Geluidsbestand in je blog, wie kan me helpen

Wie weet of het mogelijk is in een bericht een mp3 bestand te plaatsen,kan het geluidsbestand ook in ander formaat omzetten.
Als het kan, hoe moet dat dan.
Want wat ik geprobeerd heb gaat niet (mediabestand toevoegen).
Ik heb wel een eigen domein, maar nog nooit actief gemaakt, en weet ook niet meer hoe dat moet.
Kan iemand me helpen?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Geluidsbestand in je blog, wie kan me helpen

  1. Joost Lips zegt:

    Het geluidbestand uploaden op bijvoorbeeld audiofarm;
    dat bestand kun je vervolgens in je blog zetten.
    Succes!

  2. Bart zegt:

    Ja, je kunt een mp3 bestand uploaden, in mijn geval gebruik ik The Box daarvoor (link: http://www.box.com/files).
    Daar geplaatste mp3’s kun je vervolgens, door de zgn. ‘embedded code’ ervan in je te maken bijdrage te kopiëren, zichtbaar maken in je blog, en afspeelbaar.
    Succes!

  3. Glaswerk zegt:

    Mevrouw van de Boomstam, ik wilde de suggestie doen om het aan Bart te vragen maar ik zie dat het al niet meer nodig is.

  4. Appelvrouw zegt:

    Joost, dank voor je reactie.

    Bart,
    Dat is duidelijk. Ga het vanavond meteen proberen.

    @ Glaswerk,
    Dankjewel voor de suggestie die je wilde doen 🙂

  5. Aad Verbaast zegt:

    In aanvulling op de wizards hierboven kwam ik de volgende nog tegen:
    http://en.support.wordpress.com/audio/

  6. Johan HvD zegt:

    Neen, Appelvrouwe. Rechtstreeks vanuit WP kunt ge geen muziek toevoegen. Wanneer ge, bijvoorbeeld, meer ruimte koopt, dan kan dat wel.

    Maar, zoals ge ziet, weet heer Bartholomeus altijd raad. Hij is de ware raadsman en heer Wilhelmus Pas van Glaswerken weet nergens iets van… 🙂

  7. ejwblog zegt:

    Ik kan niet wachten tot ik je een lied hoor zingen hier

  8. Reine jRagolo zegt:

    Ik ben zo beleefd geweest om niet onuitgenodigd naar Hoogezand te komen maar ik had vandaag toch wel iets willen horen over het huwelijk.

  9. Ik zie dat je al hulp hebt Appelvrouw. had trouwens ook niet geweten hoe dit moest. Het enige wat ik zelf doe is soms een toepasselijk tubetje onder m’n foto’s plaatsen

  10. lebonton zegt:

    mij schoot ook bart te binnen, maar het schiet altijd te laat bij mij.

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Oh, al die uitlegtekst, dank.

    @ Johan,
    Kopen? is er ook 2e hands ruimte te koop?
    Second hand vrouwtje, noemde Vroems me.
    Ik zeg verder niets over jouw kennis over Barth. en Glaswerk.

    @ ejw,
    Ja, het komt, ik moest het nog even bewerken.

    @ Reine,
    Het was ook een besloten “feestje” maar ik zou je vast wel herkend hebben en een uitzondering gemaakt hebben.
    Eerst moest ik bijkomen van een dag lachen, en toen moest ik vandaag eerst wakker fietsen en vanmiddag met ManB naar de Punt van Reide en eten in het vispaleis.
    Als hij over 3 dagen op huwelijksreis gaat heb ik alle tijd om alles te verklappen.

    @ Henk,
    Hoe doe je dat tubetje dan onder je foto?
    Dat zoek ik ook nog.

    @ Lebonton,
    Maar het schiet wel, en dat is beter dan nooit.

  12. Apiedapie zegt:

    Zelf weet ik het niet, maar mijn 12-jarig zoontje zegt: een youtube-filmpje met dat geluid uploaden. Dat filmpje kan blank zijn of wat laten zien. Maakt niet uit. Als je maar wat hoort.

  13. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie,
    Een blank filmpje? Ik heb alleen een geluidsbestandje, moet ik daar dan nog eerst een film bij maken?
    De tip van Bart past iets meer bij me.

  14. Johan HvD zegt:

    Haha, ach ja, een blank filmpje is ook wel aardig. Dan ziet de kijker minder wit om de neus…

  15. Appelvrouw zegt:

    Of de ijlingse sneeuw…

Geef een reactie

