Sneeuwwitjes in de zon

Dit overkwam Sneeuwwitje toen ze, vermomd als Roodkapje, lag te zonnebaden.
U weet immers wel dat sneeuwwitjes niets liever dan in de sneeuw liggen.
Een dwerg kon zijn ogen niet geloven en opende ze nog iets verder.
Zijn mond viel open.
Sneeuwwitje?

Even verder op nog een Sneeuwwitje! Die al evenmin met rust gelaten werd.

En geeft u mij er niet de schuld van dat ik zulke tafereeltjes zie. Moet u uw ogen ook maar eens open doen.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Sneeuwwitjes in de zon

  1. olijfje zegt:

    oh, hahaha, dat is een pik-houweel.

  2. sprakeloosid zegt:

    Dat dat je mijn ogen heb willen zijn, ik zie het graag, maar kom het nooit tegen šŸ˜¦

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Olijfje,
    Zo’n ding hebben zij altijd bij zicht.

    @ Apiedapie,
    šŸ™‚
    Ja, dat roodkapje verhaal had ik destijds ook gelezen.
    Het is vreselijk wat er allemaal in de sprookjeswereld gebeurt.

    @ Sprakeloos,
    Goed dat ik je ogen mocht zijn.
    Wil je mijn bril anders een keer lenen?
    ER is trouwens wel eens een blogger met me op stap geweest hier de natuur in.
    En daar waren ook rare dingen te zien! Sindsdien denkt die blogger dat ik gek ben.

  4. Reine jRagolo zegt:

    Sneeuw-Wit is de kleur van maagdelijkheid.

  5. kitty zegt:

    Aha!
    Met een pikhouweel in haar broekje!
    het scheelt een haartje met het toelaatbare ;P

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    daar zullen deze sneeuwwitjes niet over te klagen hebben.

    @ Kitty,
    mwah, hij trekt het alleen en beetje op, gewoon zoals kwajongens vroeger in het zwembad je bikini probeerden los te trekken.
    Ik weet niet of het onder misbruik valt.

  7. francois15 zegt:

    Nee hoor Appelvrouw, met een pikhouweel valt ’t niet onder misbruik. Met een pneumatische hamer of drilboor weet ik nog niet zo net

  8. Aline zegt:

    Proest wat een stoute dwergjes zeg… šŸ˜‰

  9. En straks zeker gangbangen als ie zijn 6 andere broers er bij haalt ;-))

  10. Dacht dat IK mijn fantasie al de vrije loop kon laten ………. kan nog wat van je leren. Big smile šŸ™‚

  11. Appelvrouw zegt:

    Francois,
    Oh, gelukkig.
    Je ziet zo;n dwerg niet gauw met een pneumatische boorhamer lopen lijkt me.

    @ Aline,
    Jawel, het is ook nog eens iets anders dan stoute meisjes.

    @ Simon,
    Gangbangen?
    Dat moest ik even opzoeken op google.
    Waar denk jij wel allemaal aan!

    @ Henk,
    Mwah, jij fantasie? Daar heb je nooit iets over geblogt…
    Maar van mij kun je niets leren hoor.
    Ik plaats alleen dat wat op het randje van toelaatbaarheid zit.
    De rest durf ik nergens te plaatsen vanwege mijn goede reputatie.

  12. lebonton zegt:

    ze is wel gekleed op dwergbezoek

  13. Appelvrouw zegt:

    Lebonton,
    Ik dacht meer aan zonnebaden, maar nu je het zegt…

    En iets anders:
    Bij jou, en veel andere bogspotters kan ik vaak niet reageren, geen idee hoe dat kan.
    Open ID WordPress, het mag niet baten. Maar ik lees je wel met genoegen.

  14. ejwblog zegt:

    Hij heeft die andere 6 dwergen thuis gelaten zodat hij zich in zijn eentje kan laven aan Sneeuwitje
    Behoorlijk koud, maar een beetje dwerg laat zich daar niet van weerhouden.

  15. Appelvrouw zegt:

    EJW, thuisgelaten of op ze ingehakt? Dat zullen we nooit weten.

Geef een reactie

