Dat boeit mij niet!

Welk schaars geklede, of zelfs geheel ontklede, pure schoonheid was daar geboeid achter gelaten?
Had haar ranke pols, of enkel? zich kunnen bevrijden?
Onder welke omstandigheden?

Mijn nieuwsgierigheid is niet meer te bedwingen, ik geef het eerlijk toe.
Met zoveel vragen zit ik.
Wat kan hier gebeurd zijn?

Misschien hebben jullie wel antwoorden, ik heb er slapeloze nachten van.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Dat boeit mij niet!

  1. Aad Verbaast zegt:

    Zal wel iets met Holleeder te maken hebben. Waar is zijn scooter gebleven?

  2. kitty zegt:

    Dat is van een fiets die er tussen uit geknepen is.
    Zie je toch zo?
    Hij liet zijn band leeg lopen en hup, ontsnapt!

  3. De “ranke Schoonheid” is hoogstwaarschijnlijk een fiets die de volgende morgen weer aangekoppelt wordt 🙂

  4. olijfje zegt:

    Ligt onder het rek een condoompapiertje of een suikerzakje? Als het een suikerzakje is, was oom agent misschien afwezig in zijn koffie aan het roeren en hielpen kwajongens hem van zijn boeien.

  5. eamel zegt:

    Even off-topic; wat is dat OBA toch aardig eigenlijk. Zo kom je, zij het via de site van je moeder, op van die zeldzame plekken van het internet waarachter een bijzondere auteur verschuilt zit.

    U schrijft erg aangenaam, mevrouw Vrouw.

    Dat ’t even gezegd is.

    Oan’t sjen.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Oh… in de parkeergarage onder het fietsenrek, denk ik, die is overdekt.

    @ Kitty,
    Nou ik zie dat dus niet.
    Ik heb drie heel andere sloten aan mijn fiets.
    Die ontsnapt niet, zal hooguit bevrijdt moeten worden.

    @ Henk,
    Een eigen fietsenstalling?

    Ik verbaas me erover dat iedereen hier een fietsslot in ziet.
    Daar heb ik nooit aan gedacht.

    @ Olijfje,
    hm, dat papiertje had ik niet gezien. Vermoed wel een suikersakje.

    Ik zag daar echt handboeien in. Eerst van de politie.
    Maar toen ik op een dag er een foto van maakte, zag ik dat er Master op stond.
    En toen kreeg ik weer andere gedachten, die over dat mooie meisje die vastgeketend werd.
    Maar is het dan niets anders dan een fietsslot?
    Wat saai.

  7. Appelvrouw zegt:

    Eamel,
    oh, de zoon van memminske vermoed ik, die ook zo prachtig schrijft.
    Als ik wist hoe ik iemand aan het blogrol toe moest voegen stond zij er als al.

  8. Redstar zegt:

    Was het misshien Hans K ?

  9. Johan HvD zegt:

    Misschien heeft Allah het gedaan, een andere goddelijke persoon zou ook kunnen…

  10. kitty zegt:

    Kinky mensen hebben alternatieve sloten 😉

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Redstar,
    Die is toch vermoord? Dat vind ik niet spannend.

    @ Johan,
    Die tweede, want die eerste komt niet vaak in Groningen.

    @ Kitty,
    Ah… ik heb snelbinders als sloten maar volgens mij ben ik niet kinky.

  12. Reine jRagolo zegt:

    Zet er maar een betonschaar op.
    Dat helpt tegen slapeloze nachten.

  13. Appelvrouw zegt:

    Ik heb alleen een flex, Reine.

  14. Reine jRagolo zegt:

    Met een haakse slijper van Flex is het nog beter maar wel levensgevaarlijk voor onhandigerds als ikke.

  15. Appelvrouw zegt:

    Ohw, nee toch? ik ben zelfs wel handig maar heb nergens verstand van.

    En een troost: er is daar geen elektriciteit op straat.

  16. kitty zegt:

    Dat zeg je wel maar dat weet ik zo net nog niet 😛

  17. cornutus zegt:

    Lag er toevallig niet een afgehakte hand ergens in de buurt?
    Ik denk dat het zo’n truukje is met in elkaar gestrengelde metalen draden, die je slechts op één manier los krijgt.

  18. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty
    Ja lach maar, nu weet iedereen het!

    @ Cornutus,
    Uri geller bedoel je?
    Er lag geen hand in de buurt en ook geen bloedsporen.

Geef een reactie

