Lekker shoppen in de pc

‘Lekker shoppen’
staat er in de reclameboodschap.
‘Open nu een klimSpaardeposito en maak kans op een dagje shoppen met Jort Kelder…’
Mijn fantasie slaat op hol.
Gearmd met Jort van shop naar shop, tassen vol, hop hop hop, en al die etalages bekijken.
Ik ben tegen shoppen, maar nog meer tegen vegetarische mannen zoals Jort. Liever een goede vleeseter, dat zijn pas mannen. En die bieden geen middagje shoppen aan.
‘…in de pc.’
In de pc?
Eerst dacht ik lekker virtueel shoppen, geen gedoe met reizen en slenteren en sjouwen.
Maar nee, ik moet eerst helemaal naar Amsterdam!
Alsjeblieft, mag ik een andere kans maken?
Veeleisend ben ik niet, ik hoef geen auto, geen vakantiereis, geen sieraden of kleding.
Doe dit maar!
En Jort? Die mag gewoon weer bretels gaan verkopen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Lekker shoppen in de pc

  1. reinejragolo zegt:

    Die reclameboodschap is niet voor jou bedoeld.
    Jort Kelder is namelijk een heel normaal mens die graag met jou van supermarkt naar supermarkt scheurt om de aanbiedingen op te halen. Dat wil je toch niet voor je goed fatsoen?

  2. LOL!
    die man heeft ook geen enkele uitstraling Appelvrouw ; zonder PC ben jij tevree 🙂
    (Ik heb er ook niks mee)

  3. Aad Verbaast zegt:

    Ja ja, je moet er tegenwoordig heel wat voor over hebben om je geld ergens te kunnen storten. Veel minder leuk kunnen ze het niet maken.

  4. cornutus zegt:

    Appelvrouw, ik zou ‘m eerst even proberen. Stel je toch eens voor dat hij niet bevalt. Hier kun je de proefrit aanvragen:
    http://www.yike-bike.nl/testrit-aanvragen/aanvragen.html

  5. Zeker weten dat je de show steelt met zo’n ding …………… tenzij je ouder bent dan euhhh pakweg 40 …………. dan sta je voor Jan met de korte achternaam 🙂

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    He gat, maak het nog erger!
    Fatsoen…

    @ Kitty,
    Die man heeft in ieder geval geen aantrekkelijke uitstraling.
    Lijkt me geen man voor vrouwen.

    @ Aad,
    Ik hou nog steeds van mijn oude sok, al is nog leeg.
    Het belangrijkste is het rekensommetje wat je moet maken. Vóór je die 5% krijgt ben je 5 jaar verder.

    @ Cornutus,
    Ja maar ik mag Jort ook niet eerst uitproberen.
    Ik heb het filmpje ook gezien van je yike bike, echt iets voor mij!
    De prijs valt best mee, 3500E en dat ie maar 10 km kan doet er ook niet toe.
    Het gaat om de fun.
    Ik durf te wedden dat ik meer plezier op yike bike heb dan op Jort!

    @ Henk,
    HHA… Weet je hoe vaak ik de show al gestolen heb met mijn ontdekkingstochten naar mobiliteit?
    Héél vaak.
    Gelukkig ben ik pas 22 en mag Jan met zijn lid mij overeind helpen.

  7. ejwblog zegt:

    Ik zou er moe van worden om met kakelaar Jort te gaan shoppen
    Veel vrouwen die niet van de boerenkool zijn vinden dat leuk.

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Eerder dacht ik dat ik heel rustig en stil was… maar tegenwoordig kakel ik ook enorm, daar keek ik echt van op! Dus Jort zal het onderspit delven want ik neem mijn twee gekke vriendinnen mee, die kakelen nog meer dan ik (die van het zoenen).

  9. martin zegt:

    Arme Jort is hij van Georgina af krijgt hij Appelvrouw.

  10. Apiedapie zegt:

    Hij maakt wel leuke TV, waarin hij met rijken praat. Da’s mooi sociaal werk, want tegen wie kunnen die mensen nog over hun auto’s en huizen praten?

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    Ja, arme Jord.

    @ Apiedapie,
    Oh, ik weet pas sinds die bretels dat hij Jord is, want ik keek er nooit naar, zijn van die gezichten waar ik een beetje weeïg van wordt.
    En nu vertelt dat hij mensen laat praten over hun bezittingen… Nee. Gelukkig staat de tv meestal uit als ik alleen ben.

  12. Doe mij toch maar die Vliegende Hollander (http://www.geerling-evenementen.nl/fiets-attracties-steps-tandem-skelter-huren-verhuur-inhuren.htm) dan deze rijdende wc-pot met een buitenbrilstuur

  13. Appelvrouw zegt:

    Artafterallart,
    Oh, daar staat nog eens wat tussen, ik kan moeilijk kiezen wel mijn voorkeur heeft. De toverfiets en skate bikes vielen me wel als eerste op, maar de step is ook prachtig, maar gaat natuurlijk nooit zo licht als mijn kickbike (www.kickbike.nl).

Geef een reactie

