Verslagen (guinness book of records)

Hoe komt iemand aan zóveel geld?

Toch niet alleen maar dividend?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Verslagen (guinness book of records)

  1. Colorado zegt:

    Dat geld heeft ie van mij gekregen, die man was dakloos, denk laat ik hem een leuk huisje geven. Toch niet leuk als je geen dak boven je hoofd hebt toch?

    bart

  2. Reine jRagolo zegt:

    Inclusief een winkelcentrum waar je lekker kunt brassen in de uitverkoop?

  3. Appelvrouw zegt:

    @Colorado,
    Ik weet dat je goed voor arme mensen bent, en je hart de goedheid zelve is, maar… heb je niet wat overdreven?

    @ Reine,
    Getsi, geen winkels! Ik denk dat zulke mensen niet winkelen. Ze wonen waarschijnlijk niet eens in zo’n huis, het is ware armoe als je dit soort dingen doet, in mijn ogen. Maar ja, ik moet het dan ook met de helft van een huis van minder dan anderhalve ton doen.

  4. Tjaaaa hoe komt iemand aan zoveel geld. Duidelijk dat het winnen van de staatsloterij niet volstaat 🙂

  5. Door lid te worden van de 1% en te stemmen op bezuinigers.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Ik ben stinkend jaloers!!

    @ Simen,
    Ga ik meteen doen.

  7. Reine jRagolo zegt:

    Appelvrouw je bent rijk.

    Je hebt iedere dag wel 10 reagluurders.

  8. ejwblog zegt:

    Van het gigantische vermogen van H.M weten we het in iedergeval wel.
    Dat komt gewoon van de belastingbetaler

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Straatkrantverkopers hebben ook wel 10 reagluurders 🙂
    Gelukkig hoef ik van gekkigheid niet zoiets als een met goud behangen huis te laten bouwen. WEet niet of e je dan niet heel erg moet schamen… maar ja, ik heb het ook rijk, vergeleken bij veel mensen die vinden dat ze arm zijn.

    @ EJW,
    Ach, ben blij dat ik nu niets meer hoef te betalen, hij is toch binnen.
    Of wil hij nou nog meer?

  10. kitty zegt:

    Een aantal gouden handdrukken?

  11. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    dat moet wel

  12. Aad Verbaast zegt:

    == een stuk land van 2.442 vierkante meter == Moet een vrek en een looser zijn om maar zo’n klein lapje grond om zijn huis heen te hebben.

  13. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    🙂 Die is mooi.

    Maar misschien leeft hij/zij wel graag binnen de muren omdat hij/zij zich onbegrepen voelt.

  14. Ach dit soort lui kan ik niet benijden,
    hoe ze eraan komen ook niet begrijpen.
    Er zitten ook risico’s aan zoveel rijkdom.
    Hij/zij kan vast niet veilig in zijn eentje over het Groningsland gaan fietsen.

  15. Appelvrouw zegt:

    Dat is waar Karin, maar wat levert het fietsen door het Groningerland iemand nou op?

  16. cornutus zegt:

    En dan te bedenken waar hij dat huis heeft laten neerzetten. Hoezo minachting?

  17. Appelvrouw zegt:

    ’t is toch geheim, Cornutus, waar dat huis staat?
    Of weet jij er meer van!

  18. cornutus zegt:

    Val ik daar even door de mand! Dat bericht is bij mij het ene oog in en het andere weer uitgegaan. Ik verwees naar dat belachelijke huis van die Mukesh Ambani, dat ergens boven de sloppenwijken van Mumbai hangt. Dat van 1 miljard.

    Maar je weet dat ik niet voor één gat te vangen ben: ik weet weliswaar niet precies waar in Zwitserland dat duurste huis staat, maar wel hoe de voorgevel eruit ziet.

Geef een reactie

