Alsjeblieft help me om iets lekkers te maken!

Ik moet hier toch iets van kunnen maken?

Maar wat, mijn fantasie laat me in de steek.
In het schaaltje zit gekookte griesmeel, dat kan dus gewoon met de mixer weer tot een glad geheel gemixed worden.
Wat zal ik nu met dit alles doen? En heb ik daarvoor de juiste ingrediënten? Moet er iets weg of bij?
Alsjeblieft help me om iets lekkers te maken!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Alsjeblieft help me om iets lekkers te maken!

  1. rockade zegt:

    Drie rondjes om de hoofdschakelaar en een oefening van berouw lijkt me wel voldoende.
    Wel even uit de verpakking halen.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Alles de blender in, en dan nog wel even een kers er op om het af te maken.

  3. kitty zegt:

    Zo te zien is het bij jouw ook tijd voor een experimenteercake. ik heb er nou eentje in de oven met citroensap en honing. spannend.
    1 ei is te weinig. maak daar 3 van.

  4. Appelvrouw zegt:

    Rochade,
    Oei, ik weet niet waar de hoofdschakelaar is, en berouw kan ik pas oefenen als ik zonde heb beleden, vlgens mij.
    Verpakking? Het ei ligt toch al bloot?

    @ Aad,
    Ik heb maar een eenvoudige keuken, geen ruimte voor een blender.

    @ Kitty,
    Dat gaat hier regelmatig zo. Dit zijn mijn “maaltijd” vervangers, omdat ik geen brood verdraag, dus moet ik iets anders dan met tarwemeel maken zodat ik niet aldoor op chocola hoef te groeien.
    Maar soms is mijn fantasie op.
    Citroen vind ik niet lekker, ik hou niet van zuur. Ben benieuwd wat jij er van gebakken hebt!
    Ik ga eerst maar even slapen, dan zie ik wel wat ik doe als ik weer beneden kom.

  5. kitty zegt:

    een pannenkoekje kan wel met 1 ei…
    slaap lekker.
    hier begint het goed te ruiken.

  6. Toch een beetje een begin van een spacecake 😉

  7. knutselsmurf zegt:

    Wat is er met je huis aan de hand ?
    Heb je een bouwvakker binnengelaten ?

  8. ragfijn zegt:

    Alles in een teiltje, je springt erbij (blootsvoets) en stampt het tot een geheel. Kneed er – drie moet lukken – ballen van, netje er omheen en in de boom ermee.

    Mezen zijn er dol op.

    Groet van Ragfijn

  9. Nou dat weet je zelf ook wel Femme de Pomme:)

    Als hieruit niet iets lekkers komt! Haha…..

  10. assyke zegt:

    als je er maar geen water bij doet
    met die enge draadjes in de buurt

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Pannenkoekjes hebben als voordeel dat ze snel klaar zijn.
    Ik ruik bij jou de citroen al!
    Is ie al afgekoeld?

    @ Simon,
    Oe, daar zeg je dat. NU nog uitzoeken waar ik de space kan kopen.

    @ Knutselsmurf,
    Ik heb een andere keuken “gekregen”, maar dat blijkt dan alleen een aanrechtblok te zijn want de keuken is meteen met het huis gebouwd. Het blok moest nog goed geplaatst en naar mijn hand en hoogte gezet, en de achterwand moet er nog komen, ligt wel klaar. Heb geen bouwvakker in huis gehaald, want dan was het al klaar. ManB neemt er de tijd voor. Maakt mij niet uit, ik kan koken en afwassen.

    @ Ragfijn
    Bedankt voor je tip. Moet er dan niet reuzel bij?
    En wie komt mijn voeten daarna wassen?

    @ Annet,
    Als ikhet wist had ik het niet gevraagd.
    Ik zou je woorden omdraaien:
    als daar wel iets lekker uitkomt 🙂

    @ Assyke,
    Hm, ja, nu je het zegt.. ik heb ze achter het aanrecht gedrukt zodat het op de grond viel, waar de draad vandaan komt.
    Nu maar hopen dat er geen water tussen de nog niet afgewerkte rand valt. Had er nog niet aan gedacht, wel heel erg bedankt voor je belangrijke tip.

  12. Aad Verbaast zegt:

    Kom je er niet uit, dan kun je het altijd nog bij het chemisch afval deponeren. Boterham met gesnipperde peen heeft ook wel wat. Beetje citroen erover voor de echte liefhebber!

  13. Gingy zegt:

    Volgens mij kun je er polenta van maken, kan heel erg lekker zijn.
    Met groet,
    A.

  14. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Ja, boterhammen zijn niet gezond voor mij dus dan wordt het peen zonder brood.
    Dat is ook niks.

    @ Gingy,
    Ik las wat recepten, maar ik wil het zoet.

  15. Appelvrouw zegt:

    Anoniem:
    “IKKE die van jou, JIJ die van mij. Knus die vier voeten in dat teiltje :): ”
    Nee zo gaat het niet, ik was niemands voeten, met zijn viertjes in een teiltje is ook niks, veel te weinig ruimte voor mijn brede voet.

  16. ejwblog zegt:

    Het zal in iedergeval ergens naar smaken.
    Met die appel erbij valt het misschien nog mee
    Wat je over hebt kun je invriezen voor de kerst

  17. Reine jRagolo zegt:

    Het is koud hier in Utrecht.
    Ik heb wel zin in erwtensoep.

  18. Hylke zegt:

    Le gapp elt jeophe tspo orwac htopt re intjev andr
    ieuu rdan isd eapp elmo e skla aralsbi jg ere cht.
    Do edeam and ele nenw al notens ame nmetdeab riko
    zenin deblen derenma alz en iettef ijn.
    Bre ekhete ienklo pdedo oi erl ossche pdievo
    or zicht ig do ordegri esme eltote reen ega
    almen gselo nts taat.
    Ne emee nsnu if jetus semdu imenwi jsv ingerui thet
    wi ttef lesjeenst ro oiheto ve rhetm en gsel.
    Alsla ats teno geen kle inkwak jeu itdat acht erstep
    otjeerdo orro eren.
    Bes troo iheta an rechtdu nmet de bram ata oro
    enro lhe tme ngs elerd oor. Denke romn ietk ned en maar rol
    len!
    Legd ekled derope enba kpla atenve rwa rmhe tged uren
    devij fenv ijf igmi nuteno phond er dta chti ggrad en.
    Ev enla tena fko elens nij erdun nep lakjes vane
    nsmu llenm aar!

    Eet smakeijlk,
    Hylke

  19. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Grof maismeel is griesmeel, en amandelen ook altijd lekker!
    Ik heb geen eenmans huishouden dus hier hoef ik niets in te vriezen.

    @ Reine,
    Bah.de geur alleen al!

    @ Hylke,
    Hier heb ik de vertaalcomputer op losgelaten:
    Bedankt voor het recept en de beschrijving voor de bereiding. 180 graden is een mooie temperatuur.
    Hiermee moet het goedkomen.

  20. Colorado zegt:

    Aad Verbaast zegt:
    2011/11/29 om 13:33
    Alles de blender in,

    Maar Aad heeft niet goed gekeken, de blender gaat het niet doen, want het stopcontact
    is nog niet aangesloten. De draden liggen nog los op tafel namelijk.
    Dus wordt het toch een hand klusje denk. Je zou er een puinhoop van maken, of iets lekkers.
    Zit een appeltje bij, moet het toch goed komen?

    Bart

  21. Appelvrouw zegt:

    Handklusjes zijn de beste!
    Ik heb het uiteindelijk zonder appel gemaakt, die smaakte zo veel beter.

Geef een reactie

