Vrouwen met grote ogen

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Vrouwen met grote ogen

  1. selmasalo zegt:

    Raar hรจ, zo nieuwsgierig kijken die ogen niet, waarom zouden ze dan zo groot moeten zijn?
    En dan die mondjes waar niks in kan,
    de muizenneusjes waar niet door geademd kan worden…
    Wie weet houden ze hun werkelijke schatten onder hun lappen verborgen?

  2. Aad Verbaast zegt:

    Onweerstaanbaar natuurlijk. Kost wel een vermogen aan mascara en wimpers!

  3. lebonton zegt:

    paniek als ze lenzen moeten dragen!

  4. kitty zegt:

    cartoonogen ;~

  5. Reine jRagolo zegt:

    Trek ze maar een burka aan. Immers de mooiste vrouwen dienen beschermd te worden tegen al die geile blikken.

  6. Glaswerk zegt:

    Je zou er bijna coulrofobisch van worden.

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Selma,
    Hm, vanuit een andere posite en ander licht kijken ze weemoedig, vind ik. Is hier inderdaad niet te zien.
    Onder hun lappen zitten grote geheimen! Zoals een klepje en gaatjes in de rug.

    @ Aad,
    Maar ze doen het niet als ze gewoon thuis zijn.
    Ze maken zich alleen op voor de buitenwereld.
    Het valt dus wel mee, want ze mogen niet zo vaak uit.

    @ Lebonton,
    Deze dames hoeven dat niet.

    @ Kitty,
    hm, legekartonnen ogen?

    @ Reine,
    Ik snap nog steeds niet wat mensen tegen dergelijke gewaden hebben. Ze dragen lekker, zien er spannend uit want: wat zit er onder.
    Een man die een ingewikkelde vrouw niet spannend vindg, is geen goede minnaar.
    Zelf wikkel ik me ook altijd graag in.

    @ Glaswerk,
    Dat woord moest ik opzoeken.
    Angst voor clowns vanwege het onvoorspelbare gedrag wat soms bedreigend overkomt, ja dat kan ik me wel voorstellen.

  8. Ach, wat een poppen.
    Deze vrouwen komen natuurlijk van Venus. Het blondje lijkt me zwanger.

  9. Wat zullen je ogen moe zijn aan het eind van de dag als ze die megazware wimpers moeten tillen ๐Ÿ™‚

  10. Das g(hans) anders ๐Ÿ˜‰

  11. ejwblog zegt:

    Ik houd van vrouwen met grote ogen
    Daar kun je in verdwijnen
    Voor de rest hoeft het voor mij niet zo groot

  12. Redstar zegt:

    Als ze dan ook nog bruin zijn… jam-mie! ๐Ÿ™‚

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Babbelegoegje,
    Ja, venusdames. De blonde is bezwangerd door een buitenaards wezen.

    @ Henk,
    Aan zoiets heb ik ook nooit gedacht, nu snap ik waarom ik zo vaak dichtvallende ogen heb.

    @ Simon,
    Die komt er niet aan te pas ๐Ÿ™‚ Levert niet genoeg op.

    @ EJW,
    ๐Ÿ™‚
    Mijn eerste vriend hield van vrouwen om via een andere grote, liefst heel grote, plek te verdwijnen. Daarom is het nooit iets geworden tussen ons.

    @ Redstar,
    Redstar loves brown-eyes…

  14. kitty zegt:

    Karton? Nee.
    Japanse manga-ogen.
    zie: http://www.youtube.com/watch?v=rpBjXb3gKOw&feature=related

  15. Appelvrouw zegt:

    Kitty, waar jij ook niet aan denkt!
    Sie manga ogen kijken toch meestal verschrikt?

  16. Appelvrouw zegt:

    Kitty, ohja, filmpje, nu snap ik het, jij tekent ze ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

