Jij bent er niet

Ik zit bij het water,
jij bent er niet.
Verwaaide wolken lijken vuur,
het vuur van onze liefde.
Ik zit bij het water,

jij bent er niet.

Dit bericht werd geplaatst in Rouw, Uncategorized, Vroems en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Jij bent er niet

  1. Zie je wel dat je beter kan dan jezelf beweerde.

    Hartegroet,
    Simen Vrederat

  2. De wattige wolken zoenen elkaar. Het gemis is voelbaar als navo-prikkeldraad, met van die mesjes.

  3. fulpsvalstar zegt:

    “beter dan jezelf beweerde”

    Ik zou het heel goed willen noemen.

    Beste groet,

    Fulps.

  4. svara zegt:

    gevoelig!

  5. Appelvrouw zegt:

    Simen,
    Dit is wat anders, dit komt uit de lucht vallen.

    @ Barbara,
    Ik ben geen zoener, wel een knuffelaar dus ik zie zelden zoeners! Alleen barbies. Maar dat is wat anders.
    Hier zie ik aanraking in de lucht, nabijheid. Zoenen is zo vermoeiend! Gelukkig dacht ik daar niet als enige zo over.

    @ Fulpsvalstar,
    Dankjewel. iets wat pijn doet, iets wat schroeit, maar ook liefde is, is goed te maken.

    @ Svara,
    Dankje.

  6. Apiedapie zegt:

    Zoenen, niks mis mee, ’t is werken, ’t is door blijven ademen, maar dan heb je ook wat.

  7. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie,
    Zoenen zal wel persoonlijk zijn, ik vind het gewoonweg niet prettig, ook heel afstandelijk. Weet niet wat er voor fijns aan is, en het werkt allicht wel, maar bij mij in negatieve zin, en wat ik dan heb is een smerig gevoel.
    En dan maakt het mij niet uit of het liefdeskussen of kennismakingskussen met vreemden.

    Als je iemand een hand geeft kun je hem aankijken en die hand rustig voelen; wat straalt iemand uit. Bij kussen kan dat niet, ik niet althans, dan ben je bezig met een hoop onhandigheid, waar gaat die kus heen, links, rechts, links, of rechts, links, en stoten we onze neuzen niet en komt mijn kus wel op tijd aan. Allemaal heel lastig en daarom heb ik besloten nooit meer terug te kussen. Misschien maak ik nog wel eens een bord wat ik op mijn borst plak: verboden te zoenen.
    Maar zoen jij rustig voort, jij bent tenslotte een apiedapie 🙂

Geef een reactie

