Draaideur meiden in Groningen

Ik vind dit toch niet kunnen, word er een beetje misselijk van.
Die meisjes zitten hun leven lang opgesloten in een hokje en draaien maar rond zonder ergens uit te komen.
Misschien moet de partij voor beelden eens opgericht worden, vrijheid voor de beelden!


Antonius Deusinglaan, nabij het tandheelkundig centrum

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, oud-vkblog-2010-05. Bookmark de permalink .

19 reacties op Draaideur meiden in Groningen

  1. Verbaas zegt:

    Ze zien er uit alsof ze het wel goed vinden. Laat maar draaien ๐Ÿ™‚

  2. Glaswerk zegt:

    @Appelvrouw: Op zich is er natuurlijk helemaal niks mis met wat meiden achter glaswerk…

  3. Reine jRagolo zegt:

    Als jij daar nou bij gaat zitten kun je ze wat grappen vertellen.

  4. Wattman zegt:

    Nabij het tandheelkundig centrum kun je alles verwachten… die dames zetten stevig hun tanden erin!

  5. dianne zegt:

    het is wel hufterproof
    maar duidelijk dat ze eruit willen en overbezorgdheid is nooit goed

  6. kitty zegt:

    Het is wel mooier als een leeg hokje ๐Ÿ™‚

  7. Vogel-vrij zegt:

    Zíjn het wel beelden?

  8. Appelvrouw zegt:

    @ verbaas,
    Ze houden de schijn op, vermoedelijk worden ze gedwongen.
    @ Glaswerk,
    wat moet ik daar nu op zeggen.
    zie je niet hoe ze keer op keer proberen weg te rennen?
    @ Reine,
    Ik ben geen grappenmaker als het om serieuze zaken gaat, die meisjes zitten opgesloten, ook als ik er bij kom.
    Vind jij dat niet dat ze meer recht op vrijheid hebben?
    @ Wattman,
    En daar moet je als man niet tussen komen.
    @ Dianne,
    Je bedoelt dat er geen hufter met zo’n meisje gezien wil worden?
    Dat maakt het nóg zieliger.
    @ Kitty,
    De meisjes zijn in een hokje geplaatst bedacht ik me na jouw opmerking.
    @ Vogel-vrij,
    Heb je aan 1 bril niet genoeg? ๐Ÿ™‚

  9. Vogel-vrij zegt:

    Just my luck, ik sta ook regelmatig met etalage-poppen te flirten…

  10. Appelvrouw zegt:

    Vogel-vrij, dan moet je eens naar een etalagepoppenhal. In Groningen is er volgens mij wel een.
    Daar raak je dan van in extase, ik tenminste wel. Etalagepoppen zijn prachtig.

  11. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Appelvrouw, emancipatie kun je niet opleggen, het streven naar vrijheid moet uit henzelf komen ….. weet je wel zeker dat ze iets anders willen?

  12. Appelvrouw zegt:

    Karin, emancipatie? Bestaat dat woord nog?
    Maar gevangen beesten komen ook niet altijd uit hun kooi als die wordt open gezet, niet omdat ze er niet uit willen, maar omdat ze bang zijn.Niemand van de partij van de dieren vraagt zich af of die dieren wel echt iets anders willen.

  13. Simen Vrederat zegt:

    Het vrijlaten van beelden kan wel heel gevaarlijk zijn.
    Ze gaan dan hun eigen leven leiden.
    Al zien ze er soms nog zo onschuldig uit. De beeldenaar heeft ze niet voor niets opgesloten.
    Voor hen is het juist een vorm van vrijheid ze te bezitten en te tonen in gevangenschap.
    En niet het risico te lopen dat anderen er mee op de loopgaan, terwijl ze er misschien niet goed mee om kunnen gaan.
    Loslopende beelden kunnen voor de mens echt levensbedreigend zijn.
    Wees voorzichtig !
    Hartelijke groet,
    Siemen Vrederat

  14. Appelvrouw zegt:

    Simen, dat is nog eens een heel andere kijk op gevangen beelden.
    Je maakt me bang.

  15. Nynke zegt:

    Wat ik me dan afvraag als ik zo naar die meisjes kijk, is of ze zomer en winter diezelfde jurkjes aanhebben? Zelfs nu in mei lijkt het me iets aan de frisse kant, maar in de winter vind ik het echt zielig voor die meiden.
    Nu zijn ze wel continue aan het rondrennen, dus wellicht dat ze daar warm door blijven?
    Ze hebben ook geen schoenen aan trouwens.

  16. zwartkijker zegt:

    het zijn ordentelijke beelden, daar kan venus williams nog een voorbeeld aan nemen.
    Maar ben je niet bang dat de vegan streaker dit blogje leest: dan wordt het dreigement van simon misschien toch nog waarheid.

  17. Appelvrouw zegt:

    @ Nynke,
    Ik denk niet dat ze in de winter een jas aan krijgen, dan komt er niemand meer kijken.
    Het zal zo zijn als jij oppert; dat het rondrennen ze warm houdt. Als er tenminste iemand door de deur gaat.
    Je weet toch dat vrouwen altijd last van koude voeten hebben? Daarom vond de beeldenaar het beter ze op blote voeten te laten lopen, is beter voor de bloedsomloop, je ziet ook dat ze mooie brede voeten hebben gekregen.
    @ Zwartkijker,
    Tegen Venus Williams kunnen ze inderdaad wel op, zelfs hun rokjes.
    Voor Vegan Streaker ben ik niet bang, die zit voorlopig opgesloten, en tegen de tijd dat hij eruit mag, heb ik dit blogje al verwijderd. Of ik roep Simen in, die weet vast wel wat ik dan moet doen.

  18. trektocht zegt:

    Crimineel!

  19. Appelvrouw zegt:

    hé Bandiet, is me dat even schrikken.
    Eindelijk.

Geef een reactie

