Volgend jaar

Tijdens het snoeien van de heg fantaseer ik over kwaadaardige tumoren.
Ze groeien te snel  en ik maak een diepe homp om alles te verwijderen.

Daarna round up om de resten te vernietigen
zodat de heg weer mooi paars gaat bloeien,
volgend jaar.


Ik pak je hand, voor jij de mijne kunt pakken.
Volgend jaar… 

Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-07, Vroems en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Volgend jaar

  1. kittyopkantooroningelogd zegt:

    Een mooie symbolische daad, Appelvrouw!

  2. Wattman zegt:

    Dappere metafoor!

  3. Rob Kruzdlo zegt:

    Een jaar respijt? Groet Rob

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Ja he, ik kan niets meer doen zonder rare kronkels in mijn hoofd.
    @ Wattman,
    dapper, jazeker, tuinieren of wat ik ook maar doe wat met opruimen te maken heeft kan ik niet meer zonder deze gedachten doen.
    @ Robert,
    Ik vrees van niet, maar zou nog graag volgend jaar zijn hand nog vasthouden maar niet ten koste van alles.

  5. Marjelle zegt:

    Ik hoop dat je nog lang zijn hand kunt vasthouden, maar idd niet ten koste van alles.

  6. svara zegt:

    in zware tijden samen zijn
    alles wat er is
    nu
    alle goeds voor jullie saampjes gewenst

  7. Vogel-vrij zegt:

    Lieve appelvrouw,
    Je bent een dappere dame.
    Ik denk dat ik maar eens een stukje over je ga schrijven…
    Don’t worry… je krijgt een literair zwart balkje over je ogen;-)

  8. galadriel zegt:

    oooh appelvrouw, ik wens jullie heel veel sterkte!

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Marjelle,
    Dankjewel.
    @ Svara,
    Dankjewel.
    @ Vogel-vrij,
    Ik weet niet of ik dapper ben, ik doe.
    Er is nog nooit over me geschreven (voor zover ik weet), dus ik zou me vereerd voelen.
    Zwarte balkjes maken mensen soms heel lelijk! :o)
    Maar ik hou van mijn privacy.
    @ Gala,
    Gala, dankjewel voor je sterkte.

Geef een reactie

