Be Patient

Al de hele dag proberen we het Customer Care Center van patientline, tv aan te vragen. Wachten, wachten, veel patient op de line!  Met een opgewekt deuntje om de moed erin te houden: en we gaan nog niet naar huis… nog lang niet… nog lang niet.
Helaas kan Vroems geen tv krijgen omdat ze niet bereikbaar zijn, volgens de folder 7 dagen per week, van 8 tot 20.00 uur.
Ik vermoed dat ze wegens bezuiniging geen medewerkers in het weekend hebben. Ook leuk als je het 0900 nummer belt. Of als je naar huis mag of overlijdt.

Opzeggen kan dan niet maar de rekening loopt wel door.



ah natuurlijk telefonisch nog steeds onbereikbaar, zelfs vanuit huis.
Dan maar mailen en ze antwoorden direct:


Bedankt voor het invullen van het contactformulier op de website
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.


U kunt ons ook bereiken op nummer 0900……  7 dagen van de week van 8.00 uur tot 20.00 uur.
Beste patienline, weet u wat het is om in je bed te liggen en er niet uit te kunnen, dat er geen ander wereld is dan je kleine kamer en je alleen op jezelf, en je eigen ongemakken en pijn bent gericht? Weet u wat het is om oneindig voor je uit te staren omdat het geen dag wil worden als het nacht is?
Als u nu niet onmiddelijk tv voor hem aansluit kom ik persoonlijk naar u toe, en Vroems komt later nog! En zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb!


Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-02, Vroems. Bookmark de permalink .

24 reacties op Be Patient

  1. Jezzebel zegt:

    Oi, wat vreselijk!
    Ik zou daar ook razend van worden.
    Veel gezondheid voor Vroems.
    En als dit allemaal niet helpt, zeg maar dat Jezzebel ook flink komt huishouden.
    Ik ben goed in dit soort situaties 🙂
    .

  2. k.Reintje zegt:

    Wat ben je laat wijffie. Ik had het voor vandaag al opgegeven. Ik zit nu aan mijn derde wijntje en dan gaat het niet meer. Op de riksja zit een stuurslot met blaastest.
    Ik kijk zelf vrijwel nooit T.V. en als ik ziek ben al helemaal niet. De krant, en zeker de weekendkaternen van de Volkskrant , zijn voldoende.
    Hoe gaat het nu met Vroems? Je hebt het het VKblog al een aantal dagen in spanning gelaten.
    Bei de wee: Groeten natuurlijk aan vroems.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Jezzebel,
    doe je best, alle hulp is welkom in deze,
    @ Reintje,
    Joh, Vroems kijkt alleen naar het journaal, netwerk, nova of enige ander actualiteit programma of zinnige documentaire. Maar als je s nachts niet kunt slapen en in je bed vast ligt, en de krant leest hij nu niet zo makkelijk, dan is tv gewoon lekker voor even. Ik had nog over mijn netbook gedacht met internet, maar dat schermpje is te klein, net als de toetsen voor zijn ferme werkhanden. En natuurlijk moet je ook in het ziekenhuis goed op je spullen letten.
    Ga maar lekker slapen hoor, doe ik ook.

  4. knutselsmurf zegt:

    En daarom komt er af en toe iemand binnen met een dubbelloops jachtgeweer en schiet een hele winkel aan gort. Het lijkt wel of het met de dag erger wordt met die bureaucratie. Niemand werkt. ( nee ik ook niet, want sollicitatiebrieven worden op dezelfde manier "afgepoeierd" )

  5. Smokey zegt:

    Hoop dat `t snel wordt opgelost met die tv -aansluiting voor Vroems. Dat is gewoon ècht nodig!
    De Voorziener heeft nu ook zo`n verhaal. Om tureluurs van te worden. Bellen en wachten kost 45 ct. per minuut. Ook dat nog. Begrijpelijk wat Smurf meldt.

  6. assyke zegt:

    is tv dan niet gewoon standaard aan daar, het hele ziekenhuis kijkt toch tv? dit gaat weer eens boven mijn pet
    al ben ik zelf geen tvkijker, maar als ik mijn bed uit kon komen, geen zin had om te lezen, dan zou ik ook gek worden zonder afleiding
    het is toch naast het natje en het droogje een eerste levensbehoefte als je in een ziekenhuis ligt, rare toestand
    wel fijn om iets van je te horen,appelvrouw en nu ga ik zelf ook slaapjes doen, welterusten

  7. K zegt:

    Groot gelijk Appelvrouw. Geef ze van katoen daar!
    Wat denken ze wel. 7 dagen is 7 dagen!
    Assyke. Een ziekenhuis is een commercieel bedrijf hoor! TV is duur daar.

  8. Kokopelli zegt:

    @Appelvrouw: Je mag mijn luchtbuks lenen.
    Groet Vroems van mij en zeg hem dat hij maar snel thuis moet komen…

  9. Pierra zegt:

    TV moet gewoon als je daar alsmaar ligt. Nog meer stampij maken. Misschien voorlopig een radio?
    Dank Appelvrouw voor je berichten.
    Veel groeten aan Vroems

  10. Valentijn zegt:

    Assyke 1.43
    T.V. wordt niet doorbetaald door de Zorgverzekeraar aan het ziekenhuis. Vandaar dat je het zelf moet betalen. Duur hoor. Het maakt eigenlijk niet uit of je 0,45 ct / minuut betaalt aan de provider van je telefoon
    of 0,45 aan dezelfde provider(?) van de T.V.
    Ik heb daar zelf geen last van. De krant is te betalen.
    Ik geef je een virtuele kus op je lieve avatar.

  11. coby zegt:

    Mooie titel, Appelvrouw! Nog even en er zijn er bij die Customer Care Center een paar patiënt….
    Hartelijke groet, Coby

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Knutselsmurf,
    Ik kan het goed begrijpen. Omdat er meer gebruik gemaakt wordt van call centra krijg je dit soort problemen ook. En er zijn ook wat meer mogelijkheden, en hoe meer opties hoe meer kans op fouten.
    Het lijkt me dat veel bedrijven overspoeld worden met sollicitatiebrieven, vanwege de verplichting van het aantal sollicitaties die je moet verrichten. Als je als bedrijf iederedag 15 brieven krijgt (en ik schat dat waarschijnlijk nog laag in) dan kan ik me wel voorstellen dat ze er niet zoveel moeite voor nemen.
    @ Smokey,
    Zonder link kan ik geen mensen of Voorzieners vinden.
    Je kunt hier wel vanaf je ziekenbed bellen, dat is gratis, zeggen ze, maar het 0900 nummer is 35ct pm.
    Het is natuurlijk makkelijk om iets gratis aan te bieden als het niet werkt.
    Maar maandag bel ik naar het vaste nummer, om te klagen, en misschien stuur ik ook nog wel een brief.
    En natuurlijk stuur ik Jezzebel direct op ze af.
    @ Assyke,
    Ik ga er vanuit dat het maandag bereikbaar is.
    Vroems is ook geen tv kijker, maar je snapt het wel.
    Het ziekenhuis bemoeit zich hier niet mee, het is een service los van hun.
    @ K,
    Over katoen gesproken: ze hebben daar prachtige blauwe katoenen bedjasjes, ik ben verliefd op de stof! En vroems is de gelukkige dat hij wel 5x per dag een schone krijgt.
    TV wordt verstrekt door een commercieel bedrijf, los van het ziekenhuis.
    kost 2.25 per dag, maar tv wordt in zo’n situatie een doel. zoals ik dat heb met om 20.00 journaal, daarna netwerk. Het zijn doelen op je dag, en in het ziekenhuis is dat nog erger. En als je ’s nachts niet kunt slapen, zoals hij, dan lijk je in een cocon te zitten.
    @ Pierra,
    Jij snapt het ook.
    Radio, ja, dat is ook zo iets, dat zit daar wel maar is een zeer slecht geluid.
    Ik heb een klein los radiootje meegenomen, die is wel goed, maar geeft waarschijnlijk toch een heel andere afleiding, ik denk niet genoeg.
    @ Coby,
    Nog beter als het bedrijf failliet gaat.
    De vader van ManB had het zo voor elkaar, in het andere ziekenhuis, was volgens mij ook een andere service, en daar was zelfs internet te krijgen. Hier in het UMCG niet.

  13. Bregje Buitenwijk zegt:

    breek mij de bek niet open over Patientline! Brrrr……
    groet B

  14. assyke zegt:

    Ik v oel me wel wereldvreemd na zulk uitleg.
    Wat een ontoegankelijke wereld beginnen we toch te krijgen met al die providers zonder gezicht. ik weet niet of je het boek De druiven der Gramschap (Grapes of Wrath) van Steinbeck hebt gelezen en of Vroems dat heeft gelezen, maar daar doet deze situatie een beetje aan denken. Onbereikbaarheid, instanties zonder gezicht…bah.
    Ehhh, ik weet niet wie Valentijn is en ik weet ook niet of het kusje voor appelvrouw haar avatar was bedoeld of voor mijn avatar, maar in het laatste geval Dank!

  15. Appelvrouw zegt:

    @ Kokopelli,
    zag ik tijdens het reageren jouw reactie over het hoofd, terwijl ik hem wel had gelezen.
    Gg. KOmt er eindelijk iemand met een reikende hand..
    Graag, ik wil graag je buks lenen, kom er morgen meteen aan.
    @ Bregje,
    oei, daar spreekt een ervaringsdeskundige.
    @ Assyke, ik wist ook van zoveel dingen niets in deze.
    De wereld gaat voor je open hoor.
    Ik weet wel wie Valentijn is. Hij heeft een aardig vervoermiddel. En omdat ik niet van kusjes hou is het sowieso voor jou bedoeld, maar zijn reactie was ook aan jou gericht, vandaar dat ik er niet op antwoordde.

  16. Valentrein zegt:

    Appelvrouwtje
    Als je me niet had verteld over het bestaan van Vroems had ik je vandaag een dubbele klapzoen gegeven.
    Ongeacht de consequenties.

  17. assyke zegt:

    Oh is dat de menner van de riksja?

  18. k.Reintje zegt:

    Het is me opgevallen, Assyke, dat jou bijdrage in de blogs suggereren dat jij veel dingen niet zo goed begrijpt. Indien de foto op de avatar ook jouw gezicht is vermoed ik dat je een goede algemene ontwikkeling hebt.

  19. Appelvrouw zegt:

    Valentrein. Vroems vindt het helemaal niet erg hoor, als ik klapzoenen krijg, maar ik wel en dat ik niet ben opgevoed met zoenen. Ik vind het vies.

  20. Ivy Heyta zegt:

    En dat heet dan een zorginstelling.
    Ja, dat je je zorgen moet maken zeker ….
    Sterkte ermee. Wil Vroems niet liever een goed boek?

  21. Appelvrouw zegt:

    Ivy, ja een boek… Toon Tellegen. Maar hij zit onder de morfine, en vanavond kreeg hij iets van een opiaat.
    Lezen is dan te vermoeiend. TV is een beetje consumeren zonder moeite. Lezen is actiever, en daar is hij een beetje te moe voor.

  22. Smokey zegt:

    Appelvrouw, excuus, was de link vergeten. http://www.vkblog.nl/bericht/300921/De_Voorziener_is_noodgedwongen_aan_het_DONGELEN_%21
    Het is een lang verhaal, maar `t was om een indruk van soortgelijke problemen weer te geven en hoe men naar oplossingen heeft gezocht. Je hebt ook overal haar op de tanden nodig tegenwoordig.
    Service? Als dat nog bestaat…
    Sterkte met alles.

  23. assyke zegt:

    @Dus toch de menner;-)))
    valt wel mee die algemene ontwikkeling, mijn broer noemt mij wereldvreemd, mijn man noemt mij wereldvreemd, een paar kennissen noemen mij wereldvreemd…straks moet ik dat ook nog eens van mijn kinderen horen,
    dus bloggen…om de schade zo snel mogelijk in te halen!
    en ja, dat is mijn eigen gezicht, afgelopen zomer op ameland gekiekt in de caravan tijdens een dolle bui;-)
    zo dat is wel weer genoeg voor vandaag Valentijn!
    groetjes
    en ook aan de beheerster van dit blog;-)))

  24. k.Reintje zegt:

    Assyke, Assyke,
    Zou jij jezelf niet zo naar beneden willen halen. Als je gezellig mee wilt keuvelen moet je gewoon op niveau blijven.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s