De pap die het ei verkracht en een bang hoender

Wat is ’n hutspot van handelinge 使 Ttaatta met baie gemmer die liggaam te warm. Gewoond die sop en eier-vriendelike tipe van verkragting te proe.

Of gestoomd klam brood:
Na die vang van die smaak van die tekstuur van klam taai! Gestoomde brood gegeurde soort. Kiezel tekstuur van die korrels klem op gesonde kos produkte voldoen aan daardie persoon.

Meer kerst recepten die je het hele jaar door kunt maken.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op De pap die het ei verkracht en een bang hoender

  1. Reine jRagolo zegt:

    Kerstmis is weer voorbij, Appelvrouw.
    Misschien dat je in november deze site wederom aan kunt bevelen. Dan heb je nog 11 maanden om een behoorlijke vertaling bij te leveren.

  2. Appelvrouw zegt:

    Oh, dankje voor de melding dat kerstmis alweer voorbij was. Wat is dat weer snel gegaan.
    IK schreef ook dat je de recepten het hele jaar door kunt maken.
    Beetje fantasie moet genoeg zijn iets lekkers te maken.

  3. Reine jRagolo zegt:

    Dan wacht ik met smart op een vertaling zodat ik ze ook echt durf te maken.

  4. Aad Verbaast zegt:

    Ik was even bang dat die soep je brein behoorlijk had toegetakeld. Maar ik zie (zie link) dat je aan het oriënteren bent op de oriëntaalse keuken. Je durft!

  5. ejwblog zegt:

    Teveel stress in het pannetje. Dat zal de smaak niet ten goede komen

  6. Klinkt grappig dat Afrikaanse kolonistentaaltje 🙂
    Pas nieuwe plaat van AC/DC koopt. Als de volume opdraai, beetje sinneloze lawaai hahaaa.
    Morgen maar weer een recept uit m’n eigen Swahiliaanse kookboek

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Niet al te smachtachtig hoop ik.
    Je moet gewoon durven, pak een paar spruiten van de struik, pakje tofu, alles in de wok, klaar.

    @ Aad,
    Mwah, ik begon met de hollandse pot, toen vegatarische en macrobiotische keuken, gevolgd door de Marrokkaanse, en de Indonesische, terug naar de hollandse, en voor de variatie ga i nu eens iets anders doen.
    Variatie houdt het leven spannend. IK heb grote bewondering voor mensen die al jaren brood met pindakaas eten.

    @ EJW,
    Soms is stress goed om te presteren, maar in een pannetje kan het geen kant op.
    Je hebt gelijk, komt de smaak niet ten goede.

    @ Henk,
    vreemd, dat de vertaalmachine er Afrikaans van maakt terwijl er toch Kreaanse keuken staat.
    Maar het maakt mij niet uit.
    Die muziek van jou hoef je voor mij niet op te zetten, daar gaat het eten van borrelen en raak ik mijn concentratie kwijt.
    Koken uit een echt kookboek? dat dat nog bestaat, een lekker Tanzaniaanse maaltijd dan maar. Benieuwd hoe dat eruit ziet.

  8. Appelvrouw zegt:

    Wegens droeve omstandigheden even geen reacties van mij.

  9. Johan HvD zegt:

    Gegeurde soort lijkt mij wel interessant. Om bijvoorbeeld samen met de Bang Bang Hoender de samba in geurige en kleurige soorten dansen.

  10. spuitelf zegt:

    Het leven raast voort, in een tempo dat af en toe niet is bij te houden.
    Appelvrouw, ik weet niet wat te zeggen, ik heb niets onder de kap.
    Geen woorden, alleen een stom woord, sterkte!

  11. cornutus zegt:

    En ik heb al zo’n moeite om een gewoon Nederlandstalig recept te lezen. Zo klinkt het bijna als poëzie.

    Hou je haaks komend jaar!

  12. Johan HvD zegt:

    Appelvrouwe, ondanks de droevige omstandigheden wens ik u een goed 2012.

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Johan,
    Dat klinkt als een heel grappige dans, ik zal op internet zoeken naar de pasjes.
    En dankje wel voor je wens. Gaat lukken is mijn bedoeling.

    @ Spuit11
    De sterkte is minder hard voor mij nodig.

    @ Cornutus,
    eten is poezie. Wat mij betreft.

Geef een reactie

