WestKapelle

Midweek in Westkapelle, oktober 2007,
van ’s morgens vroeg, toen het begon te dagen,
tot eind van de middag toen de zon doorbrak.


Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, oud-vkblog-2010-08, Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op WestKapelle

  1. StadsfotograafVelsen zegt:

    Wat een fijne plek hè? Ik kampeerde er vorig jaar. Dank je voor deze foto’s bij mijn goede herinneringen! Ik heb ze even aan de groep Kustdorpen toegevoegd…

  2. vuurjuffer zegt:

    prachtige serie
    ik bereid me voor op

  3. Jacopone zegt:

    Helemaal eens met Vuurjuffer.
    Maar waar bereidt ze zich op voor?

  4. ghijsa zegt:

    Jouw foto’s maken van West Kapelle een best kapelleke.

  5. Vogel-vrij zegt:

    Hoort de zeemeerman op de strekdam bij jou?
    Kwam hij uit zee naar je toe?

  6. Appelvrouw zegt:

    @ StadsfotograafVelsen,
    Ik hou toch meer van Friesland 🙂
    Jij hebt mooie foto’s!
    @ Vuurjuf,
    Je bereid je toch niet voor op mijn serie vakantie in Friesland?
    Of ga je zelf naar Westkapelle?
    je maakt me nieuwsgierig.
    @ Jacopone
    Dat is de vraag.
    @Ghijsa,
    :o) Dankje.
    @ Vogel-vrij,
    Die zeemeerman, dat is een heel verhaal, maar kort gezegd:
    hij kwam niet naar mij maar ik naar hem.
    Hij nam me op zijn rug, wandelde in zee en zwom naar de Fluessen.

  7. Glaswerk zegt:

    @Appelvrouw: Een fraaie serie mevrouw van de Boomstam.
    Met name de bovenste foto: daar kun je goed op zien dat het pas helder wordt als de te vroege nacht gaat vallen.Alles goed?

  8. Reine jRagolo zegt:

    Zie ik nou een paddestoel in de wolken of mag ik met je mee naar het volgende bezoek bij de psychiater?

  9. martin zegt:

    Leuk om zo mee rond te neuzen.

  10. BarbaraJansma zegt:

    Wat een enige hooihoopjes! In afwachting van stijgend water?

  11. Kitty Schoenmakers zegt:

    De eerste zijn de mooiste!

  12. svara zegt:

    prachtig de sfeer weergegeven!

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Glaswerk,
    Dankje.
    Alles is goed… op een paar dingen na.
    @ Reine,
    Als je een paddestoel in mijn hoofd zou zien zou ik je begrijpen, maar in de lucht?
    Dan ga ik aan je geestesvermogen twijfelen, je mag wel mee, maar ik ga al jaren niet meer.
    @ Martin,
    Dankje.
    @ Barbara,
    Die hooihoopjes zijn bonen op ruiters (zoals je vroeger een hooiruiter had)
    Maar als waterstoppers lijken ze me ook heel geschikt, dan wellen die bonen meteen.
    @ Kitty,
    Vind ik ook, het was nog heel vroeg in de ochtend (nouja… ik weet niet meer hoelaat maar het was nog donker toen ik vertrok)
    en ik was alleen, dat zie je in de foto’s terug. Verderop was mijn broer erbij en dat verstoort de sfeer, dat zie je.
    @ Svara,
    Voor een Gelders, Groningse Friezin heb ik er inderdaad wel wat van gemaakt.
    Dankje.

  14. Simen Vrederat zegt:

    Je moet het meer op de derde foto wel recht houden, anders loopt straks al het water er uit.
    Maar alle gekheid op een ruiter: Prachtige fotos.
    Hartelijke groet,
    Simen Vrederat

  15. sprakeloos zegt:

    vooral foto drie en vier vind ik mooi, je geeft aan de voorkeur boven Friesland te hebben, na een vakantie van twee weken in Friesland kan ik het billijken……

  16. galadriel zegt:

    dierbare herinneringen

  17. hallo zegt:

    mooie foto’s

  18. hallo zegt:

    moiie foto’s

  19. hallo zegt:

    moiie foto’s

Geef een reactie

