Meet me

“Meet me”
stond in de kop.
Ik dacht al dat het over een man zou gaan die kwam vertellen hoe groot ie wel is en dat ik
dat met een liniaal kon meten.
Heel voorzichtig opende ik de mail. Straks zou het ding er misschien wel zo uitspringen, je
weet maar nooit immers.
Maar het was Julia.
Onze mooie Julia, die iets vertellen wou over blowing in a darkroom,
blossom op haar wangen en elektro stimulatie.
Verder had ze het over een grote liefde die ze zoekt.
Waarom schreef ze me dat? Dacht ze dat ik bemiddelde?
Nou mooi geen kans, ik hou mijn vrienden voor mezelf. Maar ik was wel nieuwsgierig waar haar grote liefde dan aan moest voldoen voor hij groot kon worden.

Allereerst moet hij eerlijk zijn. Eerlijkheid boven alles, zegt ze.
Hij moet van kinderen houden en die samen met haar maken.
Op kinderlijke wijze moet hij van het leven genieten.
Verder ook openminded zijn (nooit geweten wat daarmee bedoeld wordt).
Hij moet door de velden zoeken naar een wild boeket voor haar, terwijl de vogels op de
achtergrond prachtig kwinkeleren en zij op haar troontje aan de rand van het bos op hem
wacht.
Hij moet op zijn knieën aan haar voeten zitten en haar de waardevolle schat aanbieden: het
zelfgeplukte en mooi samengestelde bosje geurige bloemen!
Dit vindt ze zo geweldig romantisch dat je uitverkoren bent haar op haar eigen site te mogen bekijken, en alles te lezen over die blossom wangen e.d. mits je natuurlijk een bosje bloemen achter laat om haar dromen waar te maken.

Iemand die haar wensen zo bloot durft te geven moet wel heel eerlijk en openminded zijn.
Ik heb er grote bewondering voor, zou zoiets zelf niet durven!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Meet me

  1. rikus zegt:

    Ik zou het ook niet meer durven. Een halve eeuw geleden was dat anders.
    Ik plukte elke roos uit de tuinen die ik tegen kwam voor ik aanbelde.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Leuk gevonden van je die “meet me”.
    Kan zo opgenomen worden in het boekje: 100 ijzersterke openingszinnen 🙂

  3. ejwblog zegt:

    Ik heb kort geleden ook zo’n mailtje gehad. Ze heette Olga en probeerde me in te palmen. Ze was net zo oud als die vlam van Bleeker. Wel leuk natuurlijk, maar ik houd niet van rap en al te drukke dansparty’s. Als ik 88 ben moet ze me waarschijnlijk verhaaltjes voorlezen van Beertje Pollewop omdat ik dement ben.Yoghurt voeren met een slabbetje waarschijnlijk ook. Dat wil ik haar niet aandoen. Inderdaad leuk gevonden dat ”meet me.” Het is wel het eerste waar je aan denkt als je de titel leest.

  4. rikus zegt:

    ejwblog 2012/01/20 om 18:22
    Nu blijf je je hele leven afvragen wat je gemist hebt!

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Rikus,
    In plaats van een hartendief was je dus een rozendief.
    Nou, ik snap niet dat een vrouw voor een bloem haar eigen bloem geeft.
    Ik heb meer nodig.

    @ Aad,
    Soms vind je wel eens wat.

    @ EJW,
    Olga, oh heerlijk, wat een verrukkelijke naam.
    Nou ja, ik weet niets van die vlam van Bleeker, vind het vrij normaal, hoorde op de radio dat een jonge vrouw je gezond houdt, vooral als je veel orgasmen hebt.
    Nou… weet ik niet of je die van jonge vrouwen krijgt, en vind ik het een leeftijdsdiscriminatie, want waarom zou een oude man bij een jonge vrouw vaker een orgasme hebben dan bijv. bij mij? (ok, dat laatste is geen goede verlijking, ik doe niets bij mannen, maar dat kunnen ze toch zelf wel?)

    Als jij 88 bent, en dat meisje is dan een vrouw van 45. net uit de kleine kinderen, en last van lege nest syndroom, denk niet dat je haar iets vreselijks aan doet als ze voor mag lezen uit Beertje Pollewop 🙂

    @ Rikus, al sprak je tegen ejw,
    Alles meemaken maakt ook niet gelukkig, en volgens mij maakt het niet zoveel uit of ze Julia, Olga of Maria heet, het gaat toch maar om het geestelijk vermogen vooraf, dan is het IQ gehalveerd en denkt de man alleen nog in lagere gangen, of donkere, vandaar die darkroom, wellicht waar Julia de kaarsje uitblaast.

  6. Reine jRagolo zegt:

    Meet me, zo’n mail flikker ik gelijk weg zonder te openen.
    Ik ben wel nieuwsgierig van aard maar ongevraagde lokkende sex is uiteindelijk vooral goed voor de portemonnee van pooiers en ander tuig.

  7. Hé getver. Ga meteen mijn mailbox beter beveiligen

  8. rikus zegt:

    @Appelvrouw 2012/01/20 om 18:47
    You remeber: ik geef je http://bit.ly/z3jJ8N mijn http://bit.ly/z3jJ8N ik geef je http://bit.ly/z3jJ8N elke dag
    En @ejw, zal zijn hele leven nadenken over zijn gemiste kans

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Ik denk niet zo gauw aan sex, dus als ik iets over meten lees…
    De meisjes (of meneren) zullen het toch wel goed doen, ze weten hoe ze mannen moeten verleiden om te betalen zonder iets te geven. Nog steeds zijn er mannen die daar ontvankelijk voor zijn.
    Ook al dacht ik dat iedereen al járen wist dat het nooit een lieftallig Juliaatje is.

    @ Henk,
    Maar ik heb je nog nooit een mail gestuurd!

    @ Rikus,
    Mag het wat gevarieerder, minder zoet, en minder vaak?
    K hou van afwisseling en variatie, en ik hou alleen van bloemen in andermans tuin, dus aub laten staan 🙂

    En ejw zit altijd op feestjes tussen dames, op die sofa’s maakt hij vast veel meer mee.

    Jij hebt wel eens bij Julia en Olga gekeken? Hoe was dat, ik wil het graag weten, zelf heb ik geen geld over om iets te horen over een dark room. ER is nog nooit iemand geweest die mijn eigen fantasieén overtreft, maar jij misschien?

Geef een reactie

