Ossenballen in de soep

Zo. ik ga eten, even niet storen.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Ossenballen in de soep

  1. lebonton zegt:

    altijd beter dan soep in ossenballen.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Ballen in de soep gedraaid?
    Maar eerlijk is eerlijk. Ziet er toch smakelijker uit dan een ossenstaart die ronddrijft in de soep.

  3. reinejragolo zegt:

    Ossenballensoep voor vegetariërs.

  4. Ben dol op soep. Ossenballen of varkensballen zijn mij om ’t even Appelvrouw.
    Eet smakelijk

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Lebonton,
    Dat denk ik ook wel.

    @ Aad,
    Ja echt! Bah, een ossenstaart.

    @ Reine,
    Je weet hoe ik over vegetariërs denk?

    @ Henk,
    Dol op soep, maar als ik zeewiersoep maak lusten weinig mensen het.
    En soep zonder bouillonblokjes dat vinden mensen flauw.
    WEet je zeker wat je zegt?

  6. reinejragolo zegt:

    Appelvrouw, geen idee hoe jij over vegetariërs denkt. Neutraal denk ik.
    Overigens is kapoentjesballensoep een volwaardig alternatief.

  7. Gooi er wat groente bij Ballenvrouw! Ehhh,,, ik bedoel natuurlijk Appelvrouw.

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Over vegetarische vrouwen denk ik wel neutraal, maar een man moet vlees eten!
    Zoals je dan misschien ook wel begrijpt heb ik iets tegen kapoenen, een haan moet zijn ballen ook hebben.

    @ Kitty,
    Groenten… ohja. Voor een groenteneter als ik altijd was mag ik dat niet vergeten.
    Wat voor groenten passen hier nou bij.

  9. Ik zou zeggen…..soepgroenten. :~

  10. goodknight zegt:

    …wel een beetje flauw…

  11. Ik hoop, dat het lekkerder smaakt dan dat het er uit ziet.

  12. Redstar zegt:

    Dat zal smaken. Jammer dat ik geen vlees eet. 😀

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Zo’n zakje uit de winkel, is zo allemaal hetzelfde.

    @ Goodknight (?)
    ja maar ik hoorde net dat we toch teveel zout eten doe er een snee brood met kaas bij en je hebt een flinke hap zout.

    @ Babbelegoegje,
    Ohja beslist, honger maakt ook rauwe bonen zoet.

    @ Redstar,
    Oh… 🙂 daar is een vleesloze man.

  14. Spuit11 zegt:

    Ossenballen, doen die nog iets?
    Kijk, voor ik er aan begin, moet ik wel weten hoe en wat!

  15. ejwblog zegt:

    Gedverderrie

  16. kitty zegt:

    Dan gooi je er nog een blikje tomatenpuree in en rijst en dan is het mijn smaak van vroeger.
    Lievelingssoep voor de zondag 🙂

  17. Appelvrouw zegt:

    @ spuit11,
    Ossenballen zijn nogal gepeperd, die doen zeker nog wat.
    Maar ik heb ze zelf al opgegeten.

    @ EJW,
    Zeg dat wel. Hoe meer mensen het vies vinden,
    hoe meer ik zelf heb.

    @ Kitty,
    We gaan het toch niet op smaak en volwaardig maken?

  18. Nynke zegt:

    Het lijkt op soep gemaakt van kattenvoer uit blik.

  19. Appelvrouw zegt:

    Jakkes!
    Dan moet ik de foto opnieuw maken.

Geef een reactie

