Logeren met kerst

Hij staat klaar,

Hondje gaat met kerst naar vriendin.
Suusje schreeuwde moord en brand,
helemaal in tranen zette vriendin haar naast hondje, die likte haar tranen.

Vriendin heeft 5 poezen!
Ik ben benieuwd.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Logeren met kerst

  1. dat buurjoch valt wel
    op in zijn hondenpak met
    haar in de koffer

    kijkt hij nou even
    lodderig uit zijn ogen
    als bisschop Gijssen?

    ik hou mijn hart vast,
    zonder after-travel-pill
    vraag je er zelf om…..

  2. Appelvrouw zegt:

    Artafterallart,
    Hij weet natuurlijk wat hem te wachten staat, met die 5 poezen.

  3. Colorado zegt:

    Komt allemaal goed als ik het zo bekijk. Kan zich nog altijd even terug trekken in de tas. En als ie de rist even dicht doet, (doen wij ook als we in een tentje slapen) is er helemaal niks aan de hand. Ik zou me wel vermaken met 5 poezen, had aan het eind geen handen meer over van het aaien. Even goed appelvrouw, een fijne kerst voor jou en hondje. En als ik me niet vergis, is jij ook nog ergens rond die tijd jarig, net als ik.

  4. Reine jRagolo zegt:

    Een gezegend kerstmis Appelvrouw.

  5. Appelvrouw zegt:

    Colorado,
    Oh… was ik maar een poes.
    Maar dat kan ook niet, ik ben allergisch voor beesteharen, dus dan zou ik een naaktkat zijn, en dat is weer zo koud.
    Ja, ik ben ergens voor kerstmis jarig, de 21e, ik geef wel een feestje, maar daar mag ik alleen zelf komen, en dan bak ik allerlei lekkere taarten en kruip in mijn tentje, met de rist goed dicht!

    @ Reine,
    Dankjewel, jij ook.
    Ik blijf zelf gewoon thuis in mijn tent hoor, vieren die ik niet. Al dat ge-eet en gedoe.

  6. @marius
    Ook dezelfde kleur habijt als Gijsen.
    Maar gek is het wel. Onze hond heeft de staart aan de achterkant.
    Of zou dat ook iets katholieks zijn om hem aan de voorkant te dragen.

    @appelvrouw
    Geen zorg, ik snap het wel, Du hasst es nicht gewusscht.

  7. ragfijn zegt:

    Spannend, je kan het aan z’n oogjes aflezen. En ze zijn altijd zo blij als ze na de vakantie weer op huis afgaan, blaffend in de tas; ik ben r bijna maar nog nie helemaal …

    Groet van Ragfijn

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Simen,
    inderdaad, niet geweten. Geen idee waar jullie het over hebben.
    Ik ben moslim.

    @ Ragfijn,
    Die kleine hondjes zijn zo handig ook, als je de tas vol doet met kranten hoef je hem zelfs niet uit te laten, dan gooi je de kranten zo in een prullenbak op een winkelcentrum.
    Hij was eerst helemaal niet blij, want vriendin is vreselijk ruig. En die katten van haar zijn ontuitstaanbaar, dan vliegt er weer een wild door de kamer, altijd onverwacht boven op je schoot springend en via je schouder over de bank naar het aanrecht, om daar een kopje kapot te gooien.

  9. ach so, maar Simen
    Gijssen heeft toch ss als
    verbindingsteken?

  10. Aad Verbaast zegt:

    Voor- hoofd- of nagerecht?
    Gezien het formaat misschien zelfs wel een “amuse’!

  11. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    Amusant wellicht.

  12. Arm hondje 😦 mijn kat is maar in z’n eentje en lust ‘m al rauw

  13. kuifjesimon zegt:

    Gelukkig neemt ie ook z’n I-Pod mee zo aan die zwarte dopjes te zien 😉

  14. ejwblog zegt:

    Aandoenlijk. Ik hoop dat de katten dat ook vinden

  15. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Haha, jouw kat weet niet waar ie aan begint.

    @ Simon Kuifje,
    Hij moet wat te doen hebben als ie zich terug wil trekken uit het drukke leven.

    @ EJW,
    Ik ook, zal morgen mijn vriendin eens vragen hoe het gegaan is.
    Ze nam hem mee in de trein! Was ik vergeten mijn camera mee te nemen om vast te leggen hoe verontwaardigd ie door het raam naar me keek.

  16. lebonton zegt:

    ’t is in ieder geval geen kat in de zak.

  17. Ivy zegt:

    Dus als ik het goed begrijp breng jij de kerst door zonder hondje. Bel Peter maar gauw, anders ben je zo eenzaam en dat is niet goed, want voor je het weet zit je andrehazes te zingen.

  18. Appelvrouw zegt:

    @ Lebonton,
    Dat zeker niet!

    @ Ivy,
    Goed begrepen, met kerst ben ik zonder hond, en zonder zorgen. Alleen een beetje eenzaam, ja euh, gelukkig kán ik niet zingen, lijkt me vreselijk als je zo eenzaam wordt.
    Jouw Peter (http://www.wordpix.nl/ivy/2011/12/11/alpacagek/) lijkt wel de vader van mijn hondje.
    Vind ik.

  19. Appelvrouw zegt:

    @ Daan,
    Jaap Fisher had mooie liedjes! Er was nog een tijd dat ik die lp had.

Geef een reactie

