Er zijn meer spotjes op een vrouwenlichaam

Gisteravond zapte ik eens rond.
Bij je huwelijksleven opkrikken, of zoiets, stopte de zapper.

Heel leerzaam!
Hoe krijgt je vrouw een orgasme? (dus niet: hoe wind je een vrouw op want dat is veel te ingewikkeld).
Nou gewoon, 20 min. de g-spot stimuleren.
Ik weet zeker dat half Nederland dat vannacht heeft liggen doen, bij de helft zonder resultaat natuurlijk.
Ik zie het helemaal voor me: Ga je helemaal ontkleed naast je man liggen, benen wijd, kurk droog, maar daar (d)ramt hij gewoon doorheen, Geen Punt (ofwel G-spot).

De voorlichtster ging op bed zitten met een strakke jurk aan, ze deed standjes voor hoe die spot het beste geraakt kon worden.
Ze deed het trouwens zonder man en met alle kleren aan en daarom kon je helemaal niet goed zien wat ze deed.
Beetje raar zo’n programma!
Ik snapte niets van die standjes, waarom niet gewoon op je rug liggen. Het is toch geen acrobatiek.
Ik wou nog bellen met die voorlichtster dat ze er geen verstand van had.

De man die zijn huwelijksleven wilde opkrikken moest ook nog leren wat de erogene zones waren van een vrouw, daarvoor kwam er een stel barbies bij hem op bezoek.
Ik dacht dat hij praktijkles zou krijgen. Er zijn landen waar ze dat doen, dan brengt de vader de zoon naar een betaaldame en daarna kan hij het.
Maar hier bleven de dames op de bank zitten vertellen wat bij hun werkte.
Heel verwarrend, want bij de een was dat dit en bij de ander dat. Hoe kan die man daar nou iets van opsteken!

Wat ik in het hele programma nergens heb gehoord is wat mannen lekker vinden, wat bij hun goed werkt. Wat zijn hun erogene zones (nou ja, eigenlijk weet ik het wel, dat is de K-spot, de kleine spotter en dáárom snappen ze niets van een vrouw).
Het hele programma draaide alleen maar om het orgasme van de vrouw, die dat maar niet kon krijgen. Zelfs niet na de theorieles en standjes over de g-spot, omdat het belangrijkste niet behandeld werd, en dat ga ik hier ook niet doen.
Tja, ik had het ze meteen al kunnen vertellen; er zijn nog meer spotjes op een vrouwenlichaam!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Er zijn meer spotjes op een vrouwenlichaam

  1. Hier de les van Monty Python’s Meaning of life:

    wel slechts voor volwassenen 😉

  2. Appelvrouw zegt:

    Barbara, precies, dat bedoel ik, het hoeft niet zo ingewikkeld. De vrouw op haar rug, dat is toch genoeg? aan dit filmpje hebben “we” tenminste wat.
    Bedankt voor die toevoeging.

  3. o sorry, als het filmpje uit is krijg je wat roze reklame…

  4. Appelvrouw zegt:

    🙂
    Roze, dat geeft niet, ik had hem eerst ook zonder geluid bekeken.

  5. rikus zegt:

    Die standjes is niets voor die ouwe botten van mij ben al blij dat de trein nog loopt

  6. Appelvrouw zegt:

    Rikus, Wat doet die girl vreemd! Is toch niet zoek naar haar G-spot?

  7. 20 minuten ????
    Je hebt het vast verkeerd gelezen. Dat is de tijd die nodig is om de batterijen op te laden denk ik.

  8. Appelvrouw zegt:

    Simen,
    Snelladers zeker.

  9. Lasja zegt:

    en dan nog: wanneer je iets een probleem noemt, wordt het steeds moeilijker om op te lossen

  10. Appelvrouw zegt:

    Lasja,
    die is mooi.
    Nu snap ik waarom het zo goed ging tussen Vroems en mij.

Geef een reactie

