker rustig, niemand die me afleidt van de smaak en ik hoef niet snel iets door te slikken omdat ik antwoord moet geven. Hm, heerlijk intiem. Vroeger at ik voor de spiegel, was ook heel intiem. tot ie viel tijdens het afruimen van de tafel, toen was het gebroken intimiteit.

    @ Redstar,
    Dat gaat niet, je bent vegetariรซr ๐Ÿ™‚

  17. veel intimiteit hierboven
    ja, eten is een intieme bezigheid

    er zijn er maar enkelen waarmee ik mijn spruitjes wil eten…

    geniet appelvrouw en… goed kauwen

  18. Appelvrouw zegt:

    Ingrid,
    Samen spruitjes eten, dat is leuk, dat moet je zeldzaam houden, je hebt gelijk.
    Goed kauwen, ja, ze zijn er weer op de zondagavond met goede tips.
    Wat was het ook alweer, 20 of 40 keer per hap.

  19. Apiedapie zegt:

    Er is niks zo lekker als alleen bij de Chinees eten. Heerlijk rustig. En je weet wat je krijgt.

Geef een reactie

