Opgesloten in het ziekenhuis

Ik heb geen tijd om mijn favorieten te volgen en al helemaal niet om te reageren.

Mijn liefste vriend ligt opgesloten in het ziekenhuis,
zomaar vastgehouden: "Hierblijven, je bent van ons."
Wat kan ik doen?
Het infuus doorsnijden, zijn bed door de gangen naar buiten rijden?

Eerst vanmiddag maar naar hem luisteren, want al die jaren luisterde hij naar mij.
En dan zie je me een paar dagen niet want ik wil bij hem blijven. Ze hebben daar toch wel bedden genoeg?

Nu ga ik.
Maar ik kom terug!

Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-11, Vroems. Bookmark de permalink .

14 reacties op Opgesloten in het ziekenhuis

  1. kuifje simon zegt:

    Sterkte Appel !

  2. Bregje Buitenwijk zegt:

    hopelijk tot snel dan

  3. K zegt:

    Hopelijk gaat dat goed met die bedden daar. Beterschap voor liefste vriend!
    opgesloten in het ziekenhuis; daar weet ik helaas alles van.

  4. zilver met haar gloednieuwe verbinding zegt:

    Sterkte Appelvrouw en ja, dat is heel lief, nu naar hem luisteren en er voor hem zijn.

  5. flipwillemsen zegt:

    Sterkte Appelvrouw
    En dat het allemaal weer goed komt.

  6. martin zegt:

    Vertel hem ook mooie verhalen
    als er ruimte voor is.

  7. coby zegt:

    Wat naar, ga maar gauw en kijk of en wat je voor hem kunt doen. Meestal is er zijn al heel veel.
    Krachtgroet voor jullie allebei, Coby

  8. moonfairy zegt:

    ik hoop dat je zijn hand mag vasthouden
    haast je maar hij wacht, liefs MOon

  9. sprakeloos zegt:

    Luister of praat, of luister eventueel ook naar de stilte.
    sterkte beide

  10. ceesincambodja zegt:

    Veel beterschap, Appelvrouw.
    Ceesgegroetje

  11. Smokey zegt:

    "Hierblijven, je bent van ons." …….
    O, Appelvrouw, machteloosheid. Ja, meenemen, dat zou je dan het liefste willen.
    Heel veel sterkte en…dat `t meenemen spoedig "mag"….van hen…

  12. Smokey zegt:

    Appelvrouw, wat attent van je om jouw lezers ook op de hoogte te brengen.
    Zorgzaam, bijzonder.

  13. galadriel zegt:

    Stertkte Appel en wel van dat infuus afblijven anders word je weggestuurd!

  14. Appelvrouw zegt:

    Dank jullie wel voor de aardige reacties.
    Ik mocht niet blijven slapen, en ook niet aan het infuus komen, want ik kan hem niet beter maken.
    Nu is het afwachten of de dokters dat kunnen.

Geef een reactie

