1 + 1 = …

U vindt het te koud buiten?
De ouderwetse krant onder je trui helpt goed.
Ze liggen al klaar aan het dwarsdijkje in (kardinge) Groningen.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op 1 + 1 = …

  1. op “like” drukkend moest ik bekennen dat ik de foto (de inhoud ervan) eigenlijk niet like.
    Nog een tip: stukken krant in de punten van je schoenen, vaseline op je toet, de kraan afsluiten, warm drinken, extra vitamine C.
    Zo kan je weer even vooruit, Appelvrouw al heeft iemand met zo’n naam geen extra pitamientjes nodig;-))

  2. fulpsvalstar zegt:

    De bezorger had het koud en had geen weet van jouw goede raad, dus………………………..naar huis.

  3. Het zal vast erg koud zijn om deze weken post te bezorgen – mijn zoon weet er alles van – maar dit kan ik niet goedkeuren. Het leverde wel een kleurrijke foto op.

  4. Hoeveel mensen hadden zich daarmee niet warm kunnen houden. What a waste…in meerdere opzichten, want zo’n reclame folder is in feite ook alleen maar overbodige luxe.

  5. olijfje zegt:

    Misse boel, maar wat een mooie foto, de bovenste lijkt wel een Chinese Draak.

  6. Johan HvD zegt:

    Ach, Appelvrouwe, wanneer men de natte rommel uit het water vist, de zaak onder de kleding duwt, dan kan de persoon linea recta naar de Himalaya vertrekken als de Verschrikkelijke IJsmanvrouw…

  7. martin zegt:

    Zand erover en kijk eens wat een mooie kleuren de bloemen krijgen die je er dan op zaait.

  8. reinejragolo zegt:

    Als de nee/nee-stickers van de brievenbussen worden verwijderd wordt veel psychische nood van bezorgers voorkomen.

  9. Ik heb de indruk dat dit de oogst is van meerdere illegale papierdumpingen 😦

  10. assyke zegt:

    de postbezorgers zien al die rommel ook niet meer zitten
    en geef ze eens ongelijk
    maar deze kranten ga ik dus echt niet onder mijn trui stoppen
    ben je gek
    alleen al van het kijken lopen de bibbers over mijn rug!

  11. ejwblog zegt:

    Een bekend verschijnsel, al zijn het er daar wel veel.
    Het levert wel aparte plaatjes op zodat ze er niet helemaal voor niks liggen.

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Ingrid,
    Ook ik like het niet.
    De papiercontainer zou toch net zo makkelijk geweest zijn.
    Ik heb altijd dikke sokken aan, weinig last van koude voeten (ook niet in bed).
    En vet heb ik nog genoeg van mezelf 🙂 dus inderdaad, geen extra vitamines.
    Kraan afsluiten was wel een goed idee. De buitenkraan was ik (bijna) vergeten.
    En mijn fiets staat in de kamer, lekker warm, vind het zielig als ie de hele nacht in de ijskoude schuur moet staan waar alles bevriest.

    @ Fulps,
    Dat is de jeugd he, die kent dat soort truukjes niet.
    Ik kan zelf goed tegen de kou, het was vandaag ook minder koud dan gisteren.
    MOeilijk mee te voelen.

    @ Marion,
    Dat is zeker koud werk, vooral aan de handen.
    De rest kun je je goed op kleden.
    Het plaatje boeide me, de kleuren vooral.
    Maar toch ook maar even doorgereden naar de winkel om ze te vertellen dat de reclame voor de zoveelste keer in de sloot ligt. Wat mij betreft ontslaan ze die bezorger/ster onmiddelijk.

    @ Ina,
    Ja, what a waste, al die daklozen die liever buiten slapen, daar had er minstens 1 van lekker warm kunen slapen.
    Reclame is inderdaad overbodig, maar soms wel gezellig en makkelijk winkelen zonder iets nodig te hebben, want het 2e artikel gratis vraagt ook opslag ruimte.

    @ Olijfje,
    De Chinese Draak was net verlicht in de Hortus in Haren.
    f was dat wat anders, ik weet het niet meer. De lichtshow zal nu ook wel uit zijn.

    @ Johan,
    Ohbrr. Daar had ik niet aan gedacht. De verschrikkelijke ijsmanvrouw moet je ver van je bed houden.

    @ Martin,
    :o) dat zou best eens kunnen, klaprozen en goudsbloemen.

    @ Reine,
    Maar die nee-nee sticker wordt hier gewoon van de klep gerukt.

    @ Henk,
    Ik heb geen idee, het is wel allemaal van dezelfde winkel.
    Best jammer dat al die mensen die de folder niet krijgen niet weten dat het 2e zelfde product gratis is.
    Daarom heb ik het hier neergezet…

    @ Assyke,
    Het zijn de postbezorgers niet meer die dat bezorgen, maar reclamebezorgers.
    Je bent wel een beetje ondankbaar. Maar vooruit, ik zal het je niet kwalijk nemen dat je deze kranten niet wilt.

    @ EJW,
    Het is ook Groningen, als je iets doet, doe het dan goed!

  13. Bart zegt:

    Wel een goede tip, ik neem er graag een droge krant voor! 🙂

  14. selmasalo zegt:

    Mooi lelijk is niet lelijjk…

    Vanmiddag moest ik een heel eind fietsen maar was vergeten lang ondergoed aan te trekken, m’n bovenbenen bevroren…
    Geen krant te bekennen, in de wijde omtrek niet.
    Toen vond ik in m’n fietstassen nog een paar plastic tasjes,
    en die netjes onder m’n broek gefrummeld, aan de voorkant, ergens op en boven m’n knieën.
    Dat werkte, goed warm!!
    De moderne tijd: doe het met plastic!

  15. kitty zegt:

    Oeioeioei, daar gaat een bezorger ze voor op de kloten krijgen!

  16. Apiedapie zegt:

    Hoe verzin je het. Om dat in zo’n sloot te gooien. 😦 Not like!

  17. Redstar zegt:

    Daar heeft iemand er de brui aan gegeven. 😕
    Jammer hoor.

  18. Appelvrouw zegt:

    @ Bart,
    Het is al een oude tip. Droge kranten geven inkt af.
    Een skipak doet het ook goed, maar waarom niemand dat nu draagt begrijp ik niet.

    @ Selma,
    De kleuren op de foto vind ik (ook) mooi.
    Jij bent ook op alles voorbereid, plastic tasjes.
    Handig is deze tijd, met plastic. Ook een mooie tip, want het neemt weinig ruimte in beslag en is overal voor inzetbaar.

    @ Kitty,
    Dat zijn kloten maar goed zullen bibberen.

    @ Apiedapie,
    Inderdaad, not like.
    Het lukt me niet goed in de gedachten van een dergelijk persoon te kijken, want het is zoveel wat daar bewust is neergegooid. 1 Pak zie je nogal eens, en dat vind ik al veel, maar is niets vergeleken hierbij.
    Misschien wachtte zijn vriendin (of haar vriend) en raasden de lusthormonen, verlangend naar een warm plekje. Of was er net een aanmaning van de belastingdienst gekomen, of ruzie met de partner, of gewoon niet goed opgevoed.
    Wat doe je dan met die rotpapieren!

    @ Redstar,
    Ja, erg jammer.
    Volgende keer neem ik een hark mee om het er uit te vissen.

  19. haha, Appelvrouw likes fiets…

  20. Appelvrouw zegt:

    Ingrid,
    🙂

Geef een reactie

