Wie weet wat dit voor plant is?

Wie weet wat voor plant dit is?

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Wie weet wat dit voor plant is?

  1. Het is in ieder geval iets dat ik nooit in een donker steegje wil tegenkomen….

  2. Appelvrouw zegt:

    Barbara,
    Hij stond vast in de grond hoor. Struikelen zou het enige gevaar zijn.

  3. Nynke zegt:

    Is die plant nou een soortgenoot aan het opeten? Het komt wat kannibalistisch op me over. Ik zou in ieder geval niet met blote voeten in de buurt van dit groene monster gaan lopen…

  4. Appelvrouw zegt:

    Nynke,
    Wat grappig dat jij kannibalisme ziet, ik vind ze vreselijk liefdevol, samen.

  5. Nynke zegt:

    Ach, er zijn ook spinnen waarbij de een de ander liefdevol opeet na de liefdesdaad, dus misschien ligt liefde en kannibalisme niet zover uit elkaar?

  6. fulpsvalstar zegt:

    Het is……………rabarber.

  7. Appelvrouw zegt:

    Nynke, ik denk ook het opeten van je parnter, na de paring, eerder jaloezie is.

    @ Fulpsvalstar,
    Hoe weet je dat? Het antwoord is goed.
    Je mag een hapje nemen.

Geef een reactie

